Ja maar dit is zon game die speel je een keer uit en doe je hem weg. Laatste The Evil Within al digitaal gehaald had ik eingelijk niet moeten doen.
Heb bf net uitgespeeld. Op 94% moet nog 2 ledendary schepen. En hoop niet dat je voor de 100% ook alle zeemansliederen moet hebben. Tijdje terug hadden ze bij Gamemania een prijsvraag en daar kreeg je sowieso een code voor ingame spullen Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen streams kijken die de game zeker gaan halen.. Je haalt er dan toch de lol eraf. Als je twijfelt begrijp ik het nog wel.
Ze doen niks speciaals op de streams die ik heb gezien. Beetje rondrennen en ze doen geen missies. Verder vertellen ze wat over de game.
Wel een site missie, in een filmpje die je gepost had, maar dat mag de pret niet drukken. Maar ik wil graag zien wat ik koop en de filmpjes hebben mij juist overtuigd om het spel te kopen.
Zag net een topic op een ander forum over Assassin's Creed Retrospective Hmmz link doet het niet, het staat op http://www.gamersyde.com/ Denkend aan de eerste deel was het in die tijd echt spectaculair om gebouwen te beklimmen en dat mensen je aan het nawijzen waren, maar het vervelende aan de game was dat het snel herhalend werd. Deel II was voor mij de favoriet in de serie en gevolgd door Brotherhood, Revelations was iets minder maar gewoon een waardige afsluiten van het verhaal van Ezio. Deel 3 was echt dikke troep en Black Flag was even een goede reset voor de serie (totaal niets met het verhaal te maken) erg genoten van Black, misschien wel de meeste tijd gestoken in een AC game. Nu as donderdag Unity, ik hoop dat deze me weer terug neemt naar de Ezio tijden.
Had de codes gevonden van de kleding die je kon krijgen via codes van scheerschuim, werkt het alleen met amerikaanse uplay accounts. Toch weer jammer dat het met zulke acties toch altijd weer regio gebonden is.
AC1: Was de eerste next gen game qua visuals en goede free running. Qua missies etc was het gewoon niet goed maar het eerste shot van Jeruzalem zal me altijd bij blijven. Dus ik heb nooit spijt gehad van de game. AC2: Deed alles gewoon beter dan deel 1. Tuurlijk de shock was er niet meer. ook al had de game heel veel sfeer maar qua gameplay, missies etc deed het alles 10x beter. En was het gewoon een stuk betere game. Brotherhood: Was imo de beste. Rome was misschien iets minder qua sfeer dan deel 2 maar alle gameplay was gewoon perfect. Er was iets meer diepgang en zelfs de side missies waren super. Vooral die Da Vince missies. Zat zoveel content in de game die allemaal goed waren Revelations: Die viel toen aardig tegen. Enige nieuwe was die ziplines. Maar Istanboel was dood vergeleken met de andere games en was gewoon iets te standaard. Voelde echt als een warmhouder voor deel 3 en om het verhaal van Ezio af te sluiten. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem uitgespeeld heb. Voor Ezio. Requiescat in Pace. Over die andere delen gaat ik geen worden vuil maken. Deden niets voor mij. Dus ben weer blij dat ze weer terug gaan naar de stad met Unity.
ik vond Black Flag de leukste sinds Brotherhood niet omdat het een goede AC game was, maar omdat het de beste piraten game is sinds Sid Meijers Pirates
Eerste review... Voor wat het waard is http://www.thegamescabin.com/assassins-creed-unity-review-death-never-looked-pretty/#.VGCtz8nb_qA Voor het opstarten wel eerst even een patch van 900 mb binnen halen