1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb elk halfuur dat m'n dens bijna worden aangevallen. Opeens verschijnen er dan van die mannetjes die met twee guards lopen. Als je die killt, krijg je -50% Temple Awareness. Of als je de heralds omkoopt, krijg je -25% Temple Awareness.

    Gewoon er voor zorgen dat je notoriety niet naar 100% gaat, dan wordt je niet aangevallen. :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Zo heb ik alleen de Tutorial hoeven doen en verder nooit last gehad van die Dens.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En anders verlies je gewoon de den defense en dan kill je die captain weer en zet de toren weer en vlam en de den is weer van jou ....

    Ik zorg er ook gewoon voor dat mijn notoriety nooit 100% is ...
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb 6 assassins asigned to a den in the game en ineens zie ik de bomb icoontjes niet meer op de map. Dus kan ik nu geen mediterrean defence meer doen bij die duiventils ?
    Raar dat die icoontjes weg zijn... Hoop niet dat ik daardoor dit niet meer kan doen...
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat kan dat niet meer, gelukkig.
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat er maar twee manieren zijn om je beruchtheid te verminderen? Vervelend dat die posters er niet meer zijn, want die kon je lekker makkelijk van de muren afscheuren.

    En dan nog een klein vraagje: hoe maak ik een rookbom, want dat vind ik persoonlijk de handigste bom om te hebben.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg je toch allemaal uitgelegd als je de storyline gewoon volgt? Ik heb eergisteren pas leren bommen maken en je hebt het zo onder de knie. En dat is echt niet zo moeilijk...

    No offense, maar je komt met hele simpele vragen... :p Zoiets kan je ook googlen of opzoeken op websites als de Assassin's Creed Wikia. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    Dat kan gelukkig nog wel : Alleen kunnen je dens in de game niet meer door templars overgenomen worden. Na een tijdje verschenen de bomb icons weer en kon ik weer mijn assasins alle delen van het continent insturen!

    Als je naar Piri Reis gaat op de map, dat is de map die je het bommen maken leert, dan kun je een aantal bom tutorials doen, door (B) te drukken bij de schilderijen aan de wand. In een assassins den ligt ook altijd een boek met uitleg over de bommen. Maar het aller simpelst is nog wel, gewoon goed lezen wat er bij de ingredienten staat, dan zie je precies wat het doet.

    Een phosperous bomb is een smoke bomb!
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms komt het bericht in beeld dat het mogelijk is een leider aan te stellen op een bepaalde den, zodat hij/zij ervoor kan zorgen dat de den niet meer wordt aangevallen. Maar hoe weet ik op welke hideout dat precies mogelijk is? Dat staat niet op de kaart volgens mij.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jawel, dan staan er van die zwarte icoontjes op de plekken van de dens (als je assasins niet op mission zijn!), zelfde icoontje als assassins HQ. Als je dna naar een den gaat kun je een van je level10 of hoger assasins kiezen om op die den te zetten en dan krijg je een missions. Bij level 15 gebeurt dit nog een keer!
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel even offtopic: Gakkie, ik heb je een PM gestuurd over AC: Brotherhood. Zou je die willen lezen/beantwoorden a.u.b.? Ik zag dat je vandaag online bent geweest, maar nog geen antwoord hebt gegeven. ;)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, zag het, mea culpa O-) Heb je ge-pmed :) En morgen krijg je der weer een :)
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zal ik dan even op gaan letten. Ik vond het al vreemd dat je de dens af zou moeten gaan om te kijken of je een leider aan kan stellen:+
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vraagje, ik heb net AC: Brotherhood uitgespeeld en krijg van de week AC: Revelations binnen als het goed is. Nou zag ik net dat er voor Brotherhood nog een DLC is met singleplayer missies (iets met dat Leonardo ontvoerd wordt), is deze DLC nog van toegevoegde waarde voor de main story line? Is het belangrijk om deze te spelen voor Revelations, of staat dit er echt helemaal los van?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee niet echt, staat gewoon los en is niet belangrijk voor het gevolg. Is wel een leuke DLC dat wel. :)
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ok thanks voor het antwoord. Dan ga ik m niet downloaden, ondanks dat het leuke DLC is. Heb amper tijd om te gamen, had Brotherhood al bijna een jaar in huis...:9!
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel op bijna elke den een leider kunnen aanwijzen. Dat is wel zo makkelijk, helemaal wanneer hij er ook voor zorgt dat je den niet meer wordt aangevallen.
    Heb even in één van de dens gekeken en daar hangt een bord waarop wat challenges te zien zijn. Eén hiervan is dat je drie dens succesvol moet hebben verdedigd. Zit nu op twee, maar moet ik dan nu expres één van mijn dens aan laten vallen, voordat ze allemaal 'op slot' zitten?
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ja, klopt.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ze ook allemaal locked, maar moet nog een 7e master assassin trainen. Hoe doe ik dat ? Kan ik zo'n master assassin nog weer van een den halen. Alleen als je een assasin aan een den toewijst krijg je zon missie die nodig is om master assassin te worden ...
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar. Dan maar even expres berucht worden8)
     

Deel Deze Pagina