1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Qua verhaal idd. Maar imo vond ik het eindelijk wel weer een echte AC game. Echte assasinations een grote stad met echt free runnen.
    Vond Black Flag ook wel leuk om te spelen. Maar eigenlijk pas toen ik de knop om had gezet dat het een slechte AC game was en een goede piraten game.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    The fuck, in een halve week uitgespeeld? :eek:
     
  3. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee alleen de story line. Ben niet echt een fan van het collecten van kisten etc.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Collecten vind ik 1 van de leukste dingen om te doen.

    Oh, ben deel 1 opnieuw aan t spelen op de xbox one.
    Zo mooi op de one!!
    Zat op de hoogste toren in damascus en wat me enorm opviel...ik kon alle gebouwen zien, zelfs tot aan de muur aan de andere kant van de stad.
    Herinner me dat je bij de 360 n soort grijs vlak zag met nauwelijks contouren
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet echt logisch want je speelt gewoon de 360 versie. Enige wat de emulator doet is de One laten denken dat die een 360 en forced die vsync. Rest is alles hetzelfde.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    alsnog nice man. Ik ben er aan begonnen maar moet er echt doorheen worstelen...
     
  7. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik begrijp je helemaal. Ben nu 3 weekjes vrij en dat is voor mij voornamelijk gamen gamen gamen. Dus dat verklaard dat ik er redelijk snel doorheen ben gekomen.
    Btw dit is samen Ac 3 echt de minste in de gehele serie.

    1. Assassins creed 2
    2. Assassins creed Brotherhood
    3. Assassins creed Black flag
    4. Assassins creed Rogue
    5. Assassins creed Revelations
    6. Assassins creed 1
    7. Assassins creed Unity
    8. Assassins creed 3

    Dit is mijn rijtje als iemand aan mij vraagt welke ik het beste vond.
     
    Mallakai en Tyrant vinden dit leuk.
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Maar de videokaart is stukken beter
    Misschien omdat ik n betere en grotere tv heb als toen?

    Verschil met deel 2 op ps3 in mn huiskamer en 2 op mn xbox one in mn gamegamer was ook al zo groot
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2016
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat maakt niet uit. Ze tricken de game dat het de 360 OS is en dus ook de hardware. En dan denkt de game dat die in een 360 zit en speelt die dus af zoals die zou doen op een 360. :)
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dan zal t door mn tv komen.
    Wat is t toch n prachtige game!

    Hopelijk brotherhood ook backward compatible en unity wil ik ook opnieuw spelen
     
    Hunt3r 410 vindt dit leuk.
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Is er eigenlijk al iets bekend over een nieuwe AC?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja komt volgend jaar pas. Dit jaar geen omdat ze extra tijd willen hebben.

    "This year, we also are stepping back and re-examining the Assassin’s Creed franchise. As a result, we’ve decided that there will not be a new Assassin’s Creed game in 2016. Since the release of Assassin’s Creed Unity, we’ve learned a lot based on your feedback. We’ve also updated our development processes and recommitted to making Assassin’s Creed a premier open-world franchise. We’re taking this year to evolve the game mechanics and to make sure we’re delivering on the promise of Assassin’s Creed offering unique and memorable gameplay experiences that make history everyone’s playground."
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit had ook mijn rijtje kunnen zijn, maar Roque niet gespeeld dus die zou er dan uit kunnen.
    Unity en 3 was waanzinnige tegenvallers voor mij.
     
  14. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik begrijp heel goed dat iedereen vaak vernieuwende gameplay mooiere graphics etc. willen hebben. Maar van mij hadden ze na revelations nog 1 of 2 ezio delen mogen maken. Idem dito voor Rogue. Ik ben denk ik een van de weinige spelers die niks geeft om mooie graphics vernieuwende gameplay en nieuwe hoofdpersonages. Ik speel jaarlijks minimaal 1 keer Ac 2 en brotherhood. Puur omdat alles mij in die games aanspreekt.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Haha ja mooi rijtje. Ikzelf vond Relevations wel erg saai worden dus ben blij dat ze toen naar een andere periode zijn gegaan. USA anno 1770 vond ik wel een hele interessante tijd dus die game was nog wel geinig.

    En AC1 was gewoon nice vanwege de vernieuwing. Enige game die ik 2x heb uitgespeeld _O_.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Vermaak me tot nu toe dik prima met deze game. Kan er echt nog steeds met m'n kop niet bij hoe mooi het is. Waarbij ik echt het nextgen gevoel had met deel 1, heb ik het nu weer met Unity. Hoewel het technisch niet 100% loopt, blijf ik te zitten watertanden.

    Verhaal is ok, gameplay is wel weer ff lekker, tijdje geen AC meer gespeeld. Net Syndicate nog op de kop getikt, lekker oldschool najaartje weer met AC.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Hee me too! Ben nu in seq 8, nog steeds vet.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het enige wat Revelations de moeite waard maakte om uit te spelen was dat verschrikkelijke goede einde in het verhaal. Een damn those onions momentje. :)

    Zelf heb ik met alle AC games wel saaie momenten gehad, maar AC I vond ik zelf de ergste vanwege de enorme leegte en die hoerenvlaggen die je moest verzamelen als je 100% wilde.

    Heb me ook prima vermaakt met Black Flag en Rogue. Beide geen goed verhaal, Rogue zeker niet, maar die game is behoorlijk onderschat, ondanks de slechtere wereld. Je kan nauwelijk normaal op snelheid varen in die game. Black Flag was legendarisch in de zin dat de gevechten op zee veel beter uitgewerkt waren, zeker t.o.v. Rogue waar je meer het gevoel had in grote rivieren te varen.

    Maar goed, moet Unity nog uitspelen en ik moet ook nog steeds aan Syndicate beginnen. Mijn minste AC game, puur als je naar de bugs en glitches keek, was AC III die zich tijdens de Amerikaanse Revolutie afspeelt. Kan me van XBW frontpage herinneren dat er twee keer een post kwam met ieders 100 verbeteringen door Ubisoft omdat de game gewoon niet af was. Ik had zelf o.a. te maken met menu's die niet compleet waren.

    Maar goed, begrijp de hype rond Brotherhood ook niet zo. Prima spel, maar meer dan dat niet. De andere Ezio games waren voor mij even goed. Ieders zijn ding denk ik dan maar. :)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Unity is gewoon een toffe AC game. Verhaal kan iets beter maar overall is het een goede AC game. Beter dan Black Flag. Wat meer een goede piraten game was.
    Beste is nog steeds Brotherhood en daarna 2. Maar Unity komt voor mij erna.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ja eens, Black Flag kon me niet boeien. Mis alleen het echte klim en klauteren, kon me nog wel herinneren dat je in deel 2, Brotherhood en Revelations echt lange stukken had om te klimmen en te klauteren in kerken, etc. Hadden ze ook best in Unity kunnen doen. Vind Arno verder wel baas, doet me beetje denken aan Ezio. Ben benieuwd hoe Syndicate is.
     

Deel Deze Pagina