Voor een last-gen game ziet het er prima uit! Ben eigenlijk best wel benieuwd naar die game moet ik zeggen
Roque is gewoon BF 2.0 Ik zou als last gen gebruiker hier niet zo blij van worden. We wisten niks meer met de 360 te doen dus maken we gewoon een ander mannetje en verhaaltje om iedereen zoet te houden.
Dit gaat mijn eerste wow next-gen gevoel geven. Notre Dame beklimmen gaat net zo awesome worden als voor het eerst aankomen in Jeruzalem.
Dat wow-moment van de eerste Assassins Creed is ook door geen enkele sequel overtroffen. Damn. Je loopt daar door die bergen, een piek rond en dan doemt daar die stad op. Heerlijk.
Ben alleen bang dat de game er grafisch zo echt niet uit gaat zien Is er echt BEWIJS dat dit op de One is gespeeld? Een echte One dus? Dus niet zo'n uber PC met een One controller.
Jullie zien in die GC trailer de downgrade niet willen jullie zeggen? Toch echt een duidelijk verschil met de E3 footage hoor. Minder indrukwekkende lighting effecten, de straten leken minder detail te hebben. Mag toch verdikke hopen dat de nieuwe beelden van console zijn zeg. Is die gif van de GC trailer?
Zou typisch Ubisoft zijn om weer zo'n verschrikkelijke down-grade uit te voeren. Heeft iemand dan ook echt concreet bewijs dat de game er anders uit ziet? Dus het verschil met E3 en Gamescom?
Just telling it how i see it. Ik zat in een party chat met broer en vrienden en allemaal zeiden....''ooooh natuurlijk...uiteraard een downgrade.'' zodra die trailer ervoor kwam. Het zou leuk zijn voor de verandering om eindelijk eens echte console beelden te zien van deze game, net zoals The Division. Far Cry 4 tonen ze wel op PS4. Ik ga zelf geen comparison video maken..maar vergelijk de nieuwe trailer met de E3 footage. Bekijk hoe mooi de lighting is binnenin dat gebouw en ook de natte straten met veel detail en vergelijk dat met GC.
Gaat me erom dat je post nergens anders over gaat steeds. Daarnaast is The Division een "Xbox game" en wordt alles geshowed de laatste tijd op de Xbox omdat ze een deal hebben met MS qua content etc. https://twitter.com/TheDivisionGame/statuses/499319893917831168