En eh, zitten jullie al in n c. b? Zag zoiets in de game Lockpicking is gelukt hawk Dat is wel weer vaag: dingen als lockpicking, dubbele moord en verbergen op bank, moet je eerst kopen bij character en daarna trainen in je oefenruimte in je huis Daar moet je zelf achter komen Dubbele moord is ineens lastig om te doen
Dank je. Ik ben nu inderdaad bezig bij de notre dam. Wel grappig dat je op je app kan zien waar je in het spel zit.
vind het een toffe game heb zelf niet veel last van lag of dat hij vast loop zit ook pas bij hoofdstuk 4 vanavond eens kijken hoe de coop werkt jammer dat je niet alle kistjes kan open via de game heb zelf geen tablet
Vandaar dat ik geen streams zag van mensen die de MP speelden. Ze hebben echt gerushed bij Ubisoft als ze zelfs de MP eruit hebben gehaald. Ik vond die MP wel vermakelijk.
Nee ze hebben MP vervangen voor co-op. Zeiden ze al sinds de aankondiging. Ben ik wel blij mee. Die MP vond ik altijd drama en zonde van de dev tijd.
Is er al een groep aangemaakt van xbw voor de PS4 versie. Had ergens gelezen dat voor de Xbox het Elders heet?
Bij deze gedaan voor de PS4 bezitters van het spel. Te vinden op de naam Xboxworld maar volgens mij ook op xbw. Ben zelf nog wel individueel eerst bezig met alle missies maar alvast handig om een broederschap te hebben.
AC2 had trouwens van die missies dat je ondergronds ging, soort dungeons exploren, klimmen, sneaken, killen. Zitten dit soort dingen ook in Unity?