1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het zelfs één van de beste AC’s die er is op de Series S met fps boost (60 fps constant). Alleen de Ezio trilogy vind ik echt veel beter. Heb hem nu bijna uitgespeeld, daarna ga ik aan Black Flag beginnen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik loop ook achter met de serie. BF wel klaar, goede game, maar moet hierna eigenlijk alleen Syndicate en Origins nog. :D
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Op zich heb je natuurlijk helemaal gelijk, maar wat mij een beetje tegenstaat bij de Ezio Collection is dat je de tand des tijds daar toch wel duidelijk begint te zien. Ondanks de verbeterede versie t.o.v. het origineel. Dat vind ik o.a. de grote klasse van Unity; ondanks dat die game op 900p draait ziet het er nog steeds verassend fris uit. Lichtinval is super mooi gedaan, net als de bewegingsanimaties.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Eerste keer glimmende houten vloeren was wel een Omg PS4 momentje toen ja
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is Dead Kings ook nog de moeite waard om te spelen? Of beter verder gaan met een andere game :+.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wanneer je klaar bent met een game, ben je klaar met een game NuclearGoat.

    Dead Kings DLC is een prima uitbreiding. Wel wat bugs, maar in Unity had ik daar ook al last van.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nu met 60fps is het nog net geen game of the year ;) Dus gewoon spelen die DLC..haha
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dead Kings vond ik t leukste van Unity.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ben er niet klaar mee, als het gewoon toffe DLC is dan heb ik er wel zin in :D.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Wie kan mij overtuigen om verder te gaan met Syndicate? Ben pas gestart en vind het allemaal maar meh. Ben ook geen fan van duo/switchable characters. Denk dat ik de setting uiteindelijk ook wel minder leuk vind dan verwacht.
    Heb mijzelf kostelijk vermaakt met Unity, dus had zin in een oudere Asassins creed maar valt tegen. Voel ook geen enkele behoefte om in het echt naar London meer te gaan.

    Ezio collectie en binnenkort op vakantie naar Florence en Toscane dan maar?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De vakantie ja, de collectie nee. Erg gedateerd en zit imo minder moeite in van Ubisoft, dan EA en BioWare met Mass Effect, veel minder. Syndicate moet ik ook nog proberen, maar als jij hem al tegen vind vallen.. mijn enige volger op XBW. =(:'-(
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Als je grafisch niet veel van Ezio verwacht en het nog nooit gespeeld hebt is het wel een aanrader. Anders gewoon lekker nostalgisch positief blijven.
    Syndicate was vooral herhalend met het vrijspelen van wijken en dan een gang war op het eind maar was niet echt bijzonder.
     
    Rossi46 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laatste vind ik nog niet eens zo'n ramp. Halo Infinite in principe ook en dat ging wel lekker. Speelde goed, dus als Syndicate vergelijkbaar is, laat maar komen.
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Voor de rest was die grappling hook aardig en speelde ik alleen met die stealth chick.
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Zelf White Chapel dan wel vrijgespeeld als introductiebuurt. Idee ook leuk om buurten te bevrijden, maar vond het tot nu toe meer een paar generieke/gestroomlijnde missies. Waar ik 'per ongeluk' tegen aan wandelde.

    Komt er later nog iets extras bij als gameplay element? In de zin van buurten/winkels opknappen en de omgeving veranderen. Vond dat in Assassins creed 2 toch wel dik om Monterigionni op te knappen destijds.

    Denk dat ik Charles Dicken's London gewoon niet zo interessant vind + ook nog gedwongen tongue and cheek humor helaas.

    Unity was wel gewoon dik en toffe tijdsetting.
    Misschien was Parijs toen ook al wel een kutstad. Maar had nog zijn charme. Nu is het een grafstad.

    London is gewoon saai?
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ehh dat weet ik niet echt meer. Srry je kon wel met koetsen grand theft auto spelen als dat je ding is.
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Heel toevallig dat wel de laatste 10 minuten gedaan en toen maar afgesloten.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Goh....ging s kijken of unity t zou doen op m'n Xbox Series X icm LG Oled...hij stond in m'n games.
    Aangeklikt en....hij kon alleen beginnen als ik OK drukte voor update met de waarschuwing dat mn saves zouden verdwijnen!

    Precies wat ik wilde... Unity opnieuw spelen.
    Begin was ff verwarrend (kon me niet meer herinneren).
    Start in ridder tijd maar daarna kom je in Parijs...WAUW!!!

    Ziet er waanzinnig mooi uit!
    Veel mooier dan toen! En druk! Wat n mensen.

    Echt leuk!
     
    Yellow 13 en Rossi46 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ridder tijd zegt die. Het begon met:
    De vervolging van De Tempeliers door Filips IV van Frankrijk, bijgenaamd De Schone en Clemens V, de toenmalige paus. Beide zijn vervloekt en die vloek kwam uit, door de laatste grootmeester van De Tempeliers die je ook in de proloog ziet, Jacques de Molay. De meeste tempeliers zijn gevangengezet, gemarteld en vermoord, waaronder de Molay en twee anderen. Al had één ''geluk'' en kreeg levenslang, de Molay en iemand die hem bijstond eindigden op de brandstapel in maart 1314. De opdracht tot de vervolging van De Tempeliers werd uitgevoerd op vrijdag 13 oktober 1307 en duurde in principe tot na de dood van Filips IV en Clemens V, respectievelijk een maand en acht maanden na de terechtstelling van De Molay.

    Belangrijk historisch moment, maar ik neem het je niet kwalijk. :+ Game doet dat erg goed en brengt het goed in beeld. :thumbs:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ik word hier echt nat van geel
     
    Yerewn en Garrett vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina