Assassin's Creed: Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 30 sep 2015.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Unity was gewoon onspeelbaar, inmiddels volgens mij is ie wel goed speelbaar maar heb gewoon geen zin meer om die game te spelen.

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Grappig. Ik vind juist black vlag helemaal niets. Ik ben er aan begonnen dat was leuk maar eenmaal met dat varen etc, ben ik afgehaakt.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Reviews zijn een beetje mixed. Een geeft het een 9 en de andere een 5.
    Het is een prima game van wat ik zo lees. Nog steeds wat problemen met niet zoals Unity. Dit is een beetje het punt denk ik. Het is AC zoals die de laatste jaren is.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  5. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    net gekocht bij intertoys.

6. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    De cijfers zijn best hoog, Gamespot - 9, PolyGon - 8.5 en IGN 8.2 zag ik.
    Ben dus benieuwd, ik blijf erbij dat het tijd word om even rust te nemen met de serie en even goed nadenken welke kant ze ermee op willen.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Juist man. Elk fucking jaar een uitbrengen betekent gewoon je franchise langzaam om zeep helpen. Is voor mij eigenlijk al het geval. Heel eerlijk gezegd vond ik alleen 2 en Black Flag echt nice. Brotherhood en Revelations deden we maar weinig, 3....tjah en in Unity ben ik nog niet heel ver maar echt super vind ik het allemaal nog niet. Geef de franchise even rust en breng een nieuwe PoP ofzo.

ViKtor_VauGhn vindt dit leuk.
  8. ViKtor_VauGhn

Leuk Bevonden:
    7
    Precies, ik vond deel 2, Brotherhood en Black Flag de beste. Wat mij vooral opvalt is dat ze wel die games uitbrengen maar totaal niet weten hoe ze verder moeten met het verhaal.
    Nadat Desmond dood ging hebben ze dat hele een game in een game gebeuren erin gegooid wat echt nergens over gaat, dan denk ik dat ze zelf de draad ook helemaal kwijt zijn maar dat ze wel die game uit moeten brengen van de uitgever en dat gaat ten koste van de kwaliteit met als Unity. Maar ik hoop dat wel dat ze de weg naar boven terugvinden want je kunt redelijk wat goede kanten ermee op.
    Een nieuwe PoP zou trouwens ook wel tof zijn !

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dit een goede reviewer:

Grafisch dus minder scherp en mist de lighting uit Unity. Je krijgt er wel weer een betere framerate door en minder pop-ups, plus een dag/nacht systeem.

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Heb hem net gekocht bij de intertoys. Kijken hoe buggy deze is :p

WinterBase en Mallakai vinden dit leuk.
  11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ze hadden gewoon die hele sci-fi laag achterwege moeten laten in die serie, want dat voegt geen reet toe.

Daarnaast zou je de games sowieso al een stuk interessanter kunnen maken door wat delen in China en/of Japan enzo plaats te laten vinden, waarbij je dus qua gameplay meer kunt doen wat betreft het vechten, namelijk verschillende martial arts, wapens, en dus ook dat je je skill-set uit kan bouwen en op kunt graden etc etc.

12. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    ik twijfel heel erg waarom omdat ik Unity zo enorm kut vond, en ik weet niet of t me nog pakt heel t AC gebeuren lastig dus.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wat vond je kut aan unity?

14. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    eerste stuk vannacht gespeeld. en vermaak me super er mee. speelt lekker weg.

15. ViKtor_VauGhn

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga vanavond beginnen, ben benieuwd hoelang die sequences zijn want het zijn er geloof maar een stuk of 9.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Na het zien van wat reviews lijkt het me toch weer een leuke game. Dus ooit gaat hij er wel komen, maar de komende maanden druk met nog leukere games :D

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Toch maar besteld. Even spelen tot Fallout 4 er is.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je hoeft ook noet elka jaar AssCreed te kopen zie h
    et een beetje als CoD sla er eeen aantal over en het is een stuk leuker. Ik heb zelf ook Revelations ovet geslagen omdat ik Ezio beu was. En ook Rogue rn Unity over geslagen omdat de game me niet meer trok. Nu wDyndicate eeet zin in.

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Sorry voor typos phone trekt Xenoforum niet zo met lange teksten en editten al helemaal niet.

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Tijdje terug besteld bij Wehkamp voor 39 euro. Hopelijk komt die nog vandaag. Iemand daar ook besteld?

Deel Deze Pagina