1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik ga nu wat gewaagds zeggen maar..ik vind AC Unity de beste AC tot nu toe.

    Wait, wut? Beter dan deel 2 en Brotherhood? Recka, jij kaolo gekke man, je bent niet goed. Ja ik ben sowieso niet goed.

    Maar jongens. Deze game is prachtig en speelt voor een groot deel zo ongelofelijk fijn.

    Prachtig ja. Want jezus de tering, dat ze dit zo vroeg al uit een Xbox One hebben kunnen persen. Ik blijf benadrukken dat Parijs echt een Godenparadijs is. Die lightning, die sfeer..alles is tiptop. Ja die lightning. Ik sta zo vaak stil in die tuinen, op daken, tussen de smalle, drukke straatjes, in de huizen, in de paleisen, bovenop een punt van een kerk, en alles is om je vingers er bij af te likken. Om op te vreten zelfs. Het is werkelijk waar fantastisch om er gewoon uren in rond te dwalen. Die hoeveelheid NPC's ook. Niet normaal meer. En het freerunnen gaat als een zonnetje (9/10x), en dan ren je weer ff op een guard, X, whop heerlijke kill. Gasbommetje daarop, rennen, whop whop, onder z'n benen sliden, hatstikkiedee. Die guillotinegun is ook een heerlijk meedogenloos wapen.

    Ja ok het verhaal is niet hoogstaand (hoewel ik Arno best tof vind imo), en het einde is bagger..maar om eerlijk te zijn weet ik niet beter van een AC, geen enkel einde heeft me ooit voldoening gebracht in die reeks.

    Unity heeft voor mij echt die next gen feel gegeven en ik ben gewoon verliefd. Parijs, heerlijke shit.

    Straks Syndicate erinsmijten en daar verwacht ik een stuk minder van gezien het freerunnen er zowat is uitgesloopt en me de setting minder trekt.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2016
    Barbabravo, Daz, Mallakai en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De game heeft een kut jaar gehad na de release. Ben snel gekapt vanwege de framerate issues ... (lees, onder de 15 FPS :mad: )

    Game speelt dus stukken beter? Mooi. Heb hem recent weer geinstalleerd namelijk.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jij bent gek man. Sfeer in Rome met die hidden tombs was zoveel beter.

    Desalniettemin een toffe game hoor.
     
    Reckuuza en Mallakai vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Oke coop werkt echt voor geen meter in deze game.

    Eerste poging had ik een complete freeze. Tweede poging kan ik geeneens aanvallen en val ik dwars door een gebouw heen, in een oneindige afgrond, opeens missie voltooid. Wut? Oke. Fuck dit.

    Grafisch nog steeds om weg te kwijlen. Valt me op dat Syndicate het behoorlijk heeft teruggeschroefd.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ook zojuist uitgespeeld. Slecht einde maar ach.

    Wel vermakelijk, zijn er nog dingen die ik echt moet doen? Ik ga Dead Kings ook wel ff spelen.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dead Kings kerel!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja en wellicht nog even alle viewpoints.

    Daarnaast heb je nog echt tig sidemissions... Game uitgespeeld en 30% completion lol.
    Je hebt echt teveel shit erbij.
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Co-op!

    Ben ook net begonnen met Unity, chapter zes inmiddels.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja Bauke als je keertje co-op wil spelen stuur me een invite ;)

    Ik ga nog wel ff een paar trophies halen denk ik.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Na deze comment laatst gelezen te hebben ben ik gister ook weer begonnen met deze game. Had destijds alleen de eerste hoofdstukken gespeeld dus ben maar even overnieuw begonnen. En ik moet zeggen, ik ben het met je eens. Parijs is wel echt heel vet! De missies zijn variërend en de gehele sfeer, de stukjes geschiedenis, de complete setting, het is allemaal geweldig mooi. Net de missie in de Notre Dame gedaan waar je Silvert moest vermoorden. Super mooi hoe je die Latijnse gebeden hoort en dat orgelspel, wat een sfeer! Intussen aan het exploren en collectables aan het verzamelen etc.
    Was de vorige keer tot sequence 7 ofzo gekomen zonder veel sidemissies te doen en verder rond te dwalen. Heb daarna tijden geen AC-game meer aangeraakt, maar ik geniet hier erg van!

    Dus thanks voor de reminder om deze game weer eens op te pakken :)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    dubbel sorry
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bijna Dead Kings uitgespeeld ook :)
    Die tombes zijn vet!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik hoop dat Unity mij terug kan boeien. Ik ben een grote AC-fan, maar 3 vond ik de minste tot nu toe en bij Black Flag geraak ik er maar niet in... Het wilt me niet lukken om deze verder te spelen, omdat die boten me niet boeien.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Black Flag is ook geen echte AC game imo. Super piraten game dat wel. Toen ik dat doorhad begon ik de game leuker te vinden.
    Unity is wel veel meer terug naar de basics met een stad en echte assassinations.
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Kun je dan niet beter meteen Syndicate gaan spelen? Die schijnt een stuk beter in elkaar te zitten dan Unity.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister met een vriend co-op geprobeerd maar we konden met geen mogelijkheid met elkaar connecten. Hij staat niet eens als 'beschikbaar' in mijn vriendenlijst als ik op 'start' -> 'samenspelen' druk.

    Mensen die weten of het überhaupt mogelijk is om co-op missies samen met vrienden te spelen of is dit gewoon dikke bullcrap van Ubi?

    Overigens nog steeds dik aan het vermaken met de singleplayer. Zoo veel te doen :thumbs:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah. Syndicate veel minder een echte AC game imo.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Destijds (toen de game nog niet zo lang uit was) best wat co-op gedaan met een maatje van me. Het is dus zeker mogelijk.
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb de game ff gespeeld maar stond versteld van de graphics. Het sneaken is wel kut.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hmm dan op een ander moment nog maar eens proberen (:
     

Deel Deze Pagina