1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan geef ik nu een update:
    Je bent geen assasin! Je reist terug in de tijd om het assijnenvolk te helpen ofzo. Je speelt géén huurmoordenaar. Hoewel als je de trailer bekijkt, het mij ook lijkt dat er wel degelijk dooien gaan vallen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heh, zoals ik. Heb een GC gekocht voor o.a. Res4 te spelen. Vergeleken met de PS2 versie ziet ie er trouwens stukken beter uit.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar waarom staat het op alle sites verkeerd? Zelfs op de grote sites. Waarom weet Gamekings dit als enige?? Want op elke site staat dat je een Assasin speelt. Tja, eigelijk speel je dat ook, want je gaat mensen vermoorden :D. Maar fuck he, ik wil ook gamekings! In ieder geval, dan lijkt het me nog wel vet, alleen had ik toch liever gehad, dat je echt iemand van die tijd bent...
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je toch even over de grens komen, want de site van gamekings zuigt zwaar. (de filmpjes dus ook)
    Ik zou zeggen kom dit jaar bij de gameplay kijken is erg gezellig, nu organiseren de gasten van de PU/gamekings en de game-expo samen een groot gamingevenement in Nederland. Misschien kun je dan ook dvdtjes scoren van het afgelopen seizoen.

    Maar ontopic::+

    Deze game zal echt niet voor 3+ zijn.
    Maar als je niet mag moorden, what the hell is er dan aan deze fokking game?
    Ik bedoel in iedere game vermoord je onderand iemand of iets. Ik en game-makers kunnen zich niks anders indenken om te doen, dus wat ga je dan in die game doen??? Ik ben benieuwd...
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom misschien naar de gameplay:). Gewoon met de auto :). Hangt van mijn werk op dat moment af(want ik ben nu aan het solliciteren...).
    En inverband met het moorden: Ik denk dat het een foutje ofzo is. Zij bedoelden misschien dat niemand belangrijks(die echt bestaan hebben) vermoord wordt...
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh dit ..

     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik snap geen ENE reet meer van wat er nou wel en niet gaat gebeuren 8)
    maar ik wil dat ook niet zien/weten!
    dus voor mensen die weten hoe het verhaal in elkaar steekt ;
    in een spoiler graag

    alvast bedankt_O_ _O_
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    mooi...:)
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet ook niet wat ik moet geloven.
    Mijn informatie kwam van gamekings.
    En die lambalzakken die zeggen toch vaak alleen dingen, waarvan ze zeker weten dat het echt zo is.
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook al ergens gelezen, het kán nog wel een ps3 exclusive worden volgens mij, alles is nog mogelijk! :) Ik hoop dat de game ook voor de 360 komt
     
  11. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    In de powerspy van de PU staat het ook:
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze houden niet zo van de Playstation, de gasten bij de PU.
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    welk spel is beter hiitman blood money of assins creed ?
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... ik denk dat niemand dat hier op het forum weet, aangezien het nog eventjes duurt voordat assasins creed uitkomt.
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dat kan je nog lang niet vergelijken;)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de off-topic ps3 reacties verwijderd, omdat dit niet ging over de game assasins creed

     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom sony dit spel zo nodig tijdelijk exclusief wil. Ze gaan er al vanuit dat dit het spel wordt? Beetje raar. :confused:
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Game houd ik zeker in de gaten....echt iets voor mij :)
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel werkt met spellen waar een grote hype omheen hangt die ook de casual gamer berijkt. Als het een spel is waar je een console voor aanschaft (al moet die met 700euro wel heeel goed zijn:{ ) en je ziet als casual gemer dat hij niet voor een andere console te koop is zal dat je misschien over de streep trekken. Veel mensen weten echt niet welk spel later nog op welk platvorm wordt uitgebracht in misschien wel een beter versie.|:-
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hey Assasin Creed word wel een hele maand exclusive voor de PS3 das wel heel wat hoor! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina