1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Pas desmond sequence 1 gedaan, ik vind het opzich wel leuk je krijgt volgens mij ook nog heel wat te weten over desmond zelf.
    Maar ik kan nu ook t/m sequence 3 of 4 is het logischer als ik desmond squences tot het einde bewaar? of juist ervoor?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ze geen een keer gespeeld. Hehe
    Gelukkig zijn ze niet per se nodig. Om het spel uit te spelen.
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    de 1e sequense was nog ok... maar deel 2 en 3 compleet nutteloos saai en gaat nergens over..
    doe ze alleen maar voor de achieve lol... gelukkig zijn ze maar 10-15min elk
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    alleen wat een vaag einde... iemand die snapt het einde/kan uitleggen wat er nu met het einde bedoeld word??
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je op een of andere manier de desmond scene's terugkijken als je bijv. de missie er net voor?
    Ik wil ze graag nog een keer allemaal achter elkaar zien zodat ik het ook beter snap(ging soms te snel :+ )

    edit:
    ik heb m nu ook uitgespeeld.
    Je krijgt ook een awesome gevoel op t einde waarvan je gewoon spraakeloos word _O_
    Het kan niet dat ze in masyaf zijn omdat het daar een sneeuwachtig klimaat heeft...
    Wat me het meest voorliggend lijkt is dat ze bij de plek zijn waar die man van Those Who Came Before het over had.
    Ook een vraag, kunnen rebecca en de andere meekijken op de pc wat ze in Brotherhood ook deden.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  6. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG] oke serieus, ik kwam em tegen, hijs brilliant xD
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Haha, ik wist vanaf het vierde plaatje al waar het heen ging. :lol:
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Haha, same here! :cool:

    Ben nu met m'n laatste SP achievement bezig, Tax Evasion.
    Lijkt wat tricky te zijn.
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet met wie ze bedoelen want in de hele game heb ik geen tax inners gezien :confused:

    Ook net op wikia gezeten over waar ze op het einde zijn:
    Jupiter then charged Desmond with a mission: to visit the Grand Temple. He told Desmond to take his words, and to "pass them from (his) head into (his) hands", by doing this he would "open the way". He warned Desmond that he was not sure how things would end, for him or Desmond. Desmond then woke up from his coma, with Shaun, Rebecca, and his father standing beside him. After Desmond took in his surroundings (notably the Apple and his arm, which had faint, glowing symbols on it), he told the others he knew what they had to do next. William then opened the door to the van, revealing that they were now at the remains of the Grand Temple.

    Ook is de Grand Temple het 'hoofdkwatier' van de Vaults.
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29

    Dat zijn die dudes die je moet tackelen. Deze rennen door de stad heen en ze verschijnen op je map als een bewegend sterretje (oid) als je ze ziet ;)
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het nou aan mij of is het steeds als ik AC:R opstart ik steeds disconnect van internet.
    dan ga ik weer naar dashboard ben ik weer connected, en als ik in de game connect to xbox live doe staat er dat er geen ethernetcable inzit 8)

    overigens 2uur daarvoor lukte halo ook al niet met internet? stond er van dat de halo server uitlagen terwijl mn vrienden gewoon mp deden...
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb hier nog een code uit de Collectors Edition liggen voor de geïnteresseerde :) Heb 'm nooit gebruikt en de game ondertussen al de deur uit gedaan. Gaat om 2 multiplayer characters en een singleplayer mission.

    De eerste PM'er krijgt 'm :)

    EDIT: En nog een Uplay Passport, maar die zal wel niet zo populair zijn denk ik :+ Zeg het maar.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    I PM-ed :)
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En ze zijn weg :)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Maar niet naar mij :'-(
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Sorry, heb wel het Uplay paspoort nog. Wil je die? :)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee hoor :) Thanks!
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net bij Nedgame de CE opgehaald voor 33 euro, en in de winkel lag de normale gewoon voor 44. Puur omdat het een internet aktie is dus, en ik was na 24:00 gisteren nog, toch telt het mee :D.

    Straks eens aan beginnen, echt zo'n game om zo nu en dan erbij te pakken, gewoon lekker exploren en dingetjes doen. Ik zie dat ik twee flyers heb met codes erop, eentje om Uplay te activeren (maar ik heb al Uplay.....) en de andere voor extra content.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Word er wel echt helemaal ziek van dat elke guard zo'n stomme lange stok heeft -.-

    Hoe kan je trouwens counteren/blocken?

    Ik wil het combat systeem van AC2. BH en Rev zuigen beide echt HARD.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Brotherhood vond ik anders erg leuk, beste deel imho. Rvelations moet ik nog aan beginnen ...
     

Deel Deze Pagina