Ben al twee keer in het niets gevallen na het naar beneden parcouren en idd in de kerk hapert het aan alle kanten. Maar toch vind ik het een tof spel en er is echt heel veel te doen. Ik ga me prima vermaken hiermee
Niet veel last van dingen. Ja alleen in die kerk, maar OK valt mee te leven. Ik heb alleen nog geen update gehad. Dat gaat toch automatisch zodra je het spel opstart?
Zo, zowel Rogue (360) als Unity (PS4) gisteren een stuk gespeeld. Rogue begint wel tof, al lijkt het wel heel extreem veel op Black Flag, maar dan met ijs. Moet ook wel even wennen aan de matige graphics aangezien ik Black Flag op de PS4 had gespeeld. Maar verder wel technisch oke tot nu toe en weer lekker varen! Unity voelt veel nieuwer aan, de production value straalt er wel af vind ik. Jammer dat het inderdaad echt wel klopt van de technische onvolkomenheden. Veel kleine glitches gehad en natuurlijk een bizar slechte framerate op veel momenten. Toch ziet het spel er wel erg mooi uit op veel vlakken. De gebouwen en lichtval vind ik vooral erg mooi. De dikke Britse accenten kon ik echt niet hebben, dus ik heb het spel nu maar op Frans gezet. Helaas klopt de synchronisatie met de lippen dan niet meer.
Ik erger me dood aan de framerate, voor mij is de game bijna onspeelbaar, het haalt me helemaal uit de game.
Toch maar wel de game gekocht? Heeft deze game eigenlijk nog de MP van de vorige delen, dat je naar elkaar moet zoeken en killen? Dat was wel leuk met 8 man.
Yep, en GTA ook maar. Ik vind het best wel tof en mooi. De performance issues maken het spel wel echt een stuk minder. In die kerk, dat was verschrikkelijk. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in mijn games. Ik kon echt bijna niks, niet bewegen, springen of wat dan ook. Echt schandalig dat dat erin zit, want er is verder niemand in de kerk dus het dus het is gewoon een dikke bug. Ik zie geen reden voor die framerate.
uitgespeeld? dan loop je toch wel alles gewoon voorbij? er is echt wel heel wat te doen in Parijs. wat heb je dan aan zo'n game al AC als de sidemissions niet meeneemt , dan kun je net zogoed je 60 euro aan mij geven...ik doe er dan wel iets goeds mee! @Cyrax idd in de kerk is het echt wel erg, maar dat is dan ook het enige waar ik mijn momenteel aan gestoord heb...anders een prima game
Nou ja als je alleen Story doet ben je met 15 uur wel klaar denk ik. Vind dat echt zonde om zo te rushen en dan zeggen dat je hem "uitgespeeld" hebt.
Moet zeggen. Snap het level systeem nog niet helemaal. Heb nu 4 bolletjes van de 5 maar ondertussen gaat mij level naam ofzo. Ook van soldier naar Legend etc. En hebben ze niks met elkaar te maken?
Blij dat jullie naast deze game dan geen World of Warcraft spelen. Wachtrijen van 4 uur om in de game te komen, en daar betaal je dan 12/13 euro per maand voor. Expansion is net een paar dagen uit, maar daar zijn minstens zoveel drama's als bij deze game en de Halo box. Zoek voor de aardigheid het nieuws rond de nieuwe wow expansion maar eens op, en dan de gebruikersreacties. Er zijn spelers van het eerste uur bij, 10 jaar, die echt heel kwaad zijn. Shit die zei al lang kennen, maar nu noemen ze het de ergste wow release ooit. En je kunt ook makkelijk doen en even het wow topic in het pc forum van xbw opzoeken. Genoeg frustraties daar ook, met het enige verschil dat wij er maandelijks voor betalen, plus de uitbreiding zelf nog.
Co-op is echt tof. Krijgt ook een goede intro en de missies zijn vaak een mix van gameplay. Vind alleen de missies met 2 man leuker dan met 4. Al denk ik dat het nog leuker en toffer is als je met mensen speelt die bij je een party zitten. Met randoms is het altijd zo hit en miss.