1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
  2. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat net gameplay filmpje te kijken van assassinscreed_acregameplay, wat me op viel wzs iedere keer die blauw/grijze gloed over bepaalde characters, iemand idee wat dat te betekenen heeft?

    Ook die blauw grijze honingraten over het beeld en dan met de tekst erbij
    error-
    Memory currently recording/,reinitializing
    ziet er behoorlijk futuristisch uit, hoop niet dat dit bevestigd dat er ook een element in het heden zit, is juist de sfeer in die periode die het hem voor me doet in deze game, hopelijk kan iemand me er meer over vertellen.

    Iemand ook een idee of die pre-order kit in de media markt in eindhoven te verkrijgen is?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Er is idd iets in de teokomst/heden als ik de comic lees van mn Preorder Tin/pack, maar hoe en wat dat is een verassing;)
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Het had tog ook iets te maken met reizen in de tijd ofzo.

    Tzou ook kunnen dat die person of item interactive is dus dat je daar zegmaar handelingen me kan doen?.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik die strip zo lees .. denk ik dat je in het heden begint om zo in het verleden te komen op een of andere manier ..

    want ik las ook op puweb dat JJ zei dat de game niet is zoals we allemaal denken ..

    dus ik denk idd dat de eerste game zich in het verleden afspeeld en daarnaa over gaat op de toekomst
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen het binnekort zien:thumbs:
     
  7. sanderman

    sanderman Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat eens in mijn glazen bol kijken:
    Het speelt zich af in het heden/ de toekomst. Je gaat terug in de tijd om wat vijanden van die tijd te vermoorden. Dit allemaal zodat Ubisoft een franchise kan maken rond assassins.
     
  8. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk er hetzelfde over als Nedmetfan...

    Al die Ridderachtige zooi heeft fantasy elementen, wel okay maar er is volgens mij geen enkel spel wat alleen mensen & andere bestaande wezens bevat.

    Aan de andere kant, als een spel er zo belachelijk heftig uitziet...

    BOEIE!

    :b:
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook niet erg hoor
     
  10. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een knuppels bij de Bart smit zeg.. ik wil die pre-order pakket, na veel gedoe gewacht enzo hadden ze hem eindelijk. Zeggen ze dat ik 65,00 moet betalen als hij uit is (ik blij). Toch na nachecken alsnog 90 eurie. Laat dan maar zitten bah.

    Binnenkort maar de gewone versie bestellen bij gcshop.nl ofzow ^^
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens ook een andere link naar die flimpjes van Acre etc ?
    Ik kan ze mbv XBW niet openen.
    Als ik het filmpje heb opgelsagen, en ik wil ze afspelen in Windows Media Player, geeft ie een foutmelding. Doe ik iets fout ?
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  14. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel de goede codecs? Het downloaden van een codec pack bijv. K-Lite Codec Pack zou kunnen helpen, ik neem aan dat je mediaplayer 11 hebt?
    Over hoe en wat moet je maar ff googlen.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er nu helemaal niks meer van :+ Is die Tin Case dan alleen voor de extra dure versie met beeldje of wat ? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  16. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk dat je dan ook een soort van bonnetje krijgt, dat je moet afgeven als het spel uitkomt, en zo dan het spel krijgt.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanmiddag kijken of ik hem kan vinden, game koop ik later wel ergens anders maar dan heb ik nu alvast dit en het ziet er erg mooi uit.
     
  18. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister bij de Bartsmit en heb het even duidelijk gevraagd.. Na 10 minuten en 3 medewerkers verder konden ze me vertellen dat het Pre-order pakket (tincase) op de release datum 90 euro gaat kosten! Ik neem aan dat dit met beeldje is, en dat krijg je dan op 23-11-07 mee samen met de CD (daar gaat het uiteindelijk om lijkt me :p).

    Mocht je dit teveel vinden, dan moet je wachten tot 23 november en gewoon vroeg naar de winkels gaan voor de normale versie voor +-60 euro. Dit is dus gewoon het hoesje zonder veel extra's. Ik heb de normale versie laatst bij gcshop.nl besteld voor 55,00 en als het goed is komt die gewoon op 23-11-07 binnen.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag maar BioShock gekocht voor een beetje afleiding...
    Kan niet wachten op AC.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb nu ook zo'n pre-order kit gescoord bij de Replay maar tegen mij hebben ze niks gezegd over een extra dure versie, of over een beeldje. Dus of ik ben straks duurder uit als ik denk, of ze lullen bij Bart Smit weer eens uit hun nek :+ Anyhow, het boeit mij niet echt veel....vind de steelcase echt mooi en zo'n beeldje staat eventueel wel leuk naast mijn Big Daddy :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina