1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wie zegt dat ai niet beter word :mad: ?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    tijdreizen wilt toch niet gelijk zeggen dat je naar een andere periode in de geschiedenis / toekomst gaat.. :)

    mss is het gewoon zo dat je op de manier van PoP: Sands of Time kan tijdreizen, gewoon een paar seconden (of bij assassins creed bv 10 minuten vooruit of achteruit...)
    dat vind ik wel prima hoor :thumbs: werkte iig erg goed bij prince of persia
     
  3. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    In PoP werkte het inderdaad goed. Maar ze zeiden geloof ik ook dat er niemand dood ging in deze game
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niemand? Dus ook je niet je doelwit? Je bent een Assasin (sluip/huurmordenaar) en je dood niemand? Dan denk ik, WTF?! 8)
     
  5. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    AI Assasssin's Creed niet beter op Xbox 360
    Nieuws | 7 oktober 2006 - Op 30 september stond er een berichtje op InsideGamer dat veel heftige reacties wist op te roepen: de Xbox 360 versie van Assassin's Creed zou over betere AI beschikken dan de PlayStation 3 versie. Inmiddels is het artikel aangepast, en blijkt er iets heel anders:


    And while the 360 hardware enables Ubisoft's team to use multiple threads to enhance the crowd's AI, the end result for the game on both systems will be the same. "While the method for distributing AI load is different on each platform, the AI code itself is the same. Players will experience the exact same crowd results on PS3 and Xbox360," Ubisoft explained.

    Wel een heel slordig foutje van IGN... of een heel slordige uitspraak van Ubisoft. Enfin, de Achievements op de Xbox 360 versie krijgen nog steeds 'een leuke twist', de PS3 versie niet. Dat lijkt dan ook meteen het enige verschil te zijn.

    Met dank aan Perfect|Concept voor het melden van dit nieuws.

    Geplaatst op zaterdag 7 oktober 2006 om 19:20 door Arnoud Janssen - Bron: IGN
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat ergens, Gamekings ofzo geloof ik, tijdens de afleveringen van de afgelopen E3
     
  7. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel heel erg sterk aangezien er toch echt in de demo iemand wordt vermoord.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    misschien wordt ie niet echt gedood, maar ernstig verwond of verlamd...
    zijn ze ook van hem af :)
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    in de filmpjes zie je altair toch echt een mes in het strotje van 1 of meerdere bewakers stoppen!?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Allemaal oude info joh, ze hadden zelf ook niet de feitjes op orde. Het is wel degelijk een Assassin die flink wat mensen omlegt. In de demo heeft hij zelfs een zwaard en die moet natuurlijk gebruikt worden ;)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ubisoft doet er echt alles aan om de 360 versie niet beter te laten zijn dan de PS3 versie. Stel je eens voor zeg, een betere AI voor de 360! Ik hoor al wat PS3 fanboys met hun tanden knarsen.... :{
     
  12. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag laatst de game op gamepower (X06 dingen allemaal) aardig vette game likt me...
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan had ik het wel goed gehoord maar klopte die info niet
    gelukkig niet mijn fout:9
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat had ik ook gehoord in dit topic volgens mij :eek:
    is een heel vaag verhaal :confused: maar k ga dit spel zoiezo halen dus maakt mij niet uit
    zie het dan wel 8)
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook wordt echt een goed spel
     
  16. dannynima

    dannynima Guest

    welke engine wordt er gebruikt bij dit spel?
     
  17. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Scimitar Engine, dit is de eerste game die daarmee ontwikkeld is. Ik geloof ook dat de engine voor deze game is ontworpen.
     
  18. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog ff terug te gaan op het gerucht dat niemand wordt vermoord. Ik zag net een filmpje ik geloof de Storyline Diary dat Jade toch echt zei dat alle doelwitten echt dood zijn gegaan in dat jaar.
     
  19. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de mannen van Gamekings waren niet goed ingelicht op de E3. Er gaan wel mensen dood.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja iin het echt, dat klopt, maar er is wel echt iets met tijdreizen in het verhaal (dit betekent niet dat de gameplay daardoor word beinvloed) ik denk dat het een beetje 12 monkies stijl verhaal is...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina