Ik kom ook weer ff binnenvallen, want mijn mening over deze game is 180 gedraaid.
Xbox one gekocht toen die in Nederland uitkwam en dat was speciaal voor Unity.
Begon met spelen en hoewel er grafisch verbeteringen waren, greep de game me niet.
Onoverzichtelijk en had n verhaallijn verwacht die mij langs begin van de Franse revolutie zou brengen, waarom die begon en hoe zich dat zou ontwikkelen, maar dat kwam niet.
Vond de vernieuwde blackflag leuker en daarna tomb raider.
Mn vriendin en ik zeiden n week geleden, we moeten unity weer s opstarten.
Alsof t n andere game was, viel alles op zn plaats. Waarom, ik heb eigenlijk geen idee.
Zoveel verschillende dingen te doen, wauw.
Dat lockpicken is leuk.
Toen zag ik de koets naar versailles...nooit gezien of domweg vergeten.
Grafisch prachtig.
Daarna de koets naar the dead kings en daar gaat de game helemaal los hoor.
Echt mooie quests met raadsels, tekens en beelden die je moet vinden.
Daarna n hele mooie quest ondergronds met n hele mooie puzzel met die geest.
Helemaal in de sfeer van 1 en 2.
Prachtige lichteffecten met die olielamp die je bij je hebt.
Ook vet is dat guillotine geweer en als je bij gevechten de leider doodt, de rest niet meer doorgaat.
Ook klom ik op die kapotte kerk en hing ik aan n enorm rond glas in loos raam die kapot is en dus alleen het ijzeren loden frame is er.
Toen ik de camera draaide werd ik getrakteerd op n 3D effect....niet te geloven zo mooi.
De impact was als in deel 1 toen ik voor t eerst aan n kerk voor zo'n glas in lood hing en de zon kwam erin
WAUW
Ik ben gedraaid van "gemiste kans en net niet" naar "dit is misschien wel de beste Assassins tot nu toe"
Working title: manoeuvreren door ramen doe je met linker trigger, maar dat zal je wel weten.
Bugs heb ik nooit, alleen gisteren zag ik n zwevend boek maar dat is echt t enigste.
Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2015
Makkabeer vindt dit leuk.