1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Fffff, daar was ik nog niet. :+ Had paar dagen geleden eindelijk AC2 gehaald, Brotherhood later halen. Wel veel (goede) verandering ten opzichte van het eerste deel. Heb nu wel een goed gevoel over Revelations, zal wel vet worden. :)
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    ... _O_
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer


    EDIT: Lol, dus eigenlijk gewoon informatie van die scans een paar pagina's terug. Ach, nu is de character info ook netjes samengevat :+.
     
  4. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe en waar dan precies deed je dat in AC 2? Ik kan me dat niet echt herinneren.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat het in een droom van Ezio was. Je moest iemand achtervolgen met Altair.
    Was niet lang ofzo btw. :)
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    _O__O__O__O__O_
    Wat een geweldige teaser! Epische soundtrack eronder, kreeg serieus kippenvel. Wat ben ik toch verschrikkelijk blij met Assassin's Creed serie.:thumbs:
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh klopt, nu herinner ik me het weer. Weet alleen niet meer wie het was, volgens mij een vrouw dacht ik.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Oh klopt, nu herinner me ik het ook terug!
    [spoiler1]Je moest een vrouwelijke assassins, of toch een vrouw met gelijkwaardige skills achtervolgen naar uiteindelijk een toren. Daar gingen Altair en die vrouw ff flink van de grond waarna jij vast zat in de buik van vrouw als spermacel zijnde.[/spoiler1]

    En de trailers van AC zijn inderdaad altijd vrij epic. Jammer genoeg hebben de games echter nooit zo'n epic momenten, gelukkig zijn ze zo nog steeds zeker te pruimen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow vette teaser idd. Had ik even gemist. :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [spoiler1]
    Heb net een filmpje terug gekeken, die vrouwelijke assassin heet dus Maria. Je komt haar ook tegen in Assassin's Creed: Bloodlines (klik). Voor de rest zou ik niet weten wat de relatie is tussen haar en Altair/Ezio/Desmond.[/spoiler1]
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    [spoiler1]Klopt dat je haar daar ook tegen komt. Hopelijk worden de AC game(s?) voor de PSP ook geremastered voor de PS3 uitgebracht.

    En wat betreft haar relatie tussen Altair en Ezio, die is toch duidelijk? Er is misschien geen directe relatie, maar ze is wel de (indirecte) reden dat Ezio en dus ook Desmonds nazaten zijn van Altair.[/spoiler1]

    Op Gamersyde kan je trouwen een aantal artworks/screens in high-res terug vinden :9.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt schitterende locaties in Revelations zeg, Gamersyde zegt dat het allemaal artwork is maar ik durf te wedden dat een paar screenies zijn.
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    [SPOILER1]Zij is ook de fake Templar in deel 1 (die je niet vermoord) . maar het is wel de chick van Altaïr en de achterachterachtergrootmoeder van Ezio en Desmond.[/SPOILER1]
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Masyaf komt dus terug lees ik, hopelijk wel volledig veranderd dan, want een omgeving die we al uit deel 1 kennen zou echt jammer en beetje cheap zijn.
     
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Moet snel nog even Brotherhood oppikken voor een leuk prijsje anders mis ik die hele hype @ E3!:eek:

    Zitten er eigenlijk major spoilers in de teaser?
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Was echt geweldig vorig jaar tijdens E3 met die livestream van Ubi toen. Ze lieten toen een heel vet stuk uit Brotherhood zien en iedereen zat weer helemaal in die sfeer en 'hype' , i know i was ;). Ze gaan Revelations tonen tijdens deze E3 en hopelijk heb ik Brotherhood dan uit, dan kan ik het rustig allemaal bekijken.
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies. Dat wil ik niet missen dit keer!! :+
     

Deel Deze Pagina