1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, ik hou niet van pew pew lazergunz games:emo: Denk dat ik ook voor gek verklaard wordt als ik zeg dat toen ik vorige week mijn Halo 3 pack gekocht had, Halo 3 binnen 3 uur verkocht had.
     
  2. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker even wachten dat die nieuwe 360's in de winkel liggen. Wie weet, komt er een Assassin's Creed pack :)
     
  3. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Assincreed wordt zeker een top spel,maar krijgt dan veel concurentie van COD 4 en Mass effect :)
     
  4. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik was net in Maastricht in de Mediamarkt (koopzondag) en nu heb ik daar de Assasin's creed preorder-pack gekocht!

    [​IMG]

    Ik heb €5,- betaald voor dit pakket maar nu valt me in dat ik helemaal niks van gegevens heb moeten achterlaten. Ik bedoel hoe moeten zij nu weten dat ik die pre-order pack bij hun heb gekocht?

    Lijkt me sterk dat ik me koopbon moet inleveren aangezien ik dan geen garantiebewijs heb.

    Iemand bekend met de procedure van de preorder-pack van Assasin's Creed?

    Of misschien dat iemand uit ervaring weet hoe de Halo 3 preorder-pack procedure ging?

    P.S. Hij lag gewoon tussen de XBOX360 spellen maar er zat wel een bonus dvd-rom bij voor op de pc.

    Weet iemand of dit daadwerkelijk de preorder voor de 360 is? Of heb ik nu de PC versie gekocht?
     
  5. The Flash

    The Flash Guest

    Je koopt hem, zij hebben een gelimiteerde aantal preorders, zij houden gewoon net zoveel paketten achter als dat er preorders gemaakt zijn, en dan laat je op je bonnetje zien dat je hem hebt gepreorderd, dan betaal je de rest en krijg je hem zo mee. Vrij simpel dus.

    @ EgYoWns: weet niet of dat de verstandigste keuze is geweest, maar als ik jou was zou ik gewoon proberen beide spellen binnen te halen. Ga ik ook doen, is duur, maar dan heb je ook wat. Succes. :thumbs:
     
  6. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat je gewoon de limited-edition kan bestellen via het internet bij bijv dixons of bartsmit? Want ik wil zeker Assassins Creed Limited Edition voor me verjaardag alleen dan moet ik wel binnenkort ffies wat bestellen ofzo.

    Want ik lees dat jullie de pre-order pakket kopen o_O Moet je dat halen of kan je ook gewoon via het internet bestellen? :eek:
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Kreeg je die tin mee bij die preoder van 5 euro? Want dan haal ik ook zo'n pakketje en haal ik de game wel bij play-asia voor leuk prijsje:+
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Staat AC nog gepland voor november?
    hoorde geruchten dat ie naar 2008 ging.
     
  9. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie is teruggezet naar januari 2008. PS3 en Xbox 360 versies liggen op schema en komen in November uit.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Goed nieuws!
     
  11. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke datum komt AS nou precies uit o_O? Want Dimensionplus.nl zegt nog steeds 16 november. Was het niet 8 november? :eek:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Can't wait! _O_
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Assassin's Creed Limited Edition komt met figurine

    Er is vandaag beeldmateriaal opgedoken van de Limited Edition van Assassin's Creed, waarop de inhoud mooi te zien is. Naast natuurlijk de game bevat de LE ook een 30 centimeter hoog beeld van Altaïr, de protagonist van de game.
    Volgens de Duitse entertainmentsite Cynamite.de zal de LE rond de 90 euro op moeten brengen, en bevat naast de game en het beeld niks extra's. Het beeld zal ook los in de winkel komen te liggen voor ongeveer 50 euro.

    De game wordt in november verwacht voor de PlayStation 3 en de Xbox 360, voor de PC komt de game wat later.

    [​IMG]
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Figurine is lelijk. Imo. niet 30 euro waardig.
     
  15. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor €5 krijg je de tin box mee met hierin een dvd-rom met filmpjes en nog wat dingen (heb hem nog niet bekeken) en een klein stripboekje wat overigens wel erg strak uitzag. Bovendien krijg je een unieke code om zo op de site van ubisoft unieke updates en nieuws te checken.

    Mediamarkt maastricht zegt dat ze hem op 7 november al hebben.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  16. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje zag er goed uit, kijk echt uit naar deze game
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nah, 90 euro voor zo'n figurine is gewoon teveel, als het nou 10 euro extra was geweest had ik ernog overna gedacht,

    voor 90 euro kan ik bijna mass effect of cod4 erbij halen
     
  18. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet zo als ik Assassins Creed wil pre-orderen/bestellen. Want als ik op bartsmit.nl Assassins Creed reserveer dan bestel ik hem niet echt zeg maar.

    Hoe kan ik nou de game bestellen zodat ie gewoon wordt bezorgd en dat ik 100% zeker weet dat ik hem krijg. Of moet ik dan zo'n pre-order pakket kopen van 5 euro? Want volgens mij kan je helemaal niet een game bestellen bij bartsmit als hij nog niet uit is o_O (op hun site dan).
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    €90 voor de LE 8) In plaats van die LE te kopen haal ik COD4 erbij voor bijna dezelfde prijs..
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat beeldje ziet er lelijk uit. Hou et mooi bij de normale versie van de game want ik zou toch niks doen met die prularia die erbij zit. Speel liever met de game dan met dat beeldje;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina