Wow damn, het ziet er echt heel nice uit allemaal! Ik twijfel alleen nog of ik de nieuwe Far Cry ga halen, of deze.
Ik blijf dat Brits qua voice wel je echt meteen uit de game halen. Hopelijk valt het mee, maar dit is echt gaar.
Laatste tijd met Watch_Dogs bezig en als ik het dan grafisch vergelijk met Unity op de console, dat is dan echt een heel nice verschil. Duidelijk omdat het natuurlijk ook een current gen only game is en WD cross-gen en een nieuwe engine. WD oogt op veel momenten gewoon zeer matig als ik eerlijk ben.
Zeker tijd te veel ? Ik zat ook te twijfelen tussen Unity, Far Cry 4 en GTA 5. Wou ze in eerste instantie alle 3 halen bij de release. Maar ik heb toch geen tijd om ze alle 3 te spelen (komen alle 3 in nov uit). Uiteindelijk alleen voor Unity gekozen (Gold Edition). Hier ben ik wel een tijdje zoet mee
en ik twijfel weer erg. in black flag heb ik nu weer opdrachten waarbij je geen enkel wapen bij je heb, en niet gezien mag worden enzo. ik ben meer van, wat mij zien hoppa zwaard in je donder.