1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit er ook tijdreizen in deze game?? Had ik nog niet gehoord...
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee er zit geen tijdreizen in deze game volgens mij .. ik ken het artikel niet though :eek:
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat de game over :emo:.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar hebben jullie het over?? Tijdreizen zit er volgens mij ook niet in. Het gaat over de 3de kruistocht. En jij bent een Assassin die vrede moet zien te bewaren. Waar komt tijdreizen hierbij te pas? Als tijdreizen er in zit, dan zou het klote zijn...(voor mij dan)
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel, je ging terug in de tijd, de tijd van de kruistocht. En met dit gezegd is ook veel van de game verklapt.
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het een beetje uitleggen :

    Je bent in de normale tijd ben je in het ziekenhuis en word je door middel van een tijdreis machine terug in verschillende tijden gegooid om het verleden te veranderen!!!
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow shit, jullie smeerlappen hebben dit verklapt nu :D. Nee serieus, dit had ik liever nog niet geweten. Snap ook niet dat gamekings dit bekend maakt...
    In de opm stond dat je een assassin bent(met een bepaalde vereniging) en die moet dan vrede bewaren door grote mensen uit te schakelen,... Maar tijdreizen, what the fuck?
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    In Gamekings vertelden ze inderdaad (Boris had met de developer gesproken) dat de game om tijdreizen gaat.

    Het is idd zoals Wessiej zegt.

    Tevens wist de developer Boris te vertellen, dat er niemand eigenlijk dood gaat in de game.

    Waarom ben je dan in godsnaam een Assasin? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    mss ben je een mislukte assasin die alles fout doet en zo niemand dood gaat :9
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, ik weet niet wat voor informatie gamekings allemaal geeft(niemand sterft, yeah right!). Maar ik zal effe uitleggen wat ik nog weet(van opm):
    In Assassin's Creed speel je Altair, een assassin, ten tijde van de Derde Kruistocht. Deze is met een soort clan waarvan de leden hassassin genoemd worden(afgeleid van assassin denk ik). De assassin worden erop uitgestuurd om vrede te bewaren in het heilige land. Er zijn daar verscheidene conflicten aan de gang,...
    Dus je bent wel degelijk een assassin. En wat ik niet snap is dat jullie tijdreizen zeggen, hoe kan je dan met zo'n clan zijn,...
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk niet dat ze bij Gamekings complete bullshit lopen te verkopen.
    Ze hebben het toch echt gezien, gaan ze niet lopen verzinnen.
    Daarnaast heeft de developer dit meegedeeld aan de pers.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja nee, zo bedoel ik het niet. Maar nu ik er beter over nadenk, denk ik dat ik weet hoe het zit. Als je iemand vermoord en je gaat terug in de tijd, leeft hij nog. Misschien dat zo op dat vlak ergens bedoelen dat er niemand sterft(gamekings). Maar als gamekings zegt dat je geen assassin bent, dan klopt er toch iets niet,want dat ben je dus echt wel...(dus vandaar toch verwarring voor mij...)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  13. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel dat denk ik eerlijk gezegd wel... zelfde gekken die claimen dat ze halo 3 multiplayer hebben gespeeld.


    hier een interview over Assassins Creed, waarin onder andere word gezegd: "our storyline is all based on historical facts, so everyone that you assassinate actually did die in the year 1191 wich is the year the story takes place"
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=10528&type=wmv&pl=game

    het gaat enkel en alleen over deze tijd, want later zeggen ze:
    "your goal as an assassin is to take out all the key guys who are architecting the third cruisade".
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, maakt niet uit wie bullshit verkoopt. Gamekins lijkt me een superdope programma(stom België dat het niet heeft!!!:mad:). En tijdreizen zal er waarschijnlijk wel inzitten op een bepaalde manier(als gamekings het zegt). Fout van me om eerst het tegendeel te zeggen, ik weet er trouwens niet zo veel van als die mannen. Maar wat wel zeker is, is dat je assissen bent, daar gaat het om in het spel...:)

    greetz
    Boss
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze kunnen beter bekend maken dat dit spel op de 360 gaat komen.
    Ik bedoel, het spel wordt toch gemaakt door Ubisoft? Die maken altijd multiplatform spellen. Een PS3 ga ik niet halen, dus het zou zonde zijn als het spel niet op de 360 zou komen
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt eerst op de ps3, een paar maanden later op de X360.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Okay, dat wist ik niet. Dat verschil van een paar maanden vind ik niet zo erg. Het feit dat het spel komt is belangrijker. Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar met Resident Evil 4 vonden de PS2 bezitters het ook niet erg dat RE4 later kwam dan de Gamecube versie. Misschien een paar Xtraatjes erbij..
     
  18. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik kan je zo een paar gasten met PS2 opnoemen die een gamecube hebben gekocht vanwege het feit dat RESI 4 eerder op de Cube kwam:b:

    Ik denk dat mn. Assasins Creed ( tenminste alles wat ik ervan las en zag ) voor mij persoonlijk een van de topgames was van deze E3.

    greetz;)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat over Assassin's Creed gevonden

    Jullie zeiden dat gamekings zei: dat er geen doden vallen in de game. Bedoelden ze niet, dat er geen bekende mensen(zoals de koning van toen,...) sterven in de game. Want welke toen in de tijd bleven leven, blijven in de game ook leven. Maar dat er doden zullen vallen is toch wel zeker, lijkt me zo als je Assassin bent. Maarja, ik weet ook niet het het spelletje in elkaar steekt(ook inverband met het tijdreizen, daar weet ik nog niets van). We zien wel:)
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Soo, mooie info is dat. Dat maakt me wel erg nieuwsgierig ja. Is toch een veelbelovende titel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina