1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups scans mogen niet, heb ik ook al eens gehad ja met Resident Evil 5. Maar ik heb de ingame screens gezien, ziet er idd wel mooi uit! :)

    Hoewel ik persoonlijk niet zo hou van Prince of Persia achtige games, met al dat geklim en geslinger hehe maargoed ben wel benieuwd.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij word het een heel interessante game ..ik hoop alleen niet dat het een copy word van prince of percia ..maar echt een eigen weg ingaat ..en dat het wat vernieuwends gaat worden!!
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat doet het ook. Het gaat over de kruistochten van vroeger(speelt zich af tijdens de 3de kruisvaart).En als assassin moet je vrede laten terugkeren in het land... En qua gameplay,... is het ook vernieuwend. Maar in tegenstelling tot prince of persia behoudt deze game wel realisme. Als je bijvoorbeeld iemand moet gaan vermoorden(want je bent een assassin) en je trekt je zwaard en gaat tussen het volk op je doel af, dan kan het zijn dat er vijanden(of guards,...?) op je af komen, en tegen 8 man ofzo is het moeilijk overleven heeft men gezegd, en daarbij, als het volk een zwaard ziet, worden ze ook wild, en is er enorm veel paniek. Waardoor je slachtoffer waarschijnlijk al uit de voeten is. Daarom dat je een zwaardje uit je arm kunt laten schuiven om perfecte stealth kills te maken(swift kill heet dit). Qua besturing lijkt het me ook cool, voor de benen heb je x, voor armen O, voor kop Y, en vierkantje is voor de hand met het wapen. Hiermee heb je een hele soepele besturing, houd één van de buttons in, en je kan door middel van analoge stick vloeiende bewegingen maken. Ik zei ook al dat er enorm veel volk in de stad is. Je kunt ook volk aan jou zijde kunnen krijgen. Dit kan je door sidequests en stuff doen. Ook cool is, als iemand je vastneemt met je arm kan je op cirkeltje duwen(en analoog richting bepalen) om hem op zijn gezicht te slaan. Of als ze je benen vastnemen kan je een kopstoot geven met Y, enz, enz...
    En grafisch zit het spel natuurlijk vol met details: stoffige steegjes, kippen die rondlopen, muren die via bump mapping en grafische filter net echt lijken, oneffen grondopp., marktkraampjes waar vis hangt te bengelen,... En qua sprong en klimstijl zit het helemaal goed met deze game(tja, zat al goed met prince of persia, maar bij Assassins Creed is kleinste steen die uitsteekt in een muur al genoeg om op te klimmen,...)
    En voorgeprogrammeerde acties is voorgoed gedaan in deze game. Ik bedoel, de mensen hebben geen voorgeprogrammeerde weg die ze moeten afleggen, ze reageren realistisch op het moment zelf,...:)
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat klinkt mooi, maar kan helaas niet. Het blijven voorgeprogrammeerde reacties (oftewel gewoon in de pc voorgeprogrammeerd) Ze hebben namelijk niet zoals wij mensen emoties die zich op alle situaties kunnen aanpassen oftwel hersens. :) Maartoch ze kunnen wel erg op het echte leven gaan lijken de emoties (dan bedoel ik geen scripted shit), maar het blijft voorgeprogrammeerd.
     
  5. Martijn360

    Martijn360 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk ook heel erg naar deze game uit en het schijnt nu dat hij slechts tijdelijk exclusief wordt voor de PS3 en dus iets later ook naar de Xbox 360 komt. Een medewerker van Ubisoft zou dat bevestigd hebben.

    Ik las het hier
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik raar, want in de nieuwe indiana jones games is ook niets voorgeprogrammeerd zegt men. Elke keer als je een level speelt zal het anders zijn(De E3 demo is door iedereen anders gespeeld, terwijl het dezelfde demo altijd was). Maar waarom zou dit niet kunnen? Dat elk personage een soort van berekingskracht krijgen om zelf te kunnen bepalen wat ze gaan doen(tuurlijk komen er voorgeprogrammeerde acties bij te pas, kan niet anders). Maarja, men gaat toch niet alles voorprogrammeren. Of Wel? Maarja, hier heb ik niet zoveel verstand van...
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat anders spelen elke keer, oftewel dat bijv. de mensen die in de stad zouden lopen elke keer andere acties doen of op een andere plek in de stad zijn zijn gewoon meerdere malen geprogrammeerd. Oftewel zoveel keer dat het je niet eens zou opvallen dat de personages in principe gewoon dezelfde acties doen, maar op een ander moment in het spel. Hoop dat je het nog een beetje begrijpt hehe. :)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahzo, jaja, dat begrijp ik wel. Dus bij wijze van spreken, programmeren ze voor 1 bepaald "level" zoveel acties(van de mensen, de acties,...) 50x ofzo. Zodat je niet merkt dat er voorprogrammatie is. Maar toch, kan het niet dat de personage in de game zonder voorprammatie kunnen reageren? Is dit echt niet mogelijk? Dit moet toch ooit zowizo mogelijk zijn, ik dacht dat het met deze generatie al mogelijk ging zijn,maarja, ben waarschijnlijk wel mis, ik heb altijd zo hoge wensen,...:D
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ach je wensen zijn idd iets te hoog gegrepen, want volgens mij is het enige wat nu mogelijk is (wat ook in de laatste Lord Of Rings film gebruikt werd) een plugin (kan even niet op de naam komen) voor 3d programma's om de bewegingen van duizende personages allemaal afwisselend te maken (denk aan de slagvelden in de films), dus dat geen 1 en dezelfde personage een zelfde soort beweging maakt op hetzelfde moment, maar ook dit is voorgeprogrammeerd.

    Edit: bedoel je dit soms
    http://games.blog.nl/playstation_3/2006/04/20/natural_motion_zorgt_voor_echte_next_gen_graphics

    Dat is precies hetzelfde in feite wat ik al eerder zei, het is op verschillende momente geprogrammeerd het poppetje valt op verschillende momente op verschillende manieren. :) Leuke techniek dat wel, een spel zou elke keer anders spelen dat is tof.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, dus eigelijk is het altijd voorgeprogrammeerd, ook al lijkt het niet zo. Dus de truc is, om het niet te laten opvallen? Want met games als call of duty2,... valt het dus wel op8) , niet normaal daar, dit zou ik liever niet meer willen zien.
    Maar in de presentatie van ps3, zag je ook het spel nba. Daar beweegden ze een stip en met de ps2 versie deed het mannetje amper niets. Met de ps3 versie volgde het mannetje spontaan de stip, snel, traag, reactie met opschudding,... Dit is dus eigelijk ook allemaal voorgeprogrammeerd?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zoals in het artikel staat wat hierboven in de link staat kan je het vergelijken met de ragdoll physics, die ook bijvoorbeeld elke keer anders valt. Maar echt levend met emoties, en altijd anders reagerend lijkt mij heel sterk, mischien dat het ooit wel zou komen. Maargoed voorgeprogrammerd zal altijd blijven, anders zouden we ooit ook wel overgenomen worden door Terminators hehe

    Edit: Call Of Duty, zat gewoon vol met scripted scenes. Dit kennen we ook allang :p Het nieuwe aan de laatste techniek is gewoon het oog manipuleren als het waren... het word wel een stuk realischtischer maar levend zou ik het niet noemen nog. :D
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Okay, thanx for the info:thumbs: . Maar ik het idee achter terminator altijd wel realistich gevonden(heb het concept nooit raar gevonden), hoe raar het ook klinkt. Binnen 1000 jaar ofzo, wie weet:lol: 8) .

    Greetz
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, anders kijk je ff 2 [!!] posts boven je. :{ Nouja, thnx voor het melden, though.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me zeer vette game. De screenshots ingame zijn ongelooflijk!
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    whoo net op gamekings gezien! Het verhaal spreekt me enorm aan en zag er echt geweldig uit (alhoewel het waarschijnlijk geen ingame shots zijn) zijn er eigenlijk al in-game shots?
     
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vooralsnog niet, alleen van de trailer zijn er beelden.
    IIG niet van de 360-versie.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn wel ingame beelden hoor:)...
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar kan ik die vinden? baas :)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In de opm(magazine). Het is hun exclusieve content. Maar op www.ps3focus.nl moet het wel ergens te vinden zijn. Excess-Denied vroeg me het overlaatst ook, en hij heeft ondertussen ingamescreens gezien:). Ign, gamespot,... hebben deze game ook gespeeld,maar hebben precies het recht niet om de screens op hun site te zetten...
     
  20. basovich

    basovich Guest

    had de preview even gezien op gamekings echt een pracht game 8)..
    't is een soort tijdreizen waarbij je het verleden moet veranderen enzo, als deze game op de X360 komt ga ik hem sker halen:).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina