In het begin had ik er last van. Eerste chase missie bijvoorbeeld maar daarna niet meer eigenlijk. Nu weer verder spelen.
Hoe zit het met de NL versie? Haal vanmiddag een X1 met AC, moet ik dan nog wachten voordat ik 'm kan spelen?
Als je hem digitaal koopt (via NL) dan moet je even wachten tot de NL release, koop je hem fysiek, dan zul je direct wel los kunnen.
Nou ik heb m'n tweede playthrough van AC2 in het Italiaans gedaan: ook nooit meer. Wat een verschikkelijke voice acting was dat zeg
Performance issues op alle systemen, dus ook PC......is op te lossen met een day one patch, maar komt die? http://www.vg247.com/2014/11/11/assassins-creed-unity-performance-issues-reported-on-all-platforms/ In die Reddit link daar staan comments van mensen die zeggen dat het triest slecht is, de framerate, anderen zeggen nergens last van te hebben. We krijgen ongetwijfeld gauw de final verdict van DF.
Patch is er al. Iets van een 1gb was die ofzo. Had wat framerate problemen in het begin maar lijkt nu weg te zijn. Denk dat er gewoon plekken zijn in de game die niet lekker lopen. De game heeft wel soms wat pop in. Dat is wel jammer. Maar wel insane hoe ze zoveel mensen op het scherm kunnen krijgen. Zeker hoe de game ook grafisch is. Want dat is best nice.
Goed om te horen, want ik vond die fps problemen al zo raar. Recente footage (weliswaar PS4, maar toch) leek echt heel soepel allemaal. Ben benieuwd naar jullie verdere bevindingen in de game, vooral of er echt nieuwe shit in zit qua missies ook en of de combat echt zo anders aan voelt.
Vandaag is er geld van mijn PS account gegaan (had de AC Gold Edition gepreorderd). Dus er is geen weg meer terug... Hopelijk zijn de reviews goed.