Dat hij bij A niet ligt op dit moment wil niet perse zeggen dat hij bij B niet heeft gelegen toch, dat het niet klopt.. De game lijkt voor de Intertoysen die ik gesproken te hebben voor de XB1 een andere status te hebben (inkopen op verkooporder) dan voor de PS4 (inkopen op voorraad). Wanneer je ze hem voor je laat bestellen heb je hem dinsdag. Het zou bovendien goed kunnen dat grotere Intertoysen, met meer (games)afzet de status van de game voor de XB1 ook gewoon 'inkopen op voorraad' luidt en hem gewoon op voorraad hebben, dat weet ik niet, maar zou opzich niet onlogisch zijn. De topcomment bij de video wijst wel op iets zorgwekkends.. Er wordt op 2:34 'geknipt', maar buiten dat lijkt de timer sowieso niet helemaal lekker.. Hoe kijk jij er tegenaan, @Flavourlicious ? Please see below a list of supported and compatible products for Assetto Corsa on PlayStation 4 and Xbox One. PlayStation 4 Supported Spoiler Thrustmaster T150 ForceFeedback Thrustmaster T150 Ferrari ForceFeedback Thrustmaster T150 PRO ForceFeedback Thrustmaster T300 Servo Base Thrustmaster T300 RS ForceFeedback Thrustmaster T300 Ferrari GTE ForceFeedback Thrustmaster T300 Ferrari Integral Alcantara ForceFeedback Thrustmaster T500 RS ForceFeedback Thrustmaster Ferrari F1 Integral T500 ForceFeedback Thrustmaster T3PA (3 pedals Add-ons) Thrustmaster T3PA-PRO (3 pedals Add-ons) Thrustmaster TH8A Shifter Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Add-On Thrustmaster Ferrari GTE Wheel Add-On Thrustmaster TM Leather 28 GT Wheel Add-On Thrustmaster 599 XX EVO 30 Wheel Add-On Alcantara Edition LOGITECH G29 DRIVING FORCE™ RACING WHEEL Playstation 4 Compatible Spoiler Thrustmaster T80 Thrustmaster T100 Xbox One Supported Spoiler Thrustmaster TMX ForceFeedback Thrustmaster TMX PRO ForceFeedback Thrustmaster TX Servo Base Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia ForceFeedback Thrustmaster TX Leather Edition ForceFeedback Thrustmaster T3PA (3 pedals Add-ons) Thrustmaster T3PA-PRO (3 pedals Add-ons) Thrustmaster TH8A Shifter Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Add-On Thrustmaster Ferrari GTE Wheel Add-On Thrustmaster TM Leather 28 GT Wheel Add-On Thrustmaster 599 XX EVO 30 Wheel Add-On Alcantara Edition Fanatec CSL Steering Wheel P1 EU/USA/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel GT Forza Motorsport EU/USA/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel Round 1 EU/US/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel Classic EU/US/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel Drift EU/US/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel Flat 1 EU/US/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel GT EU/US/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel Oval EU/US/AU Fanatec ClubSport Steering Wheel Universal Hub EU/US/AU LOGITECH G920 DRIVING FORCE™ bron http://console.assettocorsa.net/supported-wheels.php
Ik geloof er dus echt niks van dat je dit niet merkt tijdens het spelen. Ben alweer bang dat er een hoop issues zijn tijdens launch maar dat Team VVV het, net zoals bij PCars, lekker verborgen houdt.
Die klok loopt gewoon op halve snelheid lijkt wel. wellicht dat de target 60 fps is maar dat ie terug gaat naar 30fps in fog (misschien alleen oude build, geen idee). Als de timer in zogehete 'update' wordt gedaan staat dit vast aan de framerate. Elke frame wordt dan het script uitgevoerd. Zo zou je dan elke frame 1/60 van seconde optellen. 60 fps is dus 60/60 seconde per seconde en klopt dat dus. Als je dan met die berekening op 30 fps speelt dan zit het script na een seconde op pas 30/60, dus duurt een ingame seconde 2 echte seconden. Tijd wil je altijd los van de framerate programmeren. In need for speed was het zo erg dat, als je de framerate van de gelockte 60 naar 120fps zet op pc, alle auto's 2 keer zo snel gingen, puur omdat de physics aan de framerate vast zitten. bah!
Hoe gaat dat werken dan met rondetijden op 0,001 sec. nauwkeurig? Want met bovenstaande lijkt het me dat rondetijden alleen maar kunnen eindigen op 0,017 en 0,033 en 0,050 ect (steeds 1/60 seconden). Als er iets niet zou mogen in een simracer, is dat het wel.
Dat wordt afwachten! EDIT: Toffe layout (Moto?) van Circuit de Catalunya (de laatste sector is een stuk sneller)!
Dat is inderdaad de versie die de MotoGP gebruikt (en F1 ook pre-2007). Totdat Salom afgelopen MotoGP weekend verongelukte in de een na laatste bocht en zij nu ook die kutchicane gebruiken.
Slechter dan pCARS kan gelukkig bijna niet. Zodra er sprake is van een close finish klopt de tijdmeting vrijwel nooit. Aan het begin gebeurde het ook nog wel eens dat bij sommige mensen de tijd een stuk sneller of langzamer ging waardoor ze altijd eerste of laatste werden, waar ze dan ook mochten finishen.
Heb die race niet gezien - hadden ze bij MotoGP (en Moto2 en Moto3 ) nou het volledige GP circuit overgenomen of alleen de chicane aan het eind? Dus gebruikten ze nog wel de langere hairpin vlak na S2? En om je andere vraag gelijk te beantwoorden: in datzelfde filmpje is de eerste rondetijd een 1:59,514, en als er alleen met 1/60 van een seconde gemeten zou worden, zou dat onmogelijk zijn.
Net nog ff weer bij de Intertoys hier in Meppel geweest en nu ligt de PS4 versie hier wel.. Xb1 kon nu idd op bestelling en Dan heb ik die morgen.. Nu ff denken wat ik GA doen aangezien ik de game al ergens Anders besteld heb
Oh wauw. Ik had pas laat mijn Xbox One en kwam invoegen met Patch 5.0 dacht ik, dus heb dit nooit meegemaakt. Maar hoe krijg je zoiets op de markt vraag je je af... Het volledige GP circuit. Of ze voor Salom's crash nog de lange hairpin gebruikte weet ik niet (trainingen niet gezien), maar tijdens de race in ieder geval de F1 hairpin.
Tja pCars was al te veel uitgesteld. De game moest origineel op de 360 en PS3 uitkomen, ver voor de One en PS4 werden aangekondigd. Dus uiteindelijk konden hebben ze gewoon een harde deadline gepakt en released hoe het was.
PS4 heeft iets beter contrast denk ik, maar niets schokkends. Helaas zit er geen framerate test bij. Edit: Ooh, krijg net een verzendbevestiging van Yourgamezone! Morgen binnen staat er!
Die van mij is ook verzonden.. hopelijk is de post morgen optijd.. Kan ik nog mooi ff spelen voor we het weekend weg gaan