1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Neemt niet weg dat Ubisoft een kutbedrijf is. :+
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja kijk maar naar Watch_Dogs voor de WiiU en hoe ze AC: unity in eerste instantie afgeleverd hebben.

    Ik weet nog goed dat mensen zeurden over de always-online maar tegenwoordig wil/moet je wel je console aangesloten hebben op het internet vanwege dit soort dingen.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is de framerate nu duidelijk beter dan?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, want er is niets veranderd volgens mensen op neogaf. ;)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeiden ook.

    " While you might notice some improvements to framerate as a result of Patch 3, we still have a future patch planned to further address framerate concerns."

    Let op het woordje "might' oftewel ze focussen op het placebo effect.

    Al moet ik zeggen dat de framerate wel beter is sinds de release. Die uplay messages zorgde altijd voor wat slowdown maar niet meer gemerkt sinds ze dat aangepast hebben.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ben benieuwd dan :) vanaf volgende week weer aan de slag.
     
  7. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat mij wel opvalt is dat alle gamesites dat nieuws over de seasonpass allemaal om 7 uur online heeft gezet... Zij wisten dus maw al wat er ging gebeuren... Alle vriendjes/crew zullen dus wel een gratis game hebben?:D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Grote sites moet je sowieso al niet meer vertrouwen sinds die toestanden ronde de release van WD. :rolleyes:
     
  9. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Yes, ik speel inderdaad op een PS4. En de update is er ;)
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vandaag de game in huis gehaald. Vermaak me prima met de game. Framerate is niet zo geweldig... zeker bij het synchroniseren bovenop een gebouw hapert het nogal. Maargoed daardoorheen gekeken ben ik tevreden.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    De wapens voor de dlc zitten er al in. Alleen nog gelocked. Maar die zien er wel gaaf uit.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Voor mijn gevoel is er weinig verbeterd met die patch. De afgelopen dagen heb ik nergens last van gehad.

    Doe ik vandaag een zijmissie waar je 13 man moet killen...hapert het beeld als een malle.

    Ach ja, onspeelbaar is het niet. Maar snap niet dat dit kan in zo'n grote game.

    Vond het gisteren nog vrij vreemd dat ze zomaar een gratis game weggegeven voor season pass gebruikers. Maar nu begrijp ik het heel goed. :+

    Gelukkig heb ik bijna de platinum gehaald (erg makkelijke platinum, wel heel tijdrovend).
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo jammer dat de Xbox nog geen screenshot functie heeft. Had hier zo mooie screen van kunnen maken. Dan maar via een vid.
    Weet zeker als die functie er was geweest dat ik totaal niet toekwam aan het verhaal hehe.

    [​IMG]
     
  14. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben daarom ook blij dat ik de game redelijk vlot heb uitgespeeld, ook eerlijk gezegd totaal niet meer de behoefte gehad om het op 1000/1000 te halen, vind wel best zo.
    Game inmiddels ook van de schijf gehaald.

    Geen onaardige game hoor, maar de game heeft echt te veel minpunten.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg nice dit. Dit is wel echt next gen te noemen ja.
     
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    En de platinum trophy is zojuist behaald :) :thumbs:
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik moet alleen nog een paar main missies op 100 halen. De co-op trophies... en die nutteloze enigma's (die echt niet zonder guide op te lossen zijn).

    Denk dat dit de makkelijkste Assassin's Creed platinum is. Ze waren altijd al makkelijk. Alleen die MP trophies in de voorgaande delen waren irritant.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    MP achievements zijn voor mij sowieso een no go (of het moeten van die nietszeggende 2 minuten achievements zijn). Ik zit ook nog vast op een paar side missies, enigma's en collectables. Ik heb er zo geen zin in om die krengen te verzamelen, misschien komt dat ooit nog wel een keer!
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb die enigma's ook via you tube gedaan. Ben daar slecht in geen geduld voor en heb ee wen hekel aan. Maar gehaald. Om vervolgens niets met het pak te doen.
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Rare vraag. Heb Unity voor de PS4 gehaald en enkel de day One patch gehad op release. Verder niks, andere games haalt de ps4 wel patches voor binnen maar voor Unity niks. Moet ik misschien extra poorten in mijn router open zetten?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     

Deel Deze Pagina