1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel spelen........................................... ik denk blaas weer wat nieuw leven in dit topic :b:
     
  2. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man je liet me schrikken. Eindelijk weer een reactie in dit topic en geen info of screens of filmpjes :mad: :+
     
  3. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja dat ik dit spel wil spelen is toch info opzich, de screens en foto's hiervan plaats ik misschien later nog! :emo:
     
  4. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    bij bart smit kan je hem pre orderen met datum 1 september!!
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik geen bal van, geloof ik was de laatst bekende release date 1 November.
     
  6. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, 1 september is een datum die ik al eens eerder in deze thread heb geplaatst, daar play.com al zeker ruim een maand geleden deze datum heeft staan. Amazon.co.uk heeft m trouwens op 7 september.
    Dus ergens begin september maar eens een weekje vrij nemen om deze hopelijk killergame uit te spelen.
     
  7. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik heb september ook al gezien op meerdere pre-order site's. Maakt me persoonlijk niet uit wanneer deze game uitkomt als ze hem maar niet rushen. Wordt waarschijnlijk voor mij persoonlijk één van de beste games ooit (verhaal, gameplay en footage dat ik tot nu toe heb gelezen gezien wordt dit echt geweldig). Dus laat ze er maar de tijd voor nemen.
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Amerikaanse datum van Assassin's Creed bekend?

    Officieel is het nog steeds niet bekend wanneer Assassin's Creed nu in de winkels zal komen te liggen, toch is er vandaag een mogelijke releasedatum van de game opgedoken. Het gaat om de Amerikaanse datum die is opgedoken via de grote Amerikaanse webwinkel keten Amazon.com.

    Mocht de winkel inderdaad gelijk hebben, dan zal Assassin's Creed daar vanaf 25 september van dit jaar verkrijgbaar zijn. Een Europese versie zal zeer waarschijnlijk vrijwel gelijktijdig volgen. Het is dus even afwachten op een officiële bevestiging.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier ook al een bericht over de releasedatum:


    Volgens Amazon.com, een online winkelketen, zal Assassin's Creed in Amerika op 25 september 2007 verschijnen. Tot nu toe heeft Ubisoft zelf nog geen releasedate losgelaten en is er nog altijd geen reactie van de ontwikkelaar gekomen op de datum die bij Amazon terug te vinden is. Hopelijk mogen we jullie snel met zekerheid zeggen wanneer deze topper op de markt zal verschijnen, maar om het lange wachten wat te verzachten laten we nog wat verse beelden van Assassin's Creed los.


    Bron:

    http://www.gamer.nl/doc/38901


    Naja nog niks bevestigd maar we zullen zien. Lijkt me wel leuk als hij in Europa ongeveer begin Oktober uitkomt (want hij zal toch wel weer niet gelijk met Amerika gereleased worden).
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kwil de game gewoon! niet van die lauwe screens! :D
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kan echt niet wachten op deze game :+ screens en filmpjes zien er gewoon te gruwelijk uit!
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screen:

    [​IMG]

    HIJ IS NIET BLAUW!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  14. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    check:

    http://www.gametrailers.com

    Bovenaan in een ad staat:

    Assasin's Creed this friday on Gametrailers pop up block in HD.

    oftewel, vandaag komen er beelden van assasin's creed op gametrailers.com
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Of volgende week, maar dat zou wat vergezocht zijn. Ik wil een frikkin' demo, als is het maar die E³ demo.
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe voordat hier een demo van komt. Duurt nog wel even. Hoe dan ook, zeer vette titel en imo de beste aankomende titel:) Als je die beelden ziet.. halleluja:D
     
  17. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat de demo van creed net voor de release komt. Want de demo is er al zie X06 nu alleen nu de moeite.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me een gave demo te gaan worden. Ultieme vrijheid + vele gave acties en moves.
     
  19. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er al hoor, die AC pop-block trailer. Is niet echt iets bijzonders, gewoon een CGI filmpje met wat pop-ups waar wat feitjes en weetjes in staan. Heb hem gister al bekeken:

    http://www.gametrailers.com/player.php?id=19176&type=mov&pl=game
     
  20. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem nu ook gezien, inderdaad niets bijzonders. Gewoon de trailer en dan krijg je gewoon wat tekstballonetjes met informatie over de game.

    pff, ik kan echt niet wachten op deze game, dit wordt echt oppervet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina