mwa ik heb m tot t einde gespeeld vond wel dat t op een gegeven moment erg veel van t zelfde werd zag er wel nice uit !
Ik heb in Unity nog genoeg te ontdekken. Destijds vrij snel gestopt door al die bugs en updates. Misschien begin ik er wel weer aan inderdaad.
Alle nieuwe games de kast in, Unity eruit. Bedankt hè pik Van het begin kon ik mij weinig herinneren, toen ik iets verder in de game was begon het een beetje te dage... Volgens mij heb ik toendertijd alleen het eerste hoofdstuk gespeeld staat mij nu bij, bitter weinig dus. Ik moet zeggen dat het grafisch inderdaad nog bewonderenswaardig is, ook als je het afzet tegen de games van heden ten dage. Niet te vergeten dat we hier wel tegen een game uit 2014 aan zitten te kijken. Al met al had Unity natuurlijk een zeer slechte start, maar je merkt toch dat er met veel bevlogenheid aan is gewerkt. Misschien zelfs iets té voor die tijd, maar waarom een game geen 2e kans geven ? Dat ik op Unity wil terugvallen, zegt misschien ook wel iets over de games die tegenwoordig uitkomen. Toppers als Maffia 3, call of duty infinite warfare, Battleborn, The Last Guardian’s, no man's sky en The Division , natuurlijk buiten beschouwing gelaten
Zojuist Dead Kings uitgespeeld, heeeel vet. Niveautje Ezio! Ook nog ff alle torens bevrijd haha. Op naar Syndicate.
Ik vond Syndicate ook maar saai en snel repetitief. Wel uitgespeeld maar gelijk verkocht. Unity niet gespeeld tho.
Zal 'm wel een keer de kans geven. Op moment niet echt veel tijd om te gamen, en als ik game dan is het een uurtje FIFA of Skyrim. Maar zal 'm onthouden.
ik heb vanaf vrijdag weekie vrij toch maar ff stukje spelen ookal heb ik nog zoveel te doen qua games Gow4 WD2 enz dat word kiezen xd
Dan heb je Unity kapotgespeeld, begin je nu met Witcher 3 en het eerste wat je doet is een run- en climb tutorial...dit doet pijn aan m'n ogen
Misschien heb ik mij in het verleden toch meer door de negatieve verhalen laten verleiden om Unity na enkele patches niet meer verder te spelen. Ik vermaak ik er nu prima mee. Bedankt Reckuuza, voor je aanstekelijke posts, anders had ik Unity waarschijnlijk nooit meer aangeraakt.
Unity kost tegenwoordig maar zo'n 20€ of niet? Denk dat ik hem ook maar eens ga halen dan, heb alle AC's van 1 t/m Black Flag ook wel gespeeld dus heb er wel weer zin in. Heeft Reckuuza's gehype ook wel bij geholpen ja, haha.
Lol heb Unity vorig jaar al voor 8 euro gekocht, beetje goed zoeken. 20 euro zou ik nog niet eens voor Syndicate betalen.