Onderstaand is puur mijn mening en visie.:
Lage framerate word zeer waarschijnlijk niet gefixt.. Of ze moeten de boel (weer) gaan downgraden.. Enige wat ze gaan fixen zijn bugs in de omgeving.. Ik ben bang dat bij de volgende AC pas een betere framerate komt en hoogst waarschijnlijk een wat beter geoptimaliseerde game.. Ze hebben zoveel gezeik gehad over WD dat ze nu voor gfx over gameplay hebben gekozen..
Vreemd dat er mensen zijn die er vrede mee hebben.
Dit is een bedrijf die miljoenen verdiend aan de games eb nog transacties ingame durft te vragen.. En dat elk jaar.. Raar dat mensen dan fouten door de vingers zien.. Een Dragon Age is 100000x groter en daar lees ik vrijwel geen klachten over dramatische framerate tot onder de 24 FPS..
Kan er echt met mijn kop niet bij dat sommige hier vrede mee hebben.. En 'het valt wel mee' is imo bs.. Shit moet gewoon werken.. Helemaal van een mega bedrijf als Ubisoft. Mss dan toch een beetje aankoop beschermen?
Je kan de consoles niet afrekenen op producten van bv Ubi.. Wacht op exclusives van studio's die jaren over een game doen.. Toegegeven het duurt wat langer maar die de betere games komen echt wel.. Sowieso heeft de X1 al wat uitgebracht dit jaar
Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2014