Het eerste jaar was de Xbox Eigenlijk perfect qua downloadsnelheden. Nu sinds anderhalve maand heb ik ook erg trage downloads, COD AW heeft bijvoorbeeld +- 9 uur staan downloaden (400KB/s tot 5MB/s) en de 3 games van deze week (waaronder AC Unity) waren ook niet om over naar huis te schrijven, qua downloadsnelheid dan. Ik hoop dat ze de boel snel weer op een rijtje krijgen daar bij Microsoft. Hoewel... Alle games van de laatste tijd waren preloads .
Bij mij is het juist beter geworden. Ging eerste alle kanten op maar de preload van AC ging heerlijk met 10mb.
Had dit spel op het netvlies, maar met alle filmpjes die ik heb gezien... laat ik het nog even voor wat het is.
Ik heb even 2 uurtjes gespeeld. En ik raad mensen af om deze game te halen, wacht rustig af tot alles gefixt is. Komen in nov veel betere games uit. De framerate is echt één grote joke, het is één grote pop-up fest. Dit heb ik niet eerder meegemaakt bij zo'n grote game. En die laadtijden....wow, just fucking wow....niet normaal. Nah... ik begrijp die recensies nu wel. En dat na 2 uren spelen al. Heb er best spijt van dat ik deze game digitaal heb gekocht, want ruilen zit er nu niet meer in. Pluspunten ? Ja die zijn er zeker. Parijs ziet er echt geweldig uit, de belichting is top. En het freerunnen is imo sterk verbeterd (is wel even wennen). Maar dat zijn de 2 enige positieve dingen die ik over deze game heb te zeggen. Door die achterlijke lange laadtijden heb je na een tijdje al geen zin meer om te spelen. En als je dan ook die framerate en popup problemen erbij optelt. Dan heb je wat mij betreft een game die gewoon niet leuk is om te spelen. Hoe mooi Parijs er ook uit ziet en hoe vet het freenrunnen ook is. Ik laat hem nu even liggen tot dat alles is gefixt. Anders ga ik me alleen maar lopen ergeren aan deze game. Gelukkig komt GTA V over een paar dagen uit.
Precies dat EPMD. Ik heb zelfs een Unity bundel, maar het is nu gewoon zonde om het al te gaan spelen.
Is dit dan de PC versie of........want dit ziet er gewoon uitstekend uit qua graphics EN qua framerate: Ook in deze video gewoon prima....weird dat hier niks van die problemen te zien is. Het lijkt dus echt alleen maar op bepaalde plekken echt in te kelderen?
Wat ben ik dan blij met nog een keertje zoiets als Black Flag, Rogue in dit geval. Is misschien ook niet al te best, maar bij mij loopt die game nu echt lekker soepel. Alleen in het begin even niet en af en toe wat last van de framerate. Verder gewoon prima! Voor de rest ook geen duikersklok zoals in BF, had al een hekel aan die kuthaaien. Nee, het is in sommige opzichten een upgrade van Black Flag, alleen grafisch niet, zelfs iets minder daarin. Doet meer denken aan AC III grafisch, speelt zich ook in hetzelfde deel van de wereld af. Combat loopt daarin nu ook beter, maar free runnen blijf ik lastig vinden tussen de bomen door. De ene boom wel, de andere niet, dan flikker je weer een eind naar beneden, halve levensbalk weg. Voor de rest best wel een lekker tempo en pluspunt van de week: Nog geen fluistermissie gehad ook. Heb er nu een paar uur op zitten, voornamelijk de vrij lange proloog.
Gisteravond nog een uurtje in Parijs geweest. heb me meer gefocussed op de omgeving verkennen. Stad ziet er goed uit, maar sommige idioten dingen weer gezien. Zoals een gast die eerst staat, valt ineens neer en ligt vervolgens op de grond, ik had ook ineens muts op terwijl ik die niet eens bij me had. Ik prik iemand een meter naast zijn hoofd... Framerate problemen heb ik nu weinig ondervonden dit terwijl er wel veel personen in beeld waren, pop ins wel. Ik irriteer me er gelukkig nog niet aan, vermaak me voorlopig prima met de game.
" In this blog post, we wanted to touch on the fixes to the game that we’re working on right now. First, as a quick reminder, a Day 1 update has already been released which fixes a number of issues. Make sure your console or PC is connected to the internet to benefit from the update’s fixes. We are currently working on our next update that will help address some of the specific issues some players are having, including: Arno falling through the ground. Game crashing when joining a co-op session. Arno getting caught inside of hay carts. Delay in reaching the main menu screen at game start. In addition, we are already looking into many of the other issues you’ve told us about and we have more updates planned. This list doesn’t capture everything, but here are the most widely-reported problems we’ve heard about from you: Frame rate issues. Graphical and collision issues. Matchmaking co-op issues. Helix Credits issues. We will be providing additional details in the coming days, so check back for updates. In the meantime, please continue to send us your feedback, and leave a comment if you have any questions for us. -The AC Live Updates Team"
Snap niet waarom iedereen pop-up/texture issues heeft. Laadtijden zijn ook prima bij mij. Hooguit 2-4 seconden om terug in freeroam te gaan. Mijn game staat wel op mijn 3TB externe hd geïnstalleerd die aan de One hangt. Werkt perfect.
Ik lees net op reddit dat als je met je console offline deze game speelt, er geen framerate problemen meer zijn. Kan iemand dit controleren? Hier de link: http://www.reddit.com/r/assassinscr...g_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/