[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, klinkt erg lekker. Ook fijn om te weten dat het nog een uitbreiding op Assasins Creed 2 is, en dus niet Assasins Creed 3. Wat dan weer betekent; nieuw personage voor AC3! \o/

    Wat betreft de rest van de info, ben erg benieuwd. We zullen er ook wel achterkomen waarom Ezio 'op latere leeftijd' terugkeert naar de villa, waar Desmond in Brotherhood een schim van zag. Kan niet wachten!
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg er met de dag steeds meer zin in! :D
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zat net op Wikipedia te kijken, lees ik dat Da Vinci in 1519 overleden is... maar hij zit toch ook nog in Brotherhood, ná dat jaar? Of niet? 8) Denk niet dat ie dan zijn opwachting zal maken in Revelations (helaas).
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jammer dat er MP in zit, maar klinkt allemaal erg tof, kan niet wachten op dit deel :D WE WANT MORE!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Het is een game, Willem. :+
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de MP een van de grootste pluspunten uit Brotherhood en is tenminste een keer iets anders dan iedereen overhoop skieten. Heb gisteren toevallig nog de MP gedaan ondanks dat ik al level 50 ben.
     
  7. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit najaar komen er zoveel goede games uit, ik zal maar alvast gaan sparen:thumbs:
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze gaan we dus sowieso spelen he :cool:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat Fiasco zei dat de game in 1501 afspeelde?
    Kan me niet goed herinneren eigenlijk wanneer deel 2 en Brotherhood afspeelde.
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Brotherhood speelde zich af van 1499-1507 . Maar dat betekend dat Revelations zich in 1509 afspeelt. Ezio is in 1459 geboren en zou 50 zijn dus waarom zou Da Vinci dan niet meer leven?

    Hebben jullie trouwens de nieuwste Family Guy gezien, deed me echt aan AC denken :lol:
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad. Al sinds 2007/2008 is het elk najaar feest qua goede games. Dit jaar ook weer met AC: Revelations, The Elder Scrolls V: Skyrim, Gears of War 3 en Battlefield 3! :thumbs:
     
  12. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    @Victor

    Was best blij toen ik hoorde dat Mass Effect 3 verplaatst werd naar Q1 2012 :p
    Kan ik die tenminste ook kopen nadat ik weer beetje bij gespaard heb na de kerst. :p
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach kak, ook al is AC naast Dragon Age mijn favo gameserie, Ubi moet AC III er gewoon effe doorheen knallen...
    En de AC I sfeer erin doen, AC II en ACB waren minder tof dan I imo. Alsnog is dit wel een instant buy, maar het zou zo jammer zijn als ze de serie enorm gaan uitmelken.
     
  14. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wachten zolang het moet duren om een perfecte game te krijgen. Ik wil liever dat ze 2 jaar eraan werken zodat het de AC titel is dan het wordt afgemaakt in zo een korte tijd en het een AC titel is.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deel 1 was tof omdat het nieuw was. Als je kijkt naar de features die erin zaten, is het eigenlijk een middelmatige game. Maar de vernieuwing + de sfeer maakte de game. Ook voor mij. AC 2 was AC 1 maar dan alles dubbel en beter imo. AC Brotherhood maakte het nog beter. Uitmelken vind ik een groot woord omdat ze het iedere keer echt verbeterd hebben en veel nieuwe dingen hebben gedaan + steden.

    Denk wel dat dit deel en deel 3 de laatste zullen zijn. En we dan richting de nieuwe consoles gaan. En dan het eigenlijk weer opnieuw begint, met de nieuwe technologie.
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het compleet met Hybrid eens. Laatst heb ik het eerste deel nog even gespeeld en dan is het zó saai omdat je alles nog weet en het gevoel en plezier van je allereerste ervaring krijg je gewoon niet meer. Maar ja, dat is met elke game die je een tweede keer of meer uitspeelt. :p
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, bedankt Fiasco! Meteen even in de OP zetten! :b:
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaan de steden er zoals altijd weer sick uitzien
     

Deel Deze Pagina