Assassins Creed + Xbox 360 bij Bol?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DeadHead, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeadHead

    DeadHead Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai allemaal,

    Ik heb, na er even over nagedacht te hebben, besloten toch maar een xbox 360 te gaan kopen. Dit voornamelijk omdat UT3 op de PC een flop is en 't niet waard is om te upgraden en omdat er op de PS3 minder spellen uitkomen en nog duurder is ook.
    Maar nu vraag ik me af wat 't beste pakket is en waar ik deze dan moet halen.

    Mediamarkt is normaal wel vrij goedkoop maar hun site is volkomen ruk waardoor ik niet eens de prijs van zo'n xbox pakket kan bekijken.
    Al snel kwam ik uit bij www.bol.com , en dan vooral deze aanbieding:

    # Dit geweldige pakket bestaat uit:Xbox 360 Pro console
    # de game "Assassin's Creed"
    # de game "Forza Motorsport 2"
    # de game "Viva Pinata"
    # Draadloze Controller
    # Harddisk 20 GB
    # Headset
    # HD AV Cable (met SCART adapter)
    # Ethernet kabel


    Dit alles voor 400 euro. Nu ben ik hier niet helemaal wild van. Na Skate lijkt Assassins Creed mij 't leukste spel voor de xbox op het moment dus deze box lijkt een goede keuze. Maar nu vind ik race spelletjes maar niks (Forza) en met Viva Pinata heb ik al helemaal niks.

    Wat raden jullie mij aan?

    Eigenlijk zou ik 't liefst voor zo'n 450 - 500 euro een xbox - harde schijf 20 GB - 1-2 controllers en 2 spellen (skate + creed / bioshock / mass effect) willen hebben. Is dit mogelijk?

    En nog iets, is Gears of War al een keer in prijs gezakt of moet ik er nog steeds 60 euro voor neerleggen?

    Alvast bedankt,

    Kusjes

    /Mod Wij kunnen je niets aanraden , wat je koopt is persoonlijke smaak , de een wil dit spel , de andere dat.

    Spellen zijn vaak in de aanbieding (zie koopjes draad) en als je een beetje gebruik maar van google kan je zelf antwoord vinden op de rest van je vragen.

    Aanbiedingen kun je hier vinden :

    Xbox 360 Koopjes Spotten! [Deel 6]

    Je andere vragen kan je hier stellen :

    Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

    Dit topic gaat op slot
     
  2. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    OeOe Kusjes :+

    Maar eerst moet je kijken of je een HD Tv hebt. Als je dat hebt, heb je een extra kabel nodig. Zodat je beter beeld kwaliteit hebt.

    Dan ga je je afvragen waar jij jouw xbox voor wil gebruiken:

    - Wil je er veel demo's/trailers/arcade-games mee downloaden.
    - Of gebruik jij je xbox voor alleen het gamen.

    En Gears of War is nog niet in prijs verlaagt, maar je kan die hier op de X-Bazar wel voor ongeveer 30 euro's krijgen. (dacht ik)
     
  3. DeadHead

    DeadHead Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb geen HDTV en die ga ik voorlopig ook niet krijgen.
    Demo's / arcade games zal ik af en toe downloaden, maar niet héél veel.

    Op het moment gaat 't vooral om de paar grote games en Skate.
    En kan ik Forza / Viva Pinata makkelijk doorverkopen?
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan forza wel aan mij verkopen hoor :) Maak je daar niet druk om je kan op de bazaar gewoon makkelijk spellen verkopen en krijgen. Ik heb goW voor 25 euro gekocht een half jaar geleden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina