1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    _O__O__O_
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt het aan mij of lijken ze een andere graphics style te gebruiken?
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste foto van Ezio is echt bruut. Duidelijk dat dat de boxart wordt! :)

    Ziet er slick uit, denk dat het meer de stijl van deel 1 wordt met het goede van deel 2 en Brotherhood :D
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt een mix van gameplay graphics en concept art te zijn, ik hoop echt dat het zo eruit zal zien. Dit ziet er duidelijk anders uit dan ACI,ACII en ACB.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Typische concept art. En omdat het ook nog gescanned is uit een tijdschrift lijkt het nog meer concept art. :)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat de graphics identiek gaan zijn aan die van Brotherhood, of een klein beetje verbeterd. Revelations is tenslotte een uitbreiding op de engine van Assasins Creed 2. Pas bij deel drie gaan we écht nieuwe graphics zien, gok ik. Vergelijk het met Halo 3: ODST of bijvoorbeeld GTA: San Andreas (ten opzichte van Vice City).
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Denk ik ook. Maar denk dat de sfeer van de stad weer een beetje terug gaat naar Deel 1. Zoals Jeruzalem bijvoorbeeld. Daar zag je de hitte van de stad goed terugkomen. En denk dat dat ook het geval gaat zijn met Revelations en Constantinopel.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  8. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was inderdaad erg vet. Maar ik hoop en verwacht hierin ook redelijk wat afwisseling Cappadocië is een vrij hoog liggende provincie dus ligt ook groot gedeelte van het jaar sneeuw. zou vet zijn als dit terugkomt :) .
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Dit wordt weer zoo vet gasten!
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de interviews met de Creative Director bekeken. ben wel echt heel benieuwd naar het systeem waar bommen mee gemaakt kunnen worden want ze zijn er erg enthousiast over.... 1400 verschillende soorten?!
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Denk eerder aan 1400 permutaties... stel dat je een gif-effect hebt, dan kan je in het ontwerpsysteem bijvoorbeeld de duur van het gif instellen. Van 1 tot 60 seconden bijvoorbeeld, dat zijn dus al 60 verschillende bommen. ;)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje met een korreltje zout nemen idd. We weten allemaal wel hoe de industrie werkt. ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat is bij Ubisoft ook altijd al hetgene geweest waar ze heer en meester in waren. Ik ben dan wel geen fan van Prince of Persia, maar ook daar was wel het nodige vette shit al in te vinden. De AC serie weet dat nog eens dubbel en dwars te weerleggen.
     
  14. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Net als die honderdduizenden guns in borderlands...
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je weet dat weerleggen betekent dat je iets ontkracht of aantoont dat het niet waar is? :emo:

    Ja, zo moet je het zien!
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs als je alle verschillende effecten meeneemt die in Brotherhood zitten kom ik niet verder dan 500 a 600 bommen :p .

    Maar tuurlijk, 1400 unieke bommen zal wel overdreven zijn maar alsnog ben ik benieuwd :)
     
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je weer als Ezio speelt, ik vind Altair veel vetter. Ik hoop trouwens ook niet dat ze voor elke character 3 games gaan maken, dan wordt deze serie wel heel hard uitgemelkt. :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je speelt ook een gedeelte met Altair. ;)


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, vet. :) Ik moet voortaan eens beter lezen voordat ik post. :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is niet echt veel. Maar denk een beetje hetzelfde wat we hadden in Deel 2 dacht ik. Waar je ook even Altair speelde.

     

Deel Deze Pagina