1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat sony niet over de geavanceerde compressietechnieken van MS beschikt
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Die zal gewoon op een BRD worden uitgebracht, want dan hoeft het spel minder compressie technieken toe te passen, waardoor de laadtijden sneller worden :)
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    laadt die wat langer.. als de A.I maar beter is :9
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is nou eigenlijk het doel van het spel. Alleen mensen vermoorden word ook saai lijkt me of niet?
     
  5. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    En daarom zijn FPS's en de hitman games zo immens populair, omdat alleen maar mensen vermoorden zo saai is.
    Volgens mij heb je de essentie van deze game ook niet helemaal begrepen, wanneer je spreekt van "alleen mensen vermoorden"... Just my 2 cents tho'
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    4 nieuwe screens!_O_

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ziet er wel erg mooi uit vind ik. Hoe die dan ook in dat hooi valt:thumbs:
     
  7. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes! Kijk echt gigantisch uit naar deze game!
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen maar ik vind deze game nog mooier dan GoW om eerlijk te zijn? alles ziet er hier top uit en het loopt allemaal lekker soepel :) Ook de NCP's zien er heel vet uit.. echt supergedetailleerd. Dit is ook echt het middeleeuwse gevoel, top sfeer!:)
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Begrijp me niet verkeerd. De filmpjes vond ik top, maar wat zijn nou juist de elementen die deze game zo bijzonder maakt?
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het verhaal beloofd iets heel speciaals te worden.

    De historische nauwkeurigheid van deze game, wat ook leerzaam kan zijn.

    Het Free Roaming element van dit spel, je kan bijna overal komen, dus ook op daken etc. Denk aan Le Parcour (Fransen die overal op klimmen op een niet gebruikelijke manier).

    Ik vergeet vast wat, maar dit komt zo bij me op en ik ben helemaal geen hype volger. Ik let pas goed op een game als ie net uit komt. Dus ik stel voor dat mensen mij aanvullen over de bijzondere elementen van deze game.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat ik het mooiste aan de ingame vid vond was dat je character zich langs bevolking op straat "wringt", net zoals wij dat doen als we door een drukke straat lopen en we willen langs mensen voorbij komen. Zoiets had ik nog nooit in een game gezien.

    Ook wijzen mensen op straat naar boven, als je met je moordenaar in volle zicht tegen een gebouw opklimt. Leuk gedaan, op die manier kun je dus niemand ongemerkt besluipen.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar ik had ook ergens gelezen dat je time kon travellen. Is dit waar of speelt het zich echt alleen in de middeleeuwen af??
     
  13. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd een gerucht wat ik ook al wel eens gehoord heb.... we will see :)
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk gaat het daarover, want let maar op in de trailers zie je ook een soort ruis door het beeld heen en aan het einde van de gameplay demo als je doodgaat krijg je een soort futuristisch beeld
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een aanname die je tegenwoordig niet zo snel meer moet maken. Minder / geen compressie = grotere bestanden = langere laadtijden.

    http://www.allegorithmic.com/v2/ProFX_1.htm

     
  16. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt dus niet historisch nauwkeurig, want sommige figuren die je moet vermoorden als assassin zijn in het echt niet vermoord door een assassin. Qua steden enzo zal het waarschijnlijk wel historisch nauwkeurig zijn, opbouw ziet er echt super goed uit _O_
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Assassins Creed er ook mooier uit zien dan Gears of War, maar de eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat dat waarschijnlijk ook voor een groot deel komt door de setting/genre van die eerste....dat spreekt me gewoon zoveel meer aan :)
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Het lijkt mij zelf ook een erg goede game te worden.Ben alleen bang dat de boel gehypt gaat worden en dat daarom veel mensen teleur gestelt gaan worden.
    De setting van de dingen die ik nu gezien heb spreekt mij ook erom veel aan. Ik hoop zelf dat je NIET kan tijdreizen, simpelweg omdat je dan de gehele ''dark age'' sfeer de grond in boord.bijv, dan heb je in het ene missie dan je op een paard het land door moet reizen dorpjes moet uitkammen etc. en in de andere pak scanner zoekt hem op en vult hem met lood...
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Idd ik hoop dus ook je niet tijd kan reizen. Of het moet heel vet uitgewerkt zijn. Maar dit is een game die ik 99% zeker haal.
     
  20. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina