1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop wel dat het ze lukt hoor, die glitches eruit te halen.
    Zoals in dit deel van de live demo (ergens aan het eind) te zien is, blijft die gaurd gewoon in de lucht zweven als ie dood is!
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja is een rare glitch inderdaad, maar ze hebben nog wel even om dat te veranderen.
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Je hoorde haar ook even, toen ze zag dat die gast gewoon in de lucht bleef hangen.. game is nog niet af:D
     
  4. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die achtervolgingsscene was echt meesterlijk :eek:
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Beetje raar hoe die gast op het laatst een stuk of 10 mannetjes kapot hakt. AI poppetjes wachten allemaal netjes op hun beurt om afgeslacht te worden :x
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    game wordt ook vet.
     
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik nog zo net niet, volgens mij is de kans dat je een van je eigen gasten neerhakt veel groter dan dat de assassin raakt
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als de 1e 7 het 1 vs 1 afgelegd hebben, zullen nr 8, 9 en 10 vluchten of samen aanvallen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou dat idee dat we misschien een demo krijgen tijdens de e3 kunnen we de kop indrukken zit nog vol met bugs.
    Ik hoop zo dat ubisoft deze game niet rusht laat hem dan maar in januari uitkomen als die echt klaar is en geen andere games uitkomen zoals halo gta bia hh mass effect ze verkopen er dan veel meer als ze hem later uitbrengen.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou d'r een demo komen voor ons? Zou wel chill zijn...
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Whether Assassin's Creed is the best thing since melted butter on popcorn remains to be seen, but it certainly looks promising. With no demo planned, most gamers won't get to enjoy the experience of performing assassinations in old Jerusalem until November.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou dat verwachtte iedereen, persoonlijk verwachtte ik het niet.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die is volgens mij al langs gekomen? Maar ik had hem al gezien.
    Dat lachje van die Jade is echt geweldig! :9 Goede info word ook verteld in dat filmpje.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jongens toch! wat was dat een geile video van die e3 demo van AC.
    M,n verwachtingen waren al hoog gespannen,maar nu helemaal!
    Hoop alleen dat niet alles zich in dat zelfde stadje afspeelt.
    Zal ook wel leuk zijn als je in wat andere omgevingen zou kunnen spelen.
    Want alles wat ik tot nu toe heb gezien van AC speelt zich volgens mij allemaal in hetzelfde stadje af.

    Anyways kan niet wachten op deze game..
    Want had ik al gezegd dat het een geile video was?
     
  16. Pr@etorian

    Pr@etorian :)

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn in ieder geval verschillende steden (er was al eerder bericht dat het er 3 zouden zijn: Jerusalem, Acre en Damascus)

    ''What you see here, is a city that we haven't shown yet'' (zegt Jade in E3 2007 AC filmpje), is in dit geval Jerusalem...
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    inerdaad, al een poosje bekend dat het in 3 steden gaat afspelen, waaronder jeruzalem,

    en grote omgevingen ertussen
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik hoop dat Ubisoft Assassin's Creed niet gaat rushen. Ze kunnen die game beter in januari releasen en de bugs eruit halen.
     
  19. Mike Cinerama

    Mike Cinerama Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er dan niemand wiens verwachtingen iets getemperd zijn na het zien van die matrix codes en de gloed die bepaalde mannetjes afgeven?

    Toen ik hoorde dat Assassins Creed een sci-fi tintje krijg had ik al zoiets van: "uhhhhh ja en nu" maar na het zien van de e3 2007 demo twijfel ik helemaal. Het niet uitkomen van een demo maakt het ook niet makkelijker.

    Toen ik hoorde dat Assassins Creed naar de xbox360 heb ik een gat in de lucht gesprongen,maar na het lezen van aantal berichten over het sci-fi sfeertje wat ze er in gestopt hebben en na het zien van de e3 2007 demo, is het toch een twijfelgevalletje geworden

    Ik zag trouwens dat er wel heel veel klonen van elkaar rondliepen in de stad en het was wel erg vreemd dat niemand opmerkte dat een gozer vanuit een toren in een kar met hooi sprong niet echt stealth gedrag:D Ik weet dit is niet de final build maar toch
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja zat te kijken naar die gloed en in het begin had ik geen idee wat er van te verwachten. Aan de ene kant is het storend, aan de andere kant is wel behulpzaam. Zo weet je precies wie je target is tijdens het gevecht ipv doelloos rondzwaaien en aanvallen. In achtervolgingen weet je ook precies wie je hebben moet in de drukte.

    Die achtervolgingsscene door de stad vond ik enerzins wel vaag. Mensen stonden in de weg en het personage werd half omgeduwd wat wel positief was. Maar niemand keek op van 2 mensen die achter elkaar aanrennen door de drukke stad.

    Heb AC altijd een goede game gevonden maar ben niet gehypte er over.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina