[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En daar hoef je tot de exacte releasedatum ook niet op te rekenen. Ken de winkeliers er goed genoeg voor.

Rogue heb ik binnen en staat klaar om gespeeld te worden. Benieuwd, helaas niet de Nederlandse versie via All Your Games binnen gekregen. Dat vind ik altijd zo ruk aan die webshops, als ze niet aangeven welke versie ze verkopen. Dit is gelijk al weer 5 euro minder voor doorverkoop. Anyway, eerst maar eens goed uitspelen. :9

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

AC Unity guide van bol.com reeds onderweg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    wat duurt dan bijna 2 uur ?? de install of de update (of iets anders)?

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij mogen over die bijna 2 uur de reviews geplaatst worden en kennelijk is Alexander niet zo tevreden over AC: Unity.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Twitter heb je niet veel aan als je echt nieuws wil. Irritant korte berichtjes, zo vaak zonder inhoud.

7. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Hij heeft het over de AC Unity review.

De reviews komen online om 18:00

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    I know, maar echt duidelijk is dat bericht niet.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    hmm ik weet het ff niet meer. Heb nu de nieuwe Call of Duty. Heb GTA5 ge pre orderd. Komt deze week Assassins Creed Unity uit en Far Cry 4.... waarom komen er zo'n goede games allemaal tegelijk uit! Dilemma!

heuft vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voorheen was oktober altijd de gamemaand van het jaar, maar toen begonnen ontwikkelaars voor dit jaar in eens met uitstellen. Anyway, vraag gewoon alles voor Sinterklaas en verder niets, moet er toch wel één game bij zitten. Tegen de tijd dat je die dan uit je cadeau haalt, is de rest alweer afgeprijsd. :lol:

11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Far Cry 4 komt pas volgende week, misschien scheelt dat iets :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo sinds vanmorgen gespeeld. Persoonlijk is dit wel een van de mooiste next gen games die ik gespeeld heb. De belichting is zo nice op veel momenten en de game lijkt een beetje op een schilderij wat ik al een keer gezegd had. En het oog voor detail is echt nice. De stad leeft echt en is belachelijk groot. En is het eigenlijk best bizar in hoeveel gebouwen je kan. Volledig met interieur en npc's binnen Als je een beetje verder bent in de story moet je zeker een keer normaal rondlopen door de stad en op details letten waar je meestal gewoon voorbij rent. Er zijn zoveel NPC's en allemaal doen ze wel iets speciaals. Lopen ook veel dieren rond van katten, honden etc. Alleen jammer van soms wat pop in van npc's etc en ze willen soms wel eens glitchen. Het is zeker niet steeds zo maar je ziet het soms toch.
    Framerate was in het begin slecht een daarna een keer in een of andere kerk. Maar ben nu een stuk verder en eigenlijk geen problemen meer gehad.

Het nieuwe free runnen voor naar beneden is even wennen maar is zoveel beter. En hij maakt soms dan echt toffe moves. Combat is toch wel redelijk hetzelfde. Counteren etc maar je moet wel letten op enemies die een level hoger zijn of meer. Want dan kan je zo weer respawnen. Verder is er echt heel veel te doen in de stad qua missies en geld verdienen en daarnaast is er ook nog co-op (zelf nog niet gedaan). Ook zijn er aparte missies. Je ziet wel wat ik bedoel wanneer je er bent. Die zijn echt heel tof gedaan. Oh ja ook cool hoe je Arno nu helemaal kan aanpassen qua kleren, verschillende wapens, meer focussen op stealth etc. Heel veel opties. Zit genoeg content in de game.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe is de framerate? Want als ik reddit moet geloven dan is het zowel op de X1 als op de PS4 een drama en kom je amper aan de 30fps

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oh en zet de HUD op light of helemaal uit. Geeft zoveel meer sfeer!

15. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Best wel grappig... Dragon Age komt pas over een week uit. Maar de reviews zijn er al.

AC Unity is sinds vandaag uit in de VS....en de reviews komen pas over een uurtje online.

Ubisoft gaat ons weer naaien...

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heb ik toch gepost? :p
    Heb in het begin en in die kerk echte slowdowns gehad. Al leek mij dat meer een bug bij bepaalde plekken ofzo. Want hij deed echt raar. Overal is de framerate best oke. Het is geen Destiny 30fps maar overal zit die er toch best in de buurt. Als je op een heel groot plein komt waar echt heel heel veel npc's zijn dropt die wel wat. Maar naar hoeveel durf ik niet te zeggen. Het is niet ideaal maar het beïnvloed verder niet veel de gameplay voor mij dat het me irriteert. Ben wel benieuwd naar DF.

Dat zegt niks meer tegenwoordig. GTA5 reviews kwamen ook pas op release. :)
    Of Sunset Overdrive.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Sunset was niet op de dag zelf ;)

Moet zeggen dat ik de game tot dusver wel erg schokkerig ervaar, zelf tijdens cutscene's merk ik gewoon dat alles niet vloeiend gaat.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Daar baal ik wel van. Misschien laat ik hem liggen en ga voor GTA V. Speel je op de One?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dag eerder dan. Zelfde principe. :)
    Vroeger was het altijd zo. Als de review niet een week van te voren online was dan was het meestal geen goed nieuws. Dan is nu wel wat anders geworden. :)

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is dan denk ik die day 1 patch, want op Gamersyde in die chatbox zeggen ze dat het een ramp is qua performance. Denk dat ze de patch nog niet hebben dan.

Deel Deze Pagina