1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    E3

[yt]wzBJPOcmke0[/yt]

GC

[yt]C1A0R1Juygo[/yt]

Meh...my bad denk ik. Heb ze net allebei gecheckt nu en het valt allemaal wel mee idd. Zal wel aan de low res stream gelegen hebben die ik keek tijdens GC.

@Hybrid

Hoopte even dat we eindelijk die gameplay video van The Division zouden zien op hun twitter :mad:

Laatst bewerkt: 14 aug 2014
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Er is geen HUD?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zoals het hoort gvd!

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Deze game ziet er zo op video's echt super tof uit. Dit wordt een van de weinige games die ik dit jaar ga aanschaffen :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 14 aug 2014
  7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  8. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Gelukkig maar! Ik was al even bang dat er dit najaar niets zou zijn om m'n geld aan uit te geven.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zat ook al in BF, daar kon je de JackDaw al helemaal upgraden nog voor je verder was dan de act waarin je volledige controle over het schip kreeg. Persoonlijk boeit het mij niet zoveel, maar laten ze dan verdomme de prijs van de game eens droppen bij de release, want er word bakken geld verdiend met die micro transacties. Waarom zou je ze er anders instoppen?

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jippie :+ Let's ignore those.

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Assassin's Creed: Rogue mogelijk toch naar XONE en PS4

Ubisoft sluit niet uit dat Assassin's Creed: Rogue alsnog naar de Xbox One en PlayStation 4 komt.

Het is volgens Ubisoft nog te vroeg om te praten over Assassin's Creed: Rogue, omdat Ubisoft niet twee Assassin's Creed-games in dezelfde periode op dezelfde platformen uit wil brengen. Dat wil niet zeggen dat de game helemaal niet naar de next-gen consoles komt.

Eerder werd hetzelfde al gedaan met Assassin's Creed III: Liberation, dat oorspronkelijk alleen uitkwam voor de PS Vita. Later werd de game alsnog naar de consoles geport.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dank je. Hoef die booten shit niet en daarnaast zal het nooit zo eruit gaan zien als Unity.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Daar twijfelde ik al niet aan. Komt straks gewoon als downloadable game voor 15-20 euro voor next-gen.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit en Rogue is gewoon een Templar kopie van Black Flag. Zal dus weer vloeken worden met die sluip en achtervolging shit. :emo:

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Na AC3 en Black Flag was ik eigenlijk wel klaar met de serie, enigszins teleurstellende games, ze voldeden in ieder geval niet aan mijn verwachtingen. Toch maar eens verdiept in ACU, maar het gaat er op lijken dat ik deze niet kan laten liggen. Veranderingen klinken mij als muziek in de oren en grafisch lijkt het candy te gaan worden. Toch maar weer een pre-order geplaatst |:-

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ziet er vet uit maar ga echt nog geen pre-order plaatsen. Watch Dogs was de Ubi druppel voor mij.. Maar damn wat ziet het er vet uit. Las btw iets dat deze Unity op 720p(PS4) zou lopen maar dit zou gezegd zijn na de resolutie claim onlangs van Killzone:confused:F meen ik. Anyway ik wacht af tot de recensies en jullie response op de game

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Top!

Hoop dat het daadwerkelijk er komt, zal wel grafisch hetzelfde worden dan als Black Flag en dat is geen probleem.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klinkt allemaal goed. Vooral dat de missies meer als Hitman aanvoelen qua opties en dat het niet een ding is.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb wel zin in deze game. Gelukkig is het klimmen weer meer aan de orde dan in de laatste delen.

Deel Deze Pagina