De collectie van Ezio is echt tof, de beste uit de hele serie, maar je moet de AC serie niet te kort achter elkaar spelen, dat wordt echt te veel, heb vorige maand deel 2 uitgespeeld, maar over paar weken ga ik pas beginnen met Brotherhood.
Die Ezio collection voelt aan als zo'n zieke downgrade als je net Unity kapot hebt gespeeld..man ik bid echt tot god dat Ubi Brotherhood helemaal gaat remaken in Unity style. Maar gaat helaas never gebeuren.
Het ziet er inderdaad minder uit dan Unity, maar gelukkig maakt het verhaal en vooral het hoofdpersonage alles goed.
Het probleem van de Ezio Collection is dat Ubisoft zich er veel te makkelijk vanaf heeft gemaakt. Ze hebben gewoon de PC versie van de games gebruikt. Dus ja, de games zien er beter uit dan het origineel op de XB360, maar ze hebben niets verbeterd. AC 2 (wat door velen als de beste wordt gezien) ziet er bijna droevige uit vergeleken met AC Revelations. Laat staan als je het vergelijkt met Syndicate... Nou weet ik ook wel dat het verhaal en gameplay in de basis belangrijker zijn dan graphics. Maar ik vind persoonlijk dat graphics zeker een factor zijn en op dat vlak gaat de Ezio Collection nat. En dat is eeuwig zonde.
Dat valt echt wel mee. Nee, het is geen Syndicate, maar AC2 ziet er in deze collectie best oké uit. Er zijn duidelijke verbeteringen in het contrast en draw distance.
Ik laat de collection in ieder geval nog even liggen. Na ongeveer 2 weken Unity spelen pas in hoofdstuk 5, denk dat het daarna inderdaad iets te veel gaat worden. Rise of the Tombraider ligt ook nog te wachten
Miss zijn mijn herinneringen verkeerd maar naar mijn gevoel speelt ac2 veel stroever dan het origineel. Grafisch niet echt wow te noemen, vooral de gezichten vind ik erg tegenvallen.