1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Ik moet zeggen dat ik geen framerate problemen heb gezien. Alleen de grafische glitches waren gewoon té obvious.

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk dat het veel scheelt. De interne hdd is een stukje trager dan een 7200rpm externe hdd. Maarjah, om nou mensen aan te raden een externe hdd te kopen.... Ik heb er gelukkig alneentje :+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Framerate is echt een issue als je op grote pleinen komt ofzo met echt heel veel npc's
    Als je op daken rent, een stealth missie doet of gewoon door steegjes rent. Is het gewoon locked 30.
    Het is niet zo dat er constant 200 man op je scherm staan.

Er zitten btw wel weer echte stealth missies in. Net weer een gedaan een grote en alle objectives ook gehaald. Heerlijk om over daken te sluipen, in gebouwen verdwijnen een het riool in te duiken haha.

4. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wel vreemd dat reviewers de game zo afkraken .... ik ga akkoord met je dat ze de game zo niet mogen uitbrengen!
    maar wat als het volledig gepatst is?
    ik ga hem dadelijk ophalen voor xbox one en hoop dat de gewone SP toch wat meevalt.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De focus ligt gewoon iets teveel op de performance. Want de game zelf is gewoon heel tof. En de gameplay is gewoon awesome weer.
    Performance kan natuurlijk beter met veel npc's op het scherm en de pop in soms is irritant. Maar zoals ik zei gebeurd dat alleen als er heel veel npc's zijn en dat is niet steeds zo.
    Glitches btw heb ik nog niet echt gezien.

PrutserNL vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik zie juist ook enorm veel kritiek op de gameplay.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En op de hoeveelheid en de aard van de microtransacties

8. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Microtransacties is een optie, je kunt prima zonder die dingen.

9. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb tot nu toe geen enkele glitch gehad en heb er toch alweer aardig wat uurtjes inzitten.
    Ja heel heel af en toe doet een npc wat raars maar dit is voor mij geen rede om de game zo af te kraken want ik vind het geweldig en denk oon dat geen enkele game perfect loopt.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat dan? De focus ligt nu veel meer op stealth en minder op altijd het gevecht zoeken. Daarnaast is controlled afdalen echt een heerlijk toevoeging.
    Daarnaast veel toffe missies. Zoals Heist en moorden oplossen.

Die je totaal niet nodig hebt. Ik kwam er pas achter dat ze erin zaten toen volgens mij Polygon een artikel erover schreef.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat klopt.

Maar ik kots gewoon van een uitgever die een game uitbrengt die niet af is, zijn developer dus niet de tijd geeft om de game zo te maken zoals hij zou kunnen zijn omdat hij op tijd in de winkel moet liggen, vervolgens uiteraard gewoon het volle pond vraagt voor die game, daarnaast een season pass voor 30 euro aanbied voor DLC (want uiteraard was er wel tijd vrij te maken om alvast aan de DLC te beginnen) , daarnaast IN GAME je dood te gooien met optionele microtransacties. Dus niet gewoon in een store, of alleen in het hoofdmenu, nee gewoon IN GAME in de kapotte game waar je al het volle pond voor betaald hebt.

Dat is gewoon respectloos geld graaien van je fanbase en daarnaast je developer voor schut zetten want dat lijken nu een stel prutsers

Ubisoft is niet de enige die dit doet, maar Unity is wel een extreem voorbeeld van alles wat er mis is met AAA games op dit moment

Ik stem voor de verandering eens een keer met mijn portemonnee, want deze franchise en de fanbase en de developer verdienen gewoon beter. Ze hadden gewoon Rogue uit moeten brengen dit jaar en Unity nog een jaar de tijd moeten geven.

Vreemd genoeg ben ik het vertrouwen in Ubisoft nog niet helemaal kwijt omdat het Farcry review embargo ruim voor de release verloopt (in tegenstelling tot Unity waar de reviews pas 12 uur nadat de game digitaal te koop was online gezet mochten worden) dus misschien dat ze wel vertrouwen hebben in de ontvangst van die game

Jorrie en Leoni vinden dit leuk.
  12. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Wat je nu ziet met Assassin's Creed gaat alleen maar meer gebeuren.
    Het is aan jou of je het koopt of niet en extra stuiver die ze eraan verdienen is voor hun mooi.

De game industrie is al lange tijd verziekt, ik lig er niet meer wakker van.

Betreft de performance zoals ik al aangegeven heb er zitten wel wat vervelende dingetjes in maar ik heb nog niet gehad van ik nok ermee want dit schiet niet op.
    Het valt eigenlijk allemaal wel mee maar sites die dat groots aangeven trekken nu eenmaal meer kijkers aan dan dat er iets goed loopt.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie altijd heel veel door de vingers, koop eigenlijk altijd gewoon alles wat me enigzins leuk lijkt. Maar als dit de manier is om AC zijn doorstart te geven op current gen dan hoeft het van mij gewoon niet. Komt ook omdat de game an sich gewoon misschien wel een goede AC is, maar het voor mij ook te weinig veranderd is om enthousiast over te worden

helemaal als ik zie wat Bioware/EA met Dragon Age heeft gedaan na de stortvloed van kritiek op DA:2 (wat ook een cash grab was). De backlash van die game heeft er volgens mij voor gezorgd dat EA deze keer Bioware de tijd heeft gegeven om de franchise echt weer op de kaart te zetten en dat is aan het eindresultaat te zien

14. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Maar AC is ook een game waar niet veel veranderd aan hoeft te worden naar mijn mening, de game had een nieuw verhaal nodig met een character die vergelijkbaar was met Ezio.
    De toon is daarmee gezet, ze wilde het groots aanpakken met veel mensen, het is mis gegaan en dit wordt gewoon met een patch aangepakt.

Er worden Microtransacties in de game gestopt (maar zoals gezegd, de keuze is aan jou of je het gebruikt) deze zaten ook overigens in Black Flag. (weliswaar minder uitgebreid)

De game kent nu een Co-op modus iets wat dus wel degelijk wat veranderd aan het AC universum, een leuke nieuwe toevoeging.
    Een game die hoeft niet in iedere deel een hele make over te hebben dat gaat nergens over.

Al deze dingen waren overigens allemaal bekend (behalve de framerate problemen en de popin) je had dus van te voren kunnen kijken of het voor jou vernieuwend is.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben al blij dat ze gestopt zijn met die boten. Is de reden dat ik gestopt ben met deel 3 en Black Flag nooit gekocht heb.

16. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Hier ben ik het niet mee eens. Een game staat of valt met hoe het aanvoelt, niet hoe het er op papier uit ziet. De gameplay kan onveranderd zijn maar door omgevingen o.i.d. toch echt heel anders aanvoelen. Dat kan beter, of juist slechter zijn en dat kan je niet van tevoren inschatten.

17. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Je kunt door video's een prima idee krijgen hoe het is en wil je het echt te weten komen dan moet je de game gewoon spelen(wat naar mijn mening gewoon goed is) om een daadwerkelijke oordeel te geven hieraan.

Maar nogmaals met video ben je al een heel end.

18. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die het spel gespeeld heeft en mij hier antwoord op kan geven?

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij alleen online, maar ik heb het nog niet gespeeld.

Trouwens, dat negativisme valt toch ook ergens wel weer mee, het spel scoort in de pers nog altijd gemiddeld bijna een 8... Dus tja?

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Het is ook maar hoe erg men zich eraan stoort.

Deel Deze Pagina