1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol het is precies hetzelfde. 8)
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, het blocken en counteren werkt anders.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe werkt het anders dan?
    Is nog steeds dezelfde knoppen inhouden en op tijd X indrukken.
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij de guards met de speer moet je eerst naar achteren stappen (RT of LT (weet niet meer) + A) Daarna kun je los op ze gaan.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah thanks. Ik ga het zo proberen :)

    Zit er geen combat tutorial meer in trouwens? Kan het nergens vinden :9
     
  6. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand waar je dieven kan inhuren? Kom alleen maar roma's tegen en die 3 schooiers.

    EDIT: Heb ze al gevonden
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb een klein beginnetje gemaakt met de game, het voelt echt precies als alle andere AC's aan. Dit was natuurlijk te verwachten, maar qua combat tot nu toe is gewoon exact hetzelfde. Het is een system wat opzich best werkt...maar toch....het voelt 'verouderd' aan in vergelijking met een Batman:AA en AC denk ik, ik merk nu toch echt wel dat ik graag vernieuwing/verandering en vooral verbetering zou willen zien in deze games. Het is natuurlijk nog maar het begin..maar kweenie...denk dat ik iets verwachtte, wat ik sowieso al niet had moeten verwachten.
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is dan bij de volgende AC ook te verwachten...
    Ik vind aan de ene kant ook wel jammer inderdaad, maar aan de andere kant heel logisch want ze gaan gewoon door met een goed verkopend, heel leuk concept.

    Het verhaal vind ik wel echt episch in AC:R, en er zitten leuke kleine dingen in die het spelen wel leuker maken (zoals de hookblade :cool:)



    Nog iets over het einde van AC:R (SPOOOIIILEEEER! Dit wil je echt niet weten als je hem niet hebt uitgspeeld)

    Dit. En dan de tekst. " I'm gonna die in a space/place that knows no man..." Dat maakt nu eindelijk sense XD Helemaal alleen in die bieb... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    De hookblade is wel cool, maar uiteindelijk is het gewoon een extra item/wapen wat to nu toe niet bijster veel toevoegt. AC II had missies zoals dat je een gewonde vrouw op een boot moest beschermen van scherpschutters volgens mij, zoiets was het. Er zat echt variatie in die missie, ook die vlieg missies, waarom was er maar één van in ACII? Ik heb het idee dat ze zoveel meer kunnen met die stad in de game, maar ze doen het gewoon niet.

    Wie weet later in de game nog wat boeiende missies, tot nu toe is het allemaal gigantisch more of the same. Al was dat tower defense achtige gebeuren wel geinig gedaan opzich. En bommen maken is ook cool, maar het geheel blijft gewoon gigantisch been there, done that aan te voelen, heel jammer. Echt maar goed dat het na dit jaar even afgelopen is met AC. Ook mis ik een sneak functie, ik wil echt kunnen sneaken in sommige missies, het past echt in een assassin game vind ik ook.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Welke muppet heeft die tower defense en FPS stukken met Desmond toegevoegd. Wat een bullshit. Geef me eens toffe assassination missies zoals in AC1. Geen sim city waar ik winkeltjes koop of een tower defense of assassins opleid tot baas assassin. Voorlopig zoals verwacht enorm saai. Istanbul is voor als nog ook maar saai en sfeer loos. Combat is ook weer gigantisch makkelijk, kijk eens naar Rocksteady met hun freeflow combat in Batman. Lijkt op elkaar maar daar blijft het tenminste boeien en badass.

    Alleen maar benieuwd naar het verhaal, zal vast nog complexer worden. Als of het WTF gehalte nog niet genoeg was. 8)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon die suspicion meter nooit vol laten lopen.
    En als die vol is dan gelijk even een Herald omkopen. Dan hoef je die defense towers nooit te doen. Heb er ook maar een gedaan en dat was de tutorial. :)
    En die Desmond dingen heb ik ook niet gedaan. Hehe. :D
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Men, twijfel hard om deze game te kopen. Probleem is dat ik onlangs 2 games heb gekocht en het een beetje overdreven vind nu weer een game aan te schaffen.
    Meteen kopen of wachten tot ie in prijs is verlaagd?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je er toch geen tijd voor hebt. Kan je beter wachten idd.
     
  14. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag uitgespeeld vond het einde wel apart
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar even snel al die Desmond stukken achter elkaar gedaan, snel mee klaar gelukkig. Sloeg nergens op en voegt ook niks toe, qua verhaal eigenlijk ook niet. Als het nou gewoon in third-person was inplaats van first-person was het al een stuk beter.
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel tijd voor, maar ik vind het een beetje te gek voor woorden als ik in twee dagen tijd drie games bestel. :+
    En iets in mij zegt dat Revelations geen 60 euro waard is. Het is allemaal te veel van hetzelfde in mijn beleving.
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij Nedgame is ie alleen vandaag nog 33 euro ;)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb hem net binnen van Nedgame (collectors edition netjes in seal dus dat valt weer mee van ze)

    Heb eigenlijk de game helemaal niet gevolgd omdat er interessantere dingen uit kwamen maar wil toch weten hoe het afloopt met Ezio en Desmond.

    Nu alleen nog tijd vinden om hem te spelen :+
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game ook binnen van nedgame, wat is nu het verstandigst? De film ember voor Revelations kijken of na Revelations?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina