1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    5 vind ik ook veel te laag. De game zelf zit gewoon goed in elkaar qua content en eindelijk hebben ze die MP eruit getrapt die niemand speelde en een toffe co-op in gedaan.
    Wat de game tegenhoudt is gewoon de performance. Vind een Metacritic van 7.6 ook wel terecht en met betere performance had die makkelijk 8 of hoger gehad.

2. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Al iets bekend over een (Day One) patch?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die was er al. Moest gisteren nog iets van 1gb downloaden toen ik de game voor het eerste opstartte.

4. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Maar als ik het goed begrijp, en excuses als het al eerder voorbij is gekomen, heeft dit lang niet alle performance problemen aangepakt?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of het een performance patch was ook. :)
    Was gewoon een day one patch zoals vele.

6. XplicitSnake

XplicitSnake New Member

Leuk Bevonden:
    4
    Snap niet goed waarom deze game zoveel slechte reviews krijgt. Ik vind dit, sinds AC2, opnieuw een 'back to the roots' stap voor deze franchise. Dit is op en top Assassin's Creed. De sfeer druipt ervan af, story is ook super. Ik heb me tot nu toe nog geen seconde beklaagd dat ik dit in huis gehaald heb.

Framerate is misschien geen constante 30 maar de game ziet er dan ook heel erg mooi uit. En dit stoort ook helemaal niet mbt de gameplay. Ook totaal geen last van bugs, ik denk dat de negativiteit rond deze game teveel uitvergroot wordt. Sinds wanneer baseer je je aankopen enkel volgens de reviews? Laat die reviews heel even links liggen en speel deze game zelf. Wedden dat het toch niet zo tegenvalt als je dacht?

Reckuuza, Numberless Zero en Davey666 vinden dit leuk.
  7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Weet niet hoe het bij de One is, ik had het over de PS4 in ieder geval.
    Ik heb niet het allersnelste internet hier hoor. Laat zeggen dat die 6 uur waar ik gisteren opgewacht had voor dat die op 100% was, wel redelijk reeel is voor 42 gb.
    Maar 7gb in 6 uur is wel wat anders8). Op het Ubisoftforum las ik dat ook andere mensen met zelfs glasvezel, ongeveer met 1gb in het uur downloadden.
    Lekker kut met peren dus. Ook precies wat voor mij dat ik net de pech heb, dat ik voor die missie stop die aangaf dat nog niet alles gedownload was.8)

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ow ok, dacht dat je de One versie had. :)

Ben je niet lang aan het wachten op het installeren vanaf disc, dan wel op te downloaden.

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand hier die de game speelt en al een club heeft aangemaakt (Xbox One)?

heuft vindt dit leuk.
  10. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Heb hem digitaal vanaf de Amerikaanse PSNstore, misschien dat die daarom ook wel zo sloom download. Dacht lekker 2 dagen eerder te kunnen beginnen, en dan ook voor een schappelijk prijsje. Uiteindelijk maakt het nu dus geen zak, bijna 2 uur later en nog maar 4,1gb verder en nog 24 gb te gaan...

Heb me verder met de eerste 2 missies en de schatkistjes zoeken wel vermaakt.
    Toffe sfeer en de setting spreekt mij erg aan. Doet inderdaad wel wat aan Assassin's Creed 2 denken, en dat is een goed ding. Maar ja verder kan ik er dus nog weinig over kwijt8)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus deze stad is groot. Ben alle syncpoints aan het doen voordat ik verder ga maar ben wel even bezig zeg. Op de map denk je. Ach daar ben ik zo. Maar moet soms een 1km rennen haha.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht even dat dit soort gekke grappen met installatie bij sommige games alleen iets van X1 was.

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mijn ps4 is retesnel in zowel downloaden als met installeren. Shadow of Mordor had ik met 20 minuten binnen

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is dat iets waar de PS4 echt beter in is dan, ik kan er niet over oordelen met mijn 12mbit verbinding, maar ik ga ervanuit dat jij een aardig vlotte connectie hebt?

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Nou ik heb een Chello Fiber 200Mbit internet verbinding. En het duurde toch wel 4 uurtjes voordat ik Unity volledig binnen had.

Een spel van +-10GB heb ik vaak wel in 10-20 min binnen. Maar bij Unity deed het wat langer dan verwacht, kan komen omdat meerdere mensen hem op dat moment aan het downloaden waren.

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    79 volgens mij. Maar ben er aardig onwetend in hoor.. Het staat iig bij de connectie test op de ps4 en x1

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet wel dat ik heeeeeel wat uurtjes doe om een game als Halo TMMC en GTA V binnen te halen. Dus 20 minuten voor een full game klinkt echt ziek, man dat wil ik ook. :D

Rienbu vindt dit leuk.
  18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ja was ook behoorlijk verbaasd man! Ging als een tiet :p

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En juist Mordor was zo'n verrassende leuke game. Dus goede keuze. En de combat is zeer stoer. Gruwelijke animaties ook. :D

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    staat gewoon al en uur of 3 te downlaoden en is pas op 25 procent duurt lang

Deel Deze Pagina