Nee, maar het gaat me er meer om dat je er dan meestal een soort missie voor moet doen. En meer 'afweren' (?) heb ik er graag bij.
Waar heb je dit zwaard behaald? Vraag: In je Hideout hangt een bord waarop "Assassins Guild" staat. Daar staan dan 3 sets met diverse opdrachten. Ook staat er een opdracht tussen van "Recruit Assassins --/12". Ik heb er nu 10/12 getrained, maar waar kun je die overige 2 behalen? Ik heb al mijn Assassins slots vol en kan dus geen Assassins meer trainen.
Nope geen Den's meer over. Heb ze allemaal toegeeigend en alle Assassins getrained. Alle Assassin slots zijn vol. Is het gewoon een fout in het spel of heeft hier iemand wel alle 12 Assassins getrained?
De Assassin missies volgen Tja denk dat dat de enigste optie wordt. Kijken of ik er 2 kan laten doodgaan Wel vreemd gedaan dat je er 2 moet laten doodgaan wil je dat kunnen halen ....
WTF @ het einde. Voordat ik het wist had ik hem al weer uitgespeeld, leek wel of het verhaal nooit op gang kwam, beetje jammer.
Ik wil dit zoooo graag spelen, maar het is me nog te duur. Heb een paar weken geleden al MW3 nieuw gekocht en kan niet weer 50 euro uitgeven aan een spel. En ruilen wil ik niet, want ik wil MW3 online blijven spelen. Hopen maar dat het straks onder de kerstboom ligt...
je hoeft er maar 1 te laten dood gaan. ik heb eerst iedereen erbij laten komen. dan de laagste op een zware missie gestuurd dat die ging verliezen. en dan een nieuwe assassin aangenomen. done
Even een vraagje: ik heb Brotherhood niet gespeeld. Is het beter dat ik nu eerst nog even ergens Brotherhood goedkoop binnenhaal, of is dat niet meteen nodig? Met andere woorden: is de verhaallijn van Brotherhood belangrijk om de verhaallijn van Revelations te snappen?
Ik zou eerst Brotherhood spelen. Kun je met een beetje rondspeuren al tussen de €10 en €15 op de kop tikken. En tegen de tijd dat je die klaar hebt is Revelations ook weer afgeprijst