1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Onderstaand is puur mijn mening en visie.:

Lage framerate word zeer waarschijnlijk niet gefixt.. Of ze moeten de boel (weer) gaan downgraden.. Enige wat ze gaan fixen zijn bugs in de omgeving.. Ik ben bang dat bij de volgende AC pas een betere framerate komt en hoogst waarschijnlijk een wat beter geoptimaliseerde game.. Ze hebben zoveel gezeik gehad over WD dat ze nu voor gfx over gameplay hebben gekozen..

Vreemd dat er mensen zijn die er vrede mee hebben.
    Dit is een bedrijf die miljoenen verdiend aan de games eb nog transacties ingame durft te vragen.. En dat elk jaar.. Raar dat mensen dan fouten door de vingers zien.. Een Dragon Age is 100000x groter en daar lees ik vrijwel geen klachten over dramatische framerate tot onder de 24 FPS..

Kan er echt met mijn kop niet bij dat sommige hier vrede mee hebben.. En 'het valt wel mee' is imo bs.. Shit moet gewoon werken.. Helemaal van een mega bedrijf als Ubisoft. Mss dan toch een beetje aankoop beschermen?

Je kan de consoles niet afrekenen op producten van bv Ubi.. Wacht op exclusives van studio's die jaren over een game doen.. Toegegeven het duurt wat langer maar die de betere games komen echt wel.. Sowieso heeft de X1 al wat uitgebracht dit jaar :)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2014
  2. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jup, ik heb precies het zelfde.

One handed, Straight Falchion. Misschien toch een iets te sterk wapen gekocht voor in het begin. Ga er door heen als een mes door warme boter:+.

Beetje jammer van de technische issues, maar ik vermaak me verder prima met Unity.
    Zitten ook echt leuke nieuwe missies in, en het is heerlijk om door Parijs heen te banjeren, te exploreren, ravotten en die verhalen bij de gebouwen te lezen. Erg indrukwekkend ook al die npc's op je scherm, heel de stad leeft echt. Heerlijke sfeer en setting.

Net die eerste rift gehad en daarna m'n eerste echte bug na zo'n 7 uur spelen(Viel door een gebouw heen).
    Kan me daar verder ook niet druk om maken eigenlijk, blijf me zelf toch wel vermaken met Assassin Creeds:+.

3. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb echt grote moeite met het combat systeem, zelfs met low ranking enemies heb ik af en toe dat ze niet te counteren zijn, ook de vuurwapens weet ik echt niet hoe ik die zou moeten ontwijken.

Iemand tips?

4. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Zou je verbasing misschien kunnen komen omdat die mensen de game daadwerkelijk soelen en jij m niet eens hebt? Clown.

Vind al dat gezeik hier sowieso overdreven. Heb al een paar uur in de game zitten en de aangekaartte problemen ben ik maar weinig tegengekomen. Oke, het is misschien wat slordig maar het doet niks af aan de gameplay, die heerlijk is, de prachtige stad vol sfeer en leven en het verrassende verhaal.
    Microtransacties merk je ook weinig van, dat is iets voor luie mensen, zonder hoef je niks te missen.

Laatst bewerkt: 14 nov 2014
    opeltwintop2007 vindt dit leuk.
  5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
  6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Tot nu toe vette game. Veel te doen. 1x zat arno vast in de Notre-Dame. Moest de game toen opnieuw opstarten..... Verder valt het mee.

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Veel plezier ermee.
    Dat jij er vrede mee hebt no problem.. Maar mensen mogen echt wel klagen en als je dat niet kan handelen moet je niet op een forum komen.. Ik heb de game idd niet en al mijn gezeik gaat uit naar Ubi.. Heb ik al eerder aangegeven..

En clown zeg je maar tegen je moeder ofzo.

Laatst bewerkt: 14 nov 2014
  8. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Heeft er iemand enig idee hoe je die cover kills maakt? :/

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Met A in cover gaan terwijl je kruipt en als er dan een guard de hoek om komt op X voor de kill.

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Excuses. Iedereen heeft uiteraard recht op zijn eigen mening. Al hecht ik er wat minder waarde aan als diegene de game niet eens gespeeld heeft en zich baseert op meningen van anderen en youtube filmpjes. Dergelijke filmpjes zijn namelijk van iedere game wel te maken. Ook van GTA V en CoD, noem ze maar op.
    Vind het ook wel zonde. Als ik je post lees, krijg ik de indruk dat je best wel hebt uitgekeken naar deze game. Dan zou ik willen zeggen; probeer de game toch gewoon zelf even, wellicht valt het je mee en kun je er, net als ik, veel plezier aan beleven.

SjaccoPopino en Rienbu vinden dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is er een demo dan?

12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Geen probleem vriend! Volwassen reactie iig :) en je hebt zeer zeker een punt. Thanx

Toegegeven.. Ik ben een beetje aan het doordrammen in dit forum. Reactie van gisteren was ook in beschonken toestand ;)
    Kan mij voorstellen dat ik wat vervelend over begin te komen. Excuus daarvoor. Hoop dat er snel gepatchd word en de game op zijn recht komt. Want het ziet er prachtig uit.

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Neuj, gewoon kope die handel! ;)
    Of bij vriendjes spelen? Of een xbox sharen, scheelt je de helft. (mijn xbox is m'n broers Home Xbox en andersom. Eenmaal de game aanschaffen, beiden spelen!)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw het beste van ACU. :+

"Let's take a moment to appreciate the lack of rooftop soldiers"

15. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Deed ik net, helaas telt ie m niet. Misschien is dat een bug op de PS4 :mad:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat echte screens. Van de PS4 versie.
    Blijft btw ook fijn dat je de complete hud uit kan zetten.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zijn die er niet? Dat zou ik heel fijn vinden

18. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Heb zelf bij het spelen ook verbaast over hoe achterlijk tof het licht overal is. Ergens van binnenuit naar buiten kijken met een felle zon die naar binnen schijnt. Prachtig!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn er heel soms bij bepaalde missies. Maar overal zijn ze er niet meer idd. Of echt heel heel soms bij bepaalde restricted plekken. Ben ik wel blij mee want dat was best irritant bij de vorige games.

Het is ook super dat je op zoveel plekken gewoon naar binnen kan. Volledige gebouwen met interieurs en npc's erin.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Okay, heb nog niet veel kunnen spelen. Toch maar de game gehaald, en het valt me tot nu toe mee. Gameplay is best tof, en graphics zijn wel mooi. Mooie stad, toch had ik liever wat minder npc's gehad en dus een betere performance. Maar echt storend vind ik het niet

Deel Deze Pagina