1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Morgen ook maar eens aan gaan beginnen .... Zit die DLC in het verhaal of kan ik die beter pas spelen nadat ik de main game uit heb ?
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Na de Main Game, speelt zich ook af na het hoofdverhaal.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wel zin in de DLC, nog een paar daagjes wachten :D
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ben ff tijdje afwezig geweest wat betreft gamen, maar heb nu weer wat tijd. Gister Unity aangeschaft, vandaag eens aan beginnen en kijken of die bugs echt zo erg zijn. Of zijn de meesten onderhand al gefixt?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ook net aan de game begonnen en ik moet zeggen dat ik het toch wel goed vind. Grafisch mooi (liever 900p met veel detail, dan 1080p met minder), mooie geloofwaardige wereld. Klimmen voelt veel echter (zwaarder) aan, combat is moeilijker en dus leuker. Overal is de game moeilijker, in de voorgaande delen waren guard amper een nuisance en nu echt wel. En de vele interiors voegen ook wat toe, net als het nieuwe stealth systeem. Missions ook stukken beter. Murder mysteries :)

    Nog niet veel last gehad van bugs, buiten wat detail/lod popup/in.

    Die companion app is echt ruk, zowel op mijn ipad2 als op de iphone 6 al tweer keer mijn voortgang kwijtgeraakt en blijft maar klagen niet te kunnen syncen. Mis je veel als je de app niet gebruikt ?
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je kunt enkele kisten niet openen en zult enkele missies niet ontgrendelen. Deze missies stellen overigens niets voor, denk aan 'loop vijftig meter om je target te vinden en vermoord hem'. Heb zelf ook de nodige problemen gehad met de Companion App, nadat ik alle puzzels had opgelost crashte de App en kon ik weer helemaal opnieuw beginnen.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks. Laat die app dan maar voor wat het is. Maar wel irritant dat je dan kisten tegenkomt die je niet kunt openen ...

    Zit overigens wel veel bugs nog in inderdaad. Zelfs al een complete freeze gehad met hangend geluid. Kon nog wel naar Playstation menu en close application kiezen. Overigens ook raar dat er helemaal geen quit in de game zit ...
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Pfffft, toch wel ergerlijk hoor, al die popup steeds. En al meer bugs gehad dan in alle vorige delen samen; missions die niet completen, objectives die niet update, vast in een muur, geen zwaard kunnen trekken in combat, geen kill met hidden bladen kunnen doen, maar wel knock down, etc, etc.

    De hele ervaring is daardoor echt een mixed bag, erg jammer. Ook is lopen over de grond gruwelijk irritant met zoveel mensen overal ....
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Apart. Ik heb een keer een missie gehad die en beetje raar deed. In al die uren.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Raar, inderdaad. Ik ben niet echt kleinzerig qua bugs, maar het valt hier wel op. Hetzelfde met de popup (van npcs)
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Moet zeggen dat ik er ook weinig last van heb na de updates. Pop-up is op momenten waarneembaar, maar niet zeer storend omdat het op enige afstand gebeurt en nergens de ervaring in de weg staat. Verder slechts één bug gehad waarbij ik dwars door de wereld keek, maar na ongeveer twintig uur gameplay verder weinig tot geen momenten die ik als zeer storend ervoer.
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wauw, ik vond Dragon Age een mooi spel maar dit spel overtreft het misschien nog wel. Wat een detail! Zat boven op de Notre Dame, damn wat is dat mooi nagemaakt. En dan het uitzicht wat je had :eek:
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Hier is het ook nog 10 x niks hoor heel veel pop up en nog zat bugs.
    Controls die niet reageren enz.
     
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Speel het tegenwoordig heel veel co-op. Eigenlijk het enige wat me ergert zijn de servers die er zo nu en dan uit liggen. Verder eigenlijk niet noemenswaardige problemen meegemaakt in deze game. Ik vind al die activiteit en nabootsing zo tof in deze game dat ik er wel doorheen kan kijken als het af en toe even hapert of ik iemand tegenkom die tegen een muur staat te lopen. Ik vind het goed dat ze de grens hebben opgezocht en daar met deze game wellicht een tikkie overheen zijn gegaan.

    Verder kan ik me eigenlijk ook nog wel bezighouden met die Companion app. Je eigen brotherhood missies laten uitvoeren en dan in de game weer rewards daarvoor krijgen. Het houd je wel lekker bezig. :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zoiets zat ook al in Black Flag en Rogue, maar lang niet zo uitgebreid of belonend. Ik ben dan ook benieuwd hoe dit in Unity is en of je er ook wat aan hebt, en niet de helft van die beloningen, of rewards, vrijgekocht kunnen worden middels micro transacties. Ik wist dat die MT erin zaten, maar hoop niet al te erg. Als het zo is als in Black Flag en Rogue, dan valt het mee, maar liever gewoon helemaal niet, wel zo leuk, tenzij het niet de hele game verpest.
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ieder zijn eigen keuze om die MT te gebruiken en ik kan moeilijk bepalen voor iemand anders dat niet te doen. Het is alleen nogal zonde van de game. Daarnaast moeten veel dingen unlocked worden dmv Club Competities. Wat eigenlijk ook gewoon super tof is, gewoon samen met vrienden co-op missies doen of lekker vrij rond lopen door Parijs.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DLC is nu te downloaden.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jeuh vanavond maar eens downloaden. Moet eerst de update van een paar GB nog downloaden. Zal wel even gaan duren ben ik bang.

    @Ic3DFire @PrutserNL @Hybrid Gaan we de Coop weer gezamenlijk doen. :)
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanavond gaat hem niet worden, later deze week wel :+.
     

Deel Deze Pagina