1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    None taken ;)
    Ben het ook met je eens, vind het ook geen leuke toevoeging. Het een keertje moeten doen is grappig, echter is er te weinig variatie om het ook leuk te blijven houden.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Precies, dan kun je beter nog een keer Brotherhood opstarten. Of AC II, maar het wil overigens nog niet zeggen dat ik deze game lager ga waarderen.

    In Revelations zit ook zo'n toren, vette dik en hoog, waar ik van de week op probeerde te klimmen. Moet je dus springen en grijpen tegelijk. Ben je bijna boven, mik je de verkeerde kant op en val je naar beneden van die ontiegelijke hoogte. En niet aan een parachute denken he. 8)
     
  3. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel heeeel erg goede service van Ubisoft. Kreeg vandaag een e-mail dat de bestelling vanwege niet meer voorradig was geannuleerd en ik krijg nu gratis Assassins Creed Revelations toegestuurd :thumbs:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Plus een paar euro retour voor het verschil in versie? :confused:

    Ik volg deze even niet helemaal. Je had AC R besteld en krijgt hem nu gratis?
     
  5. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had de Animus versie besteld. Toen kreeg ik bericht dat de bestelling was geannuleerd en vandaag de reden (teveel bestellingen en te weinig Animus versies beschikbaar). En nu sturen ze me gratis een AC Revelations versie toe om me enigszins schadeloos te stellen \o/

    Btw: Hoe krijg je een Master assassin? Ik krijg ze niet hoger dan level 14.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Erg nice, maar geld dus ook terug dan lijkt me? :confused:
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Nee, hij heeft betaald voor de Animus versie maar hij krijgt nu voor dat geld gratis de normale versie opgestuurd.
     
  8. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hahaha ja klopt. Ik heb €99,99 overgemaakt naar het 'Help Ubisoft de winter door fonds':p Nee ik heb het geld uiteraard terug ontvangen anders is die ander ook niet gratis he ;)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Zit bij sequence 7, maar tot nu toe vind ik Brotherhood nog steeds de beste.
    Rome ownde, heb ook het idee dat die groter was dan Constantinopel, plus je kon paardrijden, en Bortherhood had een soundtrack (prachtige) die toch wat meer aanwezig was heb ik het idee. Revelations is ook prachtig qua OST, maar vind Brotherhood toch wat beter. Die scenes van Altair die je speelt slaan imo nergens op, elke keer ben je maar een beetje aan het kutten in Masyaf.
     
  10. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Om een of andere reden vind ik hem ook minder dan AC:II en AC:II -Brotherhood. De nieuwe dingen die er zijn bijgekomen vind ik minder uitgewerkt & er is zoveel te doen dat het onoverzichtelijk begint te worden.

    Multiplayer boeit me niet.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    :eek:_O_
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap. Dacht dat Brotherhood niet mooier kon worden. Maar het is zo toch gelukt.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Hoofdverhaal uitgespeeld. Vaag kuteinde weer. Imo in het algeheel een (stuk) minder dan Brotherhood. Maar nog steeds geweldig. Deed er in Brotherhood rond de 18 uur over om hem helemaal uit te spelen, Revelations maar 10. Heb nu ook niet zoveel zin meer om achievo's te halen of alle boeken te zoeken e.d..het zit me wel gebakken.
     
  14. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kun je je Assassins trainen tot Master Assassin? Ik krijg ze niet hoger als level 14 . . . . . :confused:
     
  15. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraag ik me inderdaad ook af, terwijl ik wel genoeg nieuwe van die scchuilplaatsen in bezit heb..
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan komt er een masterassassin missie vrij en moet je die dus doen, maar je kan niet al je assassins masterassassins maken omdat er te weinig schuilplaatsen zijn...
     
  17. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben er vannacht achter gekomen idd :) Heb er nu 3 en je kan dus 7 Master Assassins trainen aangezien je 7 Den's hebt.
    Bedankt iig voor je antwoord :thumbs:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb nu me eerste paar uur gespeeld. Controls zijn hetzelfde en ze verwachten ook van je dat je de andere delen gespeeld hebt.
    Heb gelijk al een paar banken opgekocht en dan is geld geen probleem meer. Heb ook al dat Den defending gedaan en was blij toen het voorbij was. Was redelijk simpel maar dat hoeft niet zo van mij. Laat mij maar lekker over daken springen. Zelfde geld voor die Assassins trainen. Dat vond ik in BH ook niet zo boeiend maar je hoefde het eigenlijk niet per se te doen. Is dat ook weer het geval in Revelations?

    Istanbul is leuk maar het mist iets van sfeer imo. Er is niet echt diversiteit van mensen die er rondlopen en het voelt een beetje dood aan op dit moment. Rome was veel levendiger en Venetië (me favoriet) nog meer. Al is dag en nacht wel beter gedaan in Istanbul.

    Het spel is vertrouwd leuk maar op dit moment heb ik het gevoel dat ze een stapje terughebben gedaan in de ontwikkeling van het spel op gameplay gebied en sfeer.
    Heb wel gehoord dat er wel nog wel platforming komt verder in het spel?
     
  19. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Die Assassins missies hoef je niet tedoen. Maar ik geloof dat als je een Assassins aan je Den toewijst en die traint tot Master Assassin je Den dan niet meer wordt aangevallen. Dus ben je van die Den defenses ook af :p
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Echter kun je een Assassin pas toewijzen als zijn level hoog genoeg is, waardoor je ze er toch voortdurend op uit zal moeten sturen.
     

Deel Deze Pagina