1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed: Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 30 sep 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haha ik dacht al, what the fuck is going on here? :)

Wat ik uit de AngryCentaurGaming review begrijp is dat de fun echt terug is in de gameplay. Dat de game dus gewoon echt leuk is om te spelen en dan ben ik wel weeer benieuwd aan het worden. Maar het is ook duidelijk dat er toch weer genoeg bugs zijn en dat is jammer. Game halen we wel een keertje wanneer het weer rustig is, komt sowieso teveel echt moois aan nu.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    So the question is, has Ubisoft got the balance right this time? Just like Unity, the developer aims for a locked 30fps update, but this time it does a much better job of hitting its performance targets. Assassin's Creed Unity on console was farcical in places, even after multiple patches, often lurching down to 20fps or even lower. Curiously, it was the PlayStation 4 version that disappointed most, easily beaten during gameplay by a faster Xbox One release, though the GPU-intensive cut-scenes could see the Sony platform pull ahead of its Microsoft equivalent. Ultimately though, both consoles failed to impress: sustained sub-30fps gameplay just doesn't cut it.

Assassin's Creed Syndicate shows genuine improvement here. In Unity, we could see extended periods of gameplay where the 30fps target was nowhere in sight. Its successor shows huge improvement on both platforms, but it's clear that the PlayStation 4 takes pole position. We have two videos below outlining the performance differential, concentrating on engine cut-scenes and gameplay. In the former, GPU load is significantly higher than it is during gameplay, and Xbox One's less capable graphics hardware has more of an issue coping with the load, with sustained drops in performance in some areas, dipping beneath the 30fps threshold while PS4 holds firm. In areas where the Sony console does drop frames, Xbox One lags still further behind.

Cut-scene performance is interesting in that it shows us how each console copes under very similar engine loads, but it's often not indicative of the gameplay experience. Unity's Xbox One performance lead has vanished, and this time it's the PlayStation 4 that offers the smoother ride throughout gameplay. Rapid traversal through environments can hit performance on both systems, but where the Microsoft box dips into the high 20s, PS4 has a better lock on its 30fps target - and when the Sony console dips to the 27fps area, Xbox One is a couple of fps further off the pace.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    PS$MASTERRACCEE!!!1

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dit is ÉCHT een vette Assassins Creed!!

Dat industriële revolutie theme spreekt me ontzettend aan! Wat een sfeer weer zeg.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    In de oude AC games had je nog die 'dungeons'. Ala Prince of Persia klimmen, klauteren en beetje puzzelen. Met de game werd dat steeds minder. Het beklimmen van gebouwen werd minder. Hetgeen wat AC zo tof maakte, werd er langzaam uitgesloopt.
    Is dat in Unity en/of Syndicate weer een beetje terug. Of is het meer in stijl van AC3 / BlackFlag (laatste nog niet gespeeld)?

Rossi46 vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Geef mij maar een Egypte themed assassin's Creed.

Met de serie ben ik klaar.

Deel 1 en 2 waren tof. Black flag ook, maar dat lag aan de totale nieuwe insteek en setting.

Mallakai vindt dit leuk.
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb de game nu een 2 uurtjes gespeeld, ik vind het een erg vette game het gaat allemaal erg soepel en de hoofdpersonen zijn echt top! vooral Jacob.

Heb af en toe wat slordigheden gezien zoals een rare camera stand maar nog biggie.

Ik vermaak me hier prima mee tot Tomb Raider en Fallout

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Servantes, AnubisNefer en Xandorra vinden dit leuk.
  8. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ja ook ik kon me toch niet bedwingen en heb hem gekocht.
    Speelt wel goed en nog geen rare dingen.
    Enigste wat ik wel vind is dat de camera af en toe wat stroef werkt.

AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Sodekolere, wat is Londen GROOT in die game joh. Je zult het zelf wel zien wanneer je hem gaat spelen! Vanaf het eerste uitzichtspunt zie je een groot gebouw en dat lijkt een aardig eindje weg. Maar als je dan de map bekijkt..... Ahum! HUGE!

10. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu bij Seq. 3 en zeer positief verrast ! Beide karakters zijn tof tot nu toe het switchen gaat soepel. Waar ik wel van geschrokken ben is dat ik nog geen 1 mankement in de game ben tegengekomen .. Dat was bij Unity wel anders haha ze hebben duidelijk meer de tijd genomen deze keer.

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nee ze hebben er gewoon minder in gedaan geen co op of multiplayer dus meer tijd voor de sp gehad alhoewel ik wel paar kleine bugs ben tegen gekomen. Verder wel leuke game tot nu toe en chapter 3 pas.

12. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Wordt hier erg weinig aandacht aan deze game besteed zeg.

Ik denk dat mensen bang zijn deze te kopen door die horrorverhalen over Unity, nou daar is echt geen sprake van al die bugs.

En veel verhalen over Unity zijn wel érg overdreven hoor, ik heb me prima vermaakt met die game!

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb mij ook prima vermaakt met Unity. Heb hem ook pas laat gekocht dus de meeste bugs waren er toen al uit.
    Deze nieuwe telg wil ik ook maar nu nog niet. Er komen andere titels uit die ik eerst wil kopen en ik kan toch niet alle games kopen en spelen tegelijk.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een combinatie van Unity en moeheid van de franchise denk ik.

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Die moeheid van de franchise heb ik ook erg. Elk jaar weer minstens 1 nieuw deel is echt veel te veel.

16. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Wellicht omdat ik het pas echt ben gaan spelen sinds Unity.

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, ik sinds de eerste al.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die Batman-haak... :F: Verder wel een aardige game, in ieder geval beter dan Unity, al is het toch weer veel van hetzelfde. De combat is me te saai, hadden ze even naar The Witcher 3 moeten kijken. Ohja, wellicht ben ik de enige maar ik vind de twee hoofdpersonages alles behalve boeiend of interessant :+

Anyway, leuk om even te spelen tot Fallout 4, daarna raak ik 'm niet meer aan :whistle:

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Druk met spelen he ;), vermaak me er prima mee, vele malen beter dan die grap van een Unity en dat vreselijke franse volk.
    Het is absoluut een prima game, zoals ik eerder aangaf af en toe een kleine bug, maar ik ben blij dat ze hier wel aandacht aan hebben besteed.

Maak je maar geen zorgen dat mensen bang zijn om de game te kopen, AC zal wederom weer veel verkopen.

20. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik, en vele anderen, zijn gewoon een beetje klaar met AC. Ieder jaar een nieuwe game is gewoon teveel. Dat houdt geen stand. Zeker nu de game steeds minder raakvlakken heeft met de AC's waar het allemaal mee begonnen is.

De game op zich zal vast prima zijn, en er weer prachtig uit zien, maar mijn interesse heeft het niet meer.

Deel Deze Pagina