1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus het hete weer doet ook niet veel goeds met je hersenen.
    Betekent een 'tijdje exclusief' dat die nooit op andere consoles is uitgekomen? NEEN, beetje nadenken voordat je post.

    @Willem, hij is er ook op de PS2 hoor ;).
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat beweer ik toch ook niet, ik zeg daarom een tijdje. Het zal net zo gaan als bij GTA's. Maar ok, jij bedoelde waarschijnlijk volledig exclusief, dat dus niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, waarschijnlijk zal AC ook een paar maanden later op de 360 uitkomen, maar big deal.
     
  4. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben benieuwd hoe de beide versies zich met elkaar gaan meten. Zal een goede indicatie worden hoe beide machines zich met elkaar verhouden.
     
  5. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    A.C. zal exclusief op PS3 verschijnen....
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat beweert Ubisoft nu, waar u dus ook van bent.
    Maar betekent dat gelijk dat hij niet en dus nooit op de 360 zal verschijnen?
    Hij zal voorlopig alleen op de PS3 uitkomen, wordt er gezegt.
    Maar met andere UBI titels o.a. is het zo gegaan dat ze later toch nog op een andere console uitkwamen. Of op de computer. Kunt u nu al zeggen dat hij nooit op de 360 uitkomt?
     
  7. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze blijven ontkennen dat de game op de 360 komt maar wie gaat dat nog geloven. Ik denk zelfs dat ze de game ontwikkelen op de 360 en hem later poorten naar de PS3 want de geruchten over een 360 versie waren dacht ik begonnen na dat iemand op de E3 had gezien dat ze een 360 gebruikten om de game te presenteren.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij hij draaide toch op een 360? Ik denk dat hij wel komt hoor, laten we ons iig niet druk maken.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt dat is al bevestigd .. het gerucht ging op de E3 dat de build welke sony liet zien op een xbox 360 speelde
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij komt zeker naar de xbox 360, dat wist iedereen. Het is gewoon een tijdje exclusief(paar maanden schat ik).
    Trouwens, dat de game op een 360 gespeeld werd is totale bullshit. Dat moest jij toch weten Fardo:): . De game werd niet op een 360 gespeeld, en niet op een ps3. Het werd op een dikke computer voorgesteld. Als je me niet geloofd, kan je het altijd nalezen op gamespot ofzo :).
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nalezen pff. Ik geloof wat ik zelf zie. Jij hebt het niet gezien ik ook niet, dus niemand matg oordelen.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    daarom zei ik "het gerucht ging" ;) .. ik blijf een politicus :D
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja, bij verschijning van A.C. zal de game PS3 exclusive zijn. Is A.C. een half jaar later ook nog PS3 exclusive?
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man what the? Dus IGN, gamespot, ...(al de grote sites) liegen dus? Zelfs Kobold(van xboxworld hier) heeft het zelf gezien.

    Om mijn kostbare tijd nog maar eens te verspillen door iets op te zoeken wat ik al 3 keer gelezen heb,...:

    http://www.gamespot.com/pages/news/show_blog_entry.php?topic_id=24636503
    Hier oordeel ik dus wel op hoor Rikkel(ook al heb ik het niet gezien:{ ). Ik bedoel, komaan, Gamespot,...
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb wat trailertjes en previews gelezen vandaag.
    Het zou een hele interessante game kunnen worden (team van Prince of Persia zit er tenslotte achter).
    Maar ik wil er toch nog iets meer van weten om er echt een goed beeld over te kunnen vormen.
    Hou de titel in de gaten.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, is wel waar. Vind het ook spijtig dat het speelbare gedeelte van de game achter gesloten deuren was, en niet voor public. Nu moeten we het stellen met de "wooows en holy crap, mooi's" van gamejournalisten :D. Anyways, staat in mijn most wanted list :).
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kickje:). Zijn er al updates over op welke platforms het spel komt?
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt toch echt wel uit op de 360.
    Dat weet ik 75 procent zeker.
    En de PS3 natuurlijk. Er is een item op xblmp te downloaden van gamekings waarin ze het uitgebreid over de game hebben. (en daar hebben ze het alleen over 360 games natuurlijk) Ziet er goed uit, het niet alleen een hack and slash, het heeft ook wel enige diepgang in een vorm van een RPG-systeem? Het duurt nog wel even voordat hij uitkomt, maar het lijkt me een geweldig spel. Zo zijn er nog meer....:+
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wel vet hoor dat die ook op de 360 komt :)
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina