1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Van mij wel.
     
  2. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij niet. Ik smeek Ubi zelfs om hem niet voor 2008 te verschepen. De game is nog veel te ruw en ongepolishd daarvoor. Dat halen ze nooit in 4 maanden dus laat ze er lekker de tijd voor nemen.
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit een oudere versie, en zijn ze verder met de "huidige" versie.
    En ik vind et ook geen bugs waarvoor je het spel uit moet stellen. Ze hebben nog een klein half jaar om deze dingen op te lossen.
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Klein half jaar? 4 maanden. Maar op zich ben ik het met je eens, deze bugs zijn niet eens zo super erg en in 4 maanden goed te fixen.
    Toch denk ik wel dat deze build dicht bij de huidige build zit, anders hadden ze geen hands-on gegeven, en dat de demo-build die ze bij UbiDays hadden nog niet geupdate was, waardoor ze een hands-on niet toe konden laten omdat er dan slechte reviews zouden komen.

    Ik vind eigenlijk uitstel ook niet zo erg, als het een kerst-release kan halen vind ik het ook goed. Als het maar niet opeens februari wordt (al kan ik de game dan wel met verjaardagsgeld kopen :9).
    Edit: Lees net dat het een gerushde demo is: IG nieuwtje
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2007
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt goed, ubi zal het spel echt niet releasen met dikke bugs. Als ze zelf inschatten dat uitstel nodig is dan zullen ze dat doen, hoef je niet voor te smeken.

    Vind de demo erg indrukwekkend, vooral die achtervolging, echt vet.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vertrouwen stijgt. Misschien haalt hij het wel voor 2008. De Ps3 versie daarintegen, ik denk het niet.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou precies de bugs die jullie gezien hebben?
    Ik zag eigenlijk alleen die ene man die dood in de lucht bleef liggen, en een keertje bij het lopen tussen de mensen ging t nie helemaal goed.

    vraag me wel héél erg af wat al die sci-fi shit nou is
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag op GameTrailers.com een paar vétte clips van een ANDERE E3 onstage demo!
    Kijk op de Assassins Creed pagina, de filmpjes zijn in 3 delen.. Jerusalem On Stage demo heet t ofzo. Echt bruut ! :D (miss leuk nieuwtje voor op FP)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het einde was cool.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die "sf-shit" is zijn vijfde zintuig, dat hem voor gevaar waarschuwt. Net zoiets als spiderman dus. Klinkt maf, maar een getrainde killer voelt vaak intuitief gevaarlijke situaties aan.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, de voorstelling die op Gamersyde staat is anders dan die van Gametrailers maar het gaat beiden over dezelfde level :D.
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jep, ze hebben die 2x gespeeld om te laten zien dat je op geheel je eigen manier een level kan spelen :)
     
  14. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Die SF shit was toch al vanaf het begin bekend, persoonlijk vind ik t wel een origineel idee, zo'n simulatie en genentheorie. Voor mij in ieder geval geen reden om af te haken. Misschien dat het developersteam na Prince of Persia niet meer perse zo'n historische toestand wilden maken, maar gewoon willen experimenteren met de ervaringen die ze hebben opgedaan. Ik denk dat het een soort mix wordt van Deus Ex, Thief en Prince of Persia, niet verkeerd toch?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    OMG! Moet 'm hebben _O_
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Er is nu iets over dat Sci-fi gedoe verschenen:

    [gt]http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2581[/gt]

    En hoor je wat ze zegt: De 'zwevende guard'-glitch is al weg :D.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan op het filmpje uit hun dak alsof er een doelpunt wordt gescoord.

    Over Ass. creed. Ik volg dit spel al een tijdje en het spreekt mij wel aan. Alleen heb ik nog geen beelden gezien die mij echt overtuigd hebben.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuk filmpje, eindelijk wat meer beelden van de gameplay. Die lijkt erg tof, alhoewel in gevechten met meerdere personen de rest steeds net zo passief staan te wachten als in een slechte actiefilm. Soms loopt ie bijna tegen zo'n gast aan en dan doet ie nog niks. Verder vette beelden.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik was eerst overtuigd vorig jaar opd e3 maar sinds de ubidays ben ik wat negatiever geworden het loopt allemaal niet zo lekker ik denk dat ik dit spel van me lijstje afhaal en cod4 erop zet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina