Een artikel van afgelopen mei, maar hier gaat Ubisoft in op de reden om geen multiplayer toe te voegen: http://www.gamespot.com/articles/why-assassin-s-creed-syndicate-won-t-have-multipla/1100-6427216/
Klopt, het verhaal van Ezio was mooi afgesloten en toen zijn ze het helemaal kwijt geraakt, ieder jaar een nieuwe protagonist. Ik hoop eerlijk gezegd met de nieuwe protagonisten dat ze dit even vast willen houden, je krijgt er dan vervolgens zelf wel een band mee. Moet zeggen dat Jacob wel wat heeft, ben erg benieuwd naar het verhaal.
Het zou wel mogelijk kunnen zijn ja, de game speelt zich geloof ik de hele tijd af in 1868 daar kunnen ze nog even mee vooruit dan. Hoop dat het verhaal ook niet zo doorsnee is.
Heb er even doorheen geklikt heb toch wel zin om er weer aan te beginnen hoor! het is weer veelal hetzelfde zie ik maarja... ben gewoon fan van die serie
Natuurlijk is het veel van hetzelfde. Dat is de serie assassins creed. Zou gek zijn als het ineens een heel ander concept zou worden. GTST is ook al 30 jaar hetzelfde maar schijnbaar nog steeds erg in trek bij heel veel kijkers. Onbegrijpelijk trouwens maar dat is een ander verhaal.
wil m misschien ook een kans geven ondanks dat ik Unity zon bagger vond twijfel,twijfel Jarenlang AC gespeeld tot Blackflag en unity die vond ik beide minder.
AC is altijd een tussendoortje na of voor een andere grote game maar het gehele verhaal vind ik ook wel tof hoor. Unity kwam ik redelijk doorheen maar zaten dingen in waar ik me kapot aan ergerde de parcour elementen weer niet vloeiend de map waar je tureluurs van werd en een oninteressant hoofd karakter ( waar wel meer ingezeten had ) maarja vrijdag beginnen we gewoon vol goede moed haha
Net de proloog gespeeld en ben aangenaam verrast. Soepele gameplay, stabiele graphics, overzichtelijke menu's. Jacob is een grappenmaker, en Evy wat serieuzer. Combat gaat lekker vloeiend. Dit kan weer eens een goede AC worden na het drama met Unity kunnen ze wel weer eens een succes game gebruiken. Speel deze op de PS4
Even advocaat van duivel: vorig jaar was Unity een "Xbox game". De geruchten ging toen dat de PS4 versie was gedowngrade om niet beter te zijn dan Xbox One versie. Syndicate is dit jaar een PS4 game, dus hebben ze vrij spel?
Ik ben vooral benieuwd naar de performance. Unity was een drama wat dat betreft. Verde leuke game hoor. Begrijp ook niet waarom de Coop eruit is. Daar heb ik mij prima mee vermaakt in Unity.
In de prullenbak hopelijk. AC is gewoon dood. Bijna iedereen is er moe van. Laat het even een paar jaar met rust en kom dan gewoon terug met een reboot ofzo.
Laat je deze liggen @Hybrid ? dacht dat jij ook altijd wel van AC was. Wie weet maakt deze wel een sprong in de juiste richting.. al dacht ik het eerlijk gezegd vorig jaar ook.
Geweest ja. Zeker de Ezio delen. Toen was ik er wel klaar mee. 3 heb ik heel laat een keer opgepakt maar was ik zo klaar mee. Black Flag ook pas voor 10 euro gekocht. Maar kan me ook niet boeien. Vorig jaar toch Unity gehaald. Want ik hoopte dat dat echt een reboot ging worden voor de nieuwe consoles en weer echt een game in een stad. Wel uitgespeeld qua verhaal maar was gewoon meh. Ben er nu wel echt klaar mee.
Begrijp ik ook wel hoor, en misschien is het niet eens zo een slecht idee om een paar jaar even niets te doen en vervolgens weer met een fris idee beginnen aan een nieuw idee. Het concept van AC is altijd wel erg boeiend geweest, en je kunt er zoveel toffe dingen mee doen, echter is het vaak minimaal.
Ik laat deze ook nog even liggen eerst weer een avontuurtje met Lara en daarna Just Cause 3. Dan zie ik wel weer verder. Fallout is er ook nog.. Dus waarschijnlijk ik wacht met deze tot hij in de grabbel bak ligt..
Ook ik koop hem niet meteen zoals ik elk jaar wel deel. Ik ga me eerst vermaken met Cod en Fallout en tegen die tijd is ie weer iets goedkoper l.
Is dat zo? Want verkoopt volgens mij wel goed, raar genoeg. Black Flag vond ik zelf top, maar 3 en ook Unity kunnen me écht niet boeien.