Assassin's Creed: Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 30 sep 2015.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben 'm nu een aantal uren aan het spelen. En moet zeggen dat ik positief verrast ben tot nu toe. Speelt echt heerlijk. Nog geen technische mankementen tegengekomen.

De graphics lijken wel een stuk minder dan Unity. Maar goed, als dit de spelervaring ten goede komt..dan moet het maar.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik dacht uit de filmpjes te kunnen opmaken dat de graphics juist wel mooi zijn ?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn ze ook maar niet zo mooi en niet zoveel npc's zoals Unity. Wat logisch is want Unity liep daarom extreem slecht.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ging wat mis met mn iPad hier maar krijg die foto melding niet weg. [​IMG]

Laatst bewerkt: 31 okt 2015
  5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Begrijp de lyrische reacties nog niet.
    Word n beetje moe van het veranderen om t veranderen.

Unity had echt prachtige dingen, maar alles moet weer op de schop.
    Die meid rent als n manga tekenfilm...vreselijk.

het freerunnen is veel te makkelijk. Het beklimmen van de big ben had niets episch.
    Die grabbling kabel....nog ff en je teleporteer jezelf gewoon naar boven.

Je hebt met de koets n navigatie...Hmmm.

Zat gisteren in zo'n cutscene, waarbij je de trein hebt en je in gesprek bent met die vrouw....zijn evy en Jacob onzichtbaar!
    serieus? Zoveel geld om te ontwikkelen en je krijgt dit?
    zag alleen het pistool wat hij vasthield in de lucht zweven....zucht.

Het vechten is ook lame. Op knoppen rammen en ze vechten....raar.
    De kritiek op unity deel ik niet. Zag er geweldig mooi uit, hoewel daar niet de epische missies inzaten die in brotherhood zaten.

Nou, misschien wordt t beter, maar kijk nu al uit naar tomb raider.

6. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind het persoonlijk één van de beste AC van de afgelopen jaren. Het is zeker geen perfecte game (bij lange na niet). Daarnaast is de moeilijkheidsgraad erg laag (je gaat in deze game vrijwel nooit dood, yep zo makkelijk is het).

Maar het speelt gewoon lekker weg, die Rope-launcher en koetsen zijn een leuke toevoeging, het verhaal is interessant. Daarnaast is het vet dat je met 2 personages kan spelen. London ziet er ook mooi uit (ondanks de wat mindere graphics).

Zie op metacritics dat dit spel naast de vele achten ook een aantal vijven en zessen heeft gehad. Begrijp dat niet zo goed. Maar goed, ieder zijn ding.

Ik wou Syndicate in eerste instantie niet kopen. Omdat ik een beetje AC-moe ben, en na Unity had ik helemaal geen zin om een nieuwe AC te spelen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat Ubisoft met Syndicate toch goed werk heeft afgeleverd.

Toch hoop ik dat ze na Syndicate de franchise even een paar jaar laten voor wat het is. En dan met een compleet vernieuwde AC game komen (of met een reboot). Want de franchise heeft nu toch wel zijn beste tijd gehad.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik snap dat heel goed. Ik ben zelf ook een AC fan van het eerste uur. Heb alle games gespeeld (welke op de xbox zijn uitgekomen) en snap wel dat mensen deze AC dermate minder vinden. Ik heb de game zelf nog niet gepeeld, maar kan me voorstellen dat een HC AC fan het vechten gewoon slecht vinden, omdat het te makkelijk is. Moeilijk is het nooit geweest, maar dit lijkt wel heel erg casual button bashing actie. Maar grootste minpunt is denk ik, wat velen hebben is de ropelauncher. AC is voor mij en denk voor vele met mij vooral het klimmen en klauteren. En dat is met een tool als de ropealauncher weggehaald. Dit is echt dood zonde in mijn ogen. Ze hadden de game zo moeten maken dat je een gebouw eerst moet beklimmen alvorens je hem kan "beklimmen" met je ropelaucher. Maar goed design keuze!

Ik had precies hetzelfde. Mij leek AC: Syndicate ook niet de game voor mij te worden, maar na alle reviews toch weer overstag gegaan. :+

Dat zou de franchise inderdaad goed doen denk ik. Maar please Ubi, AC is voor mij en vele andere klimmen, klauteren, sluipen en assassinaten. Maak AC niet te simplistisch.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik mis in de laatste AC's vooral inderdaad het epic klauter werk. Van die dungeons waar je een heel gepuzzel had aan het klauteren om ergens te komen ...

9. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Mee eens,dat mis ik ook wel een beetje.
    Maar het is absoluut geen slecht spel
    Ik vermaak me er wel mee tot vrijdag

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Uitgespeeld.
    Vond het een leuke setting met leuke personages.
    Minpunten zijn nog steeds de controls die niet doen wat je wil.
    Graphics bugs en die toekomstige shit doet me echt helemaal niks.

voor mij wel 1 van de betere AC's.

AC2
    Black Flag
    Syndcate

11. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vind dit toch weer een van de betere assasin spellen. Na de ezio reeks vind ik deze op nummer 2 staan. Gruwlijke gebouwen

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb vooral veel audio bugs. Die spidermantruc vind ik ook niet zo geslaagd. Het speelt wel weer lekker en het is makkelijk weer vele uren te verliezen met allerlei subquests, zeker ook omdat de stad weer de moeite van het verkennen waard is. Ben nog niet zo ver, Ubisoft had wat problemen met verzenden.

Laatst bewerkt: 5 nov 2015
  13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteravond uitgespeeld, verhaal was erg leuk en boeiend en ik vond de hoofdpersonages eigenlijk best tof, zeker met Jacob kun je wel een nieuwe belangrijke character neerzetten.

Grafisch vond ik de game goed in orde, maar heb af en toe wel een bugje gehad, een doodliggende Jacob die aan het praten is of een zwevend iets maar niet zo storend als zijn voorganger.

De grappling hook vond ik zelf juist echt een goede toevoeging, tuurlijk het klimmen en klauteren wordt minder maar het is nu wel makkelijker, ik heb me hier niet zo veel aan gestoord.
    Ook vond ik de Fight clubs die in de game zitten een erg leuke toevoeging, helaas werden deze wel erg makkelijk op een gegeven moment.

Al met al een van de leukste AC van de afgelopen jaren.

Deze kan ik van mijn lijstje afstrepen, nu op weg naar Halo 5, CoD, Fallout 4 en Tomb Raider.
    Genoeg te doen de komende weken. :+

14. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Alle vorige delen was ik erg naar aan het uitkijken voor release, dit jaar was dat een heel stuk minder. Voornamelijk ook door Forza 6 en Fifa 16.. Daar vermaakte ik me prima mee.
    Gisteren begon het toch te kriebelen na het lezen van enkele erg positieve reacties.. Na het zien van verschillende trailers heb ik toch besloten het spel te kopen en heb er gisteren al aardig wat uurtjes ingestopt.
    En ik moet zeggen dat ook ik aangenaam verrast ben! Ik merk niet direct dat de graphics minder zijn vergeleken met Unity, ik vind Syndicate er werkelijk prachtig uitzien met veel detail.
    Tot op heden speelt het erg lekker en blijft het spel boeien, ik vind de opzet erg tof en ook de kabel waarmee je makkelijk over de daken scheert vind ik erg tof! oke, soms is klimmen een stuk leuker maar op deze manier kun je wel zelf de keuze maken.
    En de locatie London is echt fantastisch!

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ga deze ook nog aanschaffen. Maar zal wel wat later worden. Kan toch maar 1 tegelijk spelen.

16. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een exemplaar hier liggen en mag voor 40 eutjes in Amsterdam worden opgehaald!

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik als groot assassins creed fan was na Revalations het een beetje zat. Ik heb Black Flag overgeslagen, Unity na de ergenis van bugs niet meer aangeraakt ben toch maar in zee gegaan met dit nieuwe deel. En damn wat is hij lekker! Ziet er fantastisch uit en speelt lekker weg. Vind de rope wel de moeilijkheid weghalen ( tijdens gevechten kan je hem gewoon gebruiken en weg ben je )
    maargoed je hoeft hem niet te gebruiken. Verder mis ik wel de zwaardgevechten. Die waren cool. Nu is het meer op je vuisten gericht.
    Topgame met een heerlijke setting. Ook wel benieuwd naar de Jack The Ripper missies.

19. Djboelie

Djboelie Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt het aan mij of is dit spel echt veel te makkelijk. Ben al een aardig eindje opweg ik werk echt zone voor zone af maar nu begint het echt saai te worden, het lijkt wel Diablo hakken maar. Voor de rest ben ik weinig bugs tegen gekomen.

20. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Hij is erg easy ja. AC games zijn over het algemeen vrij makkelijk. Maar ben in AC Syndicate vrijwel nooit dood gegaan. En als ik dood ga, komt het omdat ik van een gebouw flikker ofzo.

Heb hem vandaag uitgespeeld. En heb me er prima mee vermaakt. Beste AC van de laatste jaren imo.

In het weekend de laatste trophies halen, dan mag hij weg.

Ben ook benieuwd naar de Jack the Ripper DLC. Hopelijk is het een Standalone DLC. Want ik ga het spel niet opnieuw halen.

Deel Deze Pagina