1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je ook games kopen die je echt wilt hebben. :+

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    Ja maar dit is zon game die speel je een keer uit en doe je hem weg.
    Laatste The Evil Within al digitaal gehaald had ik eingelijk niet moeten doen.:+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik niet. Laatst ook nog een keer Brotherhood gespeeld. :)

4. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Zie nu net Xbox One Assassins Creed reclame op de Tv @Hybrid
    Ze doen er toch nog wel wat aan :+

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Heb bf net uitgespeeld. Op 94% moet nog 2 ledendary schepen. En hoop niet dat je voor de 100% ook alle zeemansliederen moet hebben. Tijdje terug hadden ze bij Gamemania een prijsvraag en daar kreeg je sowieso een code voor ingame spullen

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    Heb nog nooit een bug gezien in een AC game..het zal wel meevallen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er verschijnen al verschillende playthroughs op Yt ...

8. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen streams kijken die de game zeker gaan halen.. Je haalt er dan toch de lol eraf.

Als je twijfelt begrijp ik het nog wel.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    €54,- deze week bij de Media Markt.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze doen niks speciaals op de streams die ik heb gezien. Beetje rondrennen en ze doen geen missies.
    Verder vertellen ze wat over de game.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer komen de reviews online? Of ik heb ik ze al gemist?

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Wel een site missie, in een filmpje die je gepost had, maar dat mag de pret niet drukken. Maar ik wil graag zien wat ik koop en de filmpjes hebben mij juist overtuigd om het spel te kopen. :)

13. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Zag net een topic op een ander forum over Assassin's Creed Retrospective
    Hmmz link doet het niet, het staat op http://www.gamersyde.com/

Denkend aan de eerste deel was het in die tijd echt spectaculair om gebouwen te beklimmen en dat mensen je aan het nawijzen waren, maar het vervelende aan de game was dat het snel herhalend werd.

Deel II was voor mij de favoriet in de serie en gevolgd door Brotherhood, Revelations was iets minder maar gewoon een waardige afsluiten van het verhaal van Ezio.
    Deel 3 was echt dikke troep en Black Flag was even een goede reset voor de serie (totaal niets met het verhaal te maken) erg genoten van Black, misschien wel de meeste tijd gestoken in een AC game.

Nu as donderdag Unity, ik hoop dat deze me weer terug neemt naar de Ezio tijden.

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Had de codes gevonden van de kleding die je kon krijgen via codes van scheerschuim, werkt het alleen met amerikaanse uplay accounts.
    Toch weer jammer dat het met zulke acties toch altijd weer regio gebonden is.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    AC1: Was de eerste next gen game qua visuals en goede free running. Qua missies etc was het gewoon niet goed maar het eerste shot van Jeruzalem zal me altijd bij blijven. Dus ik heb nooit spijt gehad van de game.

AC2: Deed alles gewoon beter dan deel 1. Tuurlijk de shock was er niet meer. ook al had de game heel veel sfeer maar qua gameplay, missies etc deed het alles 10x beter.
    En was het gewoon een stuk betere game.

Brotherhood: Was imo de beste. Rome was misschien iets minder qua sfeer dan deel 2 maar alle gameplay was gewoon perfect. Er was iets meer diepgang en zelfs de side missies waren super. Vooral die Da Vince missies. Zat zoveel content in de game die allemaal goed waren

Revelations: Die viel toen aardig tegen. Enige nieuwe was die ziplines. Maar Istanboel was dood vergeleken met de andere games en was gewoon iets te standaard. Voelde echt als een warmhouder voor deel 3 en om het verhaal van Ezio af te sluiten. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem uitgespeeld heb. Voor Ezio. Requiescat in Pace.

Over die andere delen gaat ik geen worden vuil maken. Deden niets voor mij. Dus ben weer blij dat ze weer terug gaan naar de stad met Unity.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond Black Flag de leukste sinds Brotherhood

niet omdat het een goede AC game was, maar omdat het de beste piraten game is sinds Sid Meijers Pirates :+

heuft vindt dit leuk.
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Deel 3 was ook erg tof, kwa setting zeker, jammer genoeg was die assassin dude gewoon niet echt tof.

18. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Connor was inderdaad gewoon leeg, erg jammer dat ze niet met Hatem Kenway zijn doorgegaan.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
  20. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb echt zin in deze game, heeft iemand al een exemplaar weten te bemachtigen?????

Deel Deze Pagina