Jep je kan gewoon de gehele game singeplayer uitspelen, die co-op is gewoon een extra toevoeging. Wat ik overigens erg tof vind is onderstaande:
Lijkt me toch wel een erg toffe game te gaan worden. Moet ik toch ook maar eens aan de next-gen gaan.
Blij dat het ook gewoon SP met co-op is. Die andere MP was altijd drama en zonde van de dev tijd. Dit kan nog leuk worden.
Het is onmogelijk om op deze graphics te haten, maar ik ben wel bang dat de combat en alle andere gameplay mechanics gewoon hetzelfde blijven en dat is nou juist iets waar ik graag een grote verandering in zou zien. Grafisch in elk geval echt een showcase voor de nieuwe consoles en alleen al daarom wil je die game wel in huis halen, haha.
De volgende Assasins Creed game... hmm.. de setting en trailers boeien me echt totaal niet, en ik vind het er niet eens zo mooi uitzien! Maar... AC kennende zal het wel een 20 uurs rollercoaster-ride worden waarbij tranen gaan vloeien en scheldwoorden gaan klinken. Een van de weinig games die dat kunnen bij mij! Ik vond Black Flag echt geweldig mooi, maar op veel punten echt een misser. Golden Age of Piracy please, niet de ondergang van de piraten Ik werd zelfs een beetje verliefd op Mary Read. Zo sneu. Maar de Franse Revolutie? Om de een of de andere reden is dat de saaiste setting die ze hadden kunnen bedenken. Ik hunker nog steeds naar Samurai Creed. TL;DR: ik ben extreem skeptisch naar nieuwe AC games toe, de reclame/marketing enzo ervoor boeit me nooit, maar de games zelf zijn altijd genieten. Raar, eigenlijk.
Ik heb inmiddels een team / crew aangemaakt. Iedereen van XBW is vrij hier bij te joinen. Ik ga de game spelen op de Xbox One. Het handigst is dus als mensen aanmelden die ook op de Xbox One gaan spelen. Puur voor het unlocken van de extra's kan je je natuurlijk ook als PS4 speler toevoegen. Pre order code is wel een vereiste ivm te unlocken content. Crewnaam: DarkAssassinsNL
Als ik zoiets zie denk ik altijd "lame!". Maar dit filmpje is eigenlijk super gaaf! Vooral hoe ze door de groepen mensen rennen, baas.
Geruchten gaan dat de last gen AC game AC: Roque gaat heten. Wat wel mogelijk is want er waren eerst ook geruchten dat je in die game als Templar kan spelen. Dus misschien undercover etc. ---
Assassin's Creed 1 was één van de vetste games die ik ooit heb gespeeld! de volgende delen brachten voor mij elke keer wel weer een vertrouwd element mee wat voor sommigen als saai en herhalend kan aanvoelen. Het verhaal vond ik echter altijd zo leuk dat dit alleen al genoeg was om door te spelen. Nu met dit deel ben ik weer erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, ik ga deze dan ook zeker weer helemaal van voor tot achter doorpluizen!
Assassin's Serie Assassin's Creed 1 was één van de vetste games die ik ooit heb gespeeld! de volgende delen brachten voor mij elke keer wel weer een vertrouwd element mee wat voor sommigen als saai en herhalend kan aanvoelen. Het verhaal vond ik echter altijd zo leuk dat dit alleen al genoeg was om door te spelen. Nu met dit deel ben ik weer erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, ik ga deze dan ook zeker weer helemaal van voor tot achter doorpluizen!
Zie wel weer hoe deze uitpakt. Vond de AC delen met Ezio echt verreweg het beste. Alle 3 de delen waren heerlijk om te spelen. Dat gevoel van free-roam was echt geweldig. Over de daken, door steegjes ... AC3 was waardeloos. Zoveel nutteloze missies en een intro waar je U tegen zegt (in negatieve zin!) Dat hele gevoel van een Assassins Creed game had ik niet. Heb daarom ook Black Flag laten liggen. Die hele setting trok mij totaal niet. Unity lijkt weer terug te gaan naar de "basis". Wacht daarom wel even af hoe deze game uitpakt.
Sinds AC 2 is dit weer een AC waar ik naar uitkijk. Alleen Brotherhood vond ik daarna nog wel okay, de rest was niks voor mij. Toen AC 3 en BF uitkwamen wilde ik er helemaal niks meer van weten. Met die domme boten en dat gezeik. Ik wil over daken, door steegjes en meegezogen worden in prachtige historische plaatsen. En niet met die fucking boten. Zo blij dat dat weg is.