1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wordt bevestigd dat hij voorlopig niet op de 360 komt, stel flikkers:

    http://xbox360.jouwsites.nl/n.php?id=473


    /Mod Waarom zijn het nou weer flikkers? Let een beetje op je taalgebruik, dit is geen paupers-forum.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2006
  2. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirik is inderdaad een man. Verrassend dat men denk dat hij een vrouw is! LOL
    Maar op dit moment hebben we Assasins Creed aangekondigd voor de PS3. Niks meer, niks minder. :)
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Haha dat dacht ik ook maar even :9 Nee hoor grapje ;)

    Nog een reden om de PS3 te halen :9

    Edit: maar mag ik ook weten waarom alleen voor de PS3? Want Ubi staat er altijd bekend om de games op alle consoles uit te brengen....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2006
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, misschien zit Sony er tussen(geld). Maarja, we zien wel. In ieder geval, deze titel ziet er superdope uit...
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me echt stoer ja. Ik vind zoon titels altijd cool. Ik speelde als eerste guild de Darkbrother Hood bij Oblivion en Thief heb ik ook best lang gespeeld.
     
  6. dak125

    dak125 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
  7. bubu

    bubu Guest

    waarom zou het weg zijn gehaald?
    Bullshit? niet dat die game mij iets intresseerd dus ik hou me er verder ook nie mee bezig en btw fok sony en die game komen veel vettere games uit!
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die game komt gewoon op xbox 360. Niemand zal me nu geloven, maar strax als die op beide systemen uitkomt zie je het wel.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik hoop echt dat ie dus wel op de 360 uitkomt :) _O_
     
  10. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    lijk me idd echt vet als die op de 360 kom
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof je wel hoor ;) . Ik weet ook bijna zeker dat deze game op de Xbox 360 uitkomt. Sony heeft gewoon een bedrag aan geld betaald aan Ubisoft om Assassin's Creed aan te kondigen voor de PS3, het zal dus nog eventjes duren voordat deze titel voor de Xbox 360 aangekondigd wordt. Microsoft heeft ongeveer hetzelfde gedaan met GTA4 :) .
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Even ook mijn gelijk halen. Ik geloof ook 100% dat hij komt. Het volgende bericht bevestigt dit wel, dacht ik zo.

    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1249

    \o/ :b: [jeuj, nieuwe smiley's...niet eens gezien. Nu Fardo's Guinness nog].

    Marja, ik denk dat ze niet voor niets met een 360 controller spelen en het is dan wel heel toevallig als iemand zijn mond voorbij praat. Het kan gewoon niet anders of hij komt.
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooiste teaser(s) van de E3 dit jaar, zeker weten. Dit lijtk mij echt een vette game worden en ik hoop echt dat hij op de 360 komt, anders wordt ik jaloers :9.
     
  14. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit zojuist op een ander forum gelezen. Het moet niet gekker worden :confused:

    Rumours have been circling the Internet recently, related to the presence of Sony's PS3 at this years E3 gaming expo in LA. IGN has claimed that an Assassins Creed Demo was actually being run on Xbox360 hardware. The IGN article has since been removed, but here's a quote of the article:

    "Ubisoft Montreal revealed its next incredible project, Assassins: Creed, exclusively for PlayStation 3 at E3 this year, much to the delight of Sony console fans and to the dismay of Microsoft consoles fans. Ubisoft officially would not comment on a possible Xbox 360 version.

    According to sources close to the company, however, there are potential plans for an Xbox 360 version at Assassins: Creed sometime in 2007. Additionally, Microsoft sources who asked not to be mentioned by name, claimed the demo, hidden behind closed doors at E3, was running on an Xbox 360 using a third-party USB PlayStation controller. The game system was hidden in a stand covered by a sheet. Again, Ubisoft officials would not comment."
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    was al bekend, maar dat wil niet zeggen dat hij ook op de 360 komt, hoop ik wel
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kan iemand me uitleggen wat er zo interressant aan deze titel is? Ik hoor vele zeggen hier (en daarbuiten) dat het de mooiste titel was van afgelopen E3. Jaja ik heb dat filmpje/trailer ook gezien. Maar geen van ons volgens mij een ingame filmpje heeft gezien, alleen de gasten van GameKings en wat sites waren enthousiast. Maar als ze het dan over het filmpje hebben die wij allemaal hebben gezien moet ik de conclussie toch trekken dat ik meer uitkijk naar Project Offset die wel ingame beelden heeft getoond, en zelfs er mooier uitziet als de trailer die ik van dit spel heb gezien. :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn velen die achter gesloten deuren deze game hebben mogen spelen. En iedereen was enorm enthousiast(gamespot, IGN, opm, pu,...) Maar daar mocht niet gefilmd worden. In de nieuwe opm staan wel ingame screens, en ik kan u zeggen, het ziet er abnormaal cool uit! Ook als je iemand moet vermoorden, kan je dat op zoveel manieren(niets is nog liniair,...). Het coole is dat er nu 100den mensen rondom je zijn. Dus paniek verzekerd... In mijn ogen is dit echt één van de indrukwekkenste games van E3. Maar waarom word deze topic niet gesloten? Ik wil wel geloven dat een halfjaar na release deze op de 360 uitkomt(wat gewoon gaat zijn). Maar pas als een aankondiging word gemaakt mag hier een topic over zijn vind ik. Trouwens, ik bekijk dit persoonlijk als een ps3 game. Een game die een halfjaar vroeger op een console uitkomt is voor mij een game voor die console, net zoals ik splintercell voor xbox bekijk. Splintercell zal ik nooit een xbox 360 game noemen,maar als deze game een halfjaar exclusief is voor ps3 zal ik deze ook nooit een 360 spel noemen. Maarja, zo handel ik altijd he...
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom sluiten, dan mag via die zelfde beredenering elke draad gesloten worden waarvan de game nog niet uit is.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks Boss voor het ophelderen! :) Ik zal eens kijken of die ingame shots ergens op het www zijn tevinden.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Allé komaan, een tijdje terug waren er van die bullshit geruchten dat gears of war op ps3 x aantal tijd na de 360 versie uitkomt. Moet ik dan een topic gaan maken en daar gaan over discussiëren? Maja, deze game is een bepaalde tijd exclusief en zal waarschijnlijk achteraf voor de 360 verschijnen ja. Maar dan nog, voorlopig is hij er niet voor aangekondigd, zo simpel is het. Op xboxworld zijn ze altijd heel discreet in die zaken(hoeveel keer ze mij al niet op iets gestoten hebben,wat ook geen probleem is, maar hier maken ze geen probleem om?:{ )

    @ Excess: Het stond een tijdje terug op www.ps3focus.nl , had toen de screens in het ps3 topic geplaatst(de ingame screens he), maar die zijn door Kobold verwijderd, aangezien het content uit een magazine is. Had hij ook gelijk in. Misschien vind je het nog op die site, zijn gewoon over genomen uit de opm,en de opm had het spel trouwens al gespeeld in april(als één van de enige ter wereld:eek: ).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina