AC 2 en Brotherhood zijn mijn favoriete delen. De overige delen vond ik wat minder. Met als diepte punt AC3 BF was opzicht wel goed, alleen heb ik weinig met die piraten setting. Heb wel veel zin in Unity.... qua sfeer doet het me denken aan AC2 Ben benieuwd wanneer ik mijn Gold Edition (PS4) kan pre-loaden.
Mijn exemplaar van Rogue is verzonden. Als ik deze heb uitgespeeld volgt Unity. Mijn bevindingen van Rogue horen jullie zo spoedig mogelijk.
Wow....for real? Nu al? Assassin's Creed Unity Uses "Every Ounce Of Power" From Xbox One And PS4 https://games.yahoo.com/news/assassins-creed-unity-uses-every-150500605.html Het is mooi allemaal hoor....maar niet bepaald ''omfg, ik wordt van mijn stoel geblazen'' mooi.
Als cd red of naughty dog dit nou zegt oke. Maar ik zou echt totaal 0,0 waarde hechten aan wat Ubi lult. Idd, marketing gelul.
Of misschien hebben ze wel gelijk. Ze proppen immers zoveel npcs op het scherm. Dat is hun manier van "wow"
Zeggen ze met iedere game. Alleen volgend jaar zijn de engines nog beter aangepast op de consoles en dan zeggen ze het weer.
Tuurlijk halen ze het maximale uit de console, dit betekend niet dat alles perfect geoptimaliseerd is, anders zouden 360 games in de jaren nooit grafisch erop vooruit gegaan zijn.
Raar. Hij zegt de game is updating en ik zie dat er een extra 1 of 2 gb is geserveerd voor een patch. Maar updating gaat super langzaam qua % maar bij bandwith zegt die dat die download met 7mb.