1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Voor de luie mensen.

B Tender vindt dit leuk.
  3. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Mooi even wachten op die update en dan de game maar weer is proberen.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Nog geen aangepaste lobby's dus daar hebben we nog niet zoveel aan

5. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Nee klopt en zag op fb in een andere reaktie dat ze ook nog geen nieuws hebben wanneer wel, maar dat het team aan het kijken is hoe ze het gaan doen en/of het lukt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

6. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    We're pleased to announce that our PlayStation 4 and Xbox One players will be able to enjoy the Black Cat County track for FREE, as part of our next major update, scheduled for later this month!

For more information on SOME of the things you can expect in our next update, head over to our blog! > http://bit.ly/2c5ulfp

A full list of additions, fixes and features will be published in due course. On behalf of the whole team, we want to again thank our community for their support!

B Tender vindt dit leuk.
  7. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Staat nog steeds op de de lijst bij mij. Ik wacht nog even af.

8. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Mooi dat ze er toch mee bezig zijn als de update er eenmaal is zal ik de game nog eens aandachtig gaan spelen.

9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Niet alleen een nieuwe baan bij de komende update maar ook een nieuwe auto!

We're pleased to announce that our console players can download the all-new Maserati Levante for FREE, as part of our next major update, scheduled for later this month! Reaching top speeds of 264 km/h, take to the track and experience the performance and fun-factor of Maserati’s first ever SUV.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zal wel weer gezien worden als de zeur, maar het blijft jammer (net als bij pCars eigenlijk) dat ze weer content aanbieden als of het nieuw is en het zo neerzetten als of het speciaal voor de console spelers is, terwijl het al tijden in de PC versie zit. Het is bijna denigrerend naar console gamers toe aangezien het lijkt alsof ze zeggen, 'hier, de game was niet helemaal perfect bij launch dus speciaal voor jullie hebben we een nieuwe baan', terwijl er dus niks nieuw en exclusief aan is. Maar ja, het is gratis en prima content dus niks te klagen. :p

Racerblade01 en B Tender vinden dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Gratis is altijd goed!!! Hahaha
    Opzich doen ze goed werk op console.. De game voelt fijn aan en de fps is nu ook goed te noemen.
    Ik blijf het alleen jammer vinden dat de mogelijkheid voor een prive lobby er niet in zit.. Vindt deze game zelf al wel beter dan pcars wat dat betreft

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het blijft voor mij vooralsnog een halve game waar ik een hele prijs voor betaalde }:]
    Beetje alsof je nieuwe ramen bij je ramenboer hebt gekocht, dat hij de heel mooi en netjes de kozijnen heeft geplaatst en netjes heeft afgekit, maar dat je het glas pas over een halfjaar geleverd krijgt, al dan niet tegen bijbetaling.

13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Hele prijs heb ik er niet voor betaald.. Inclusief prestige dlc €45 terwijl andere games toch al snel voor €60 of €70 verkocht worden.. Seisonpass gun ik ze nog niet.. Dan moeten ze toch echt met prive lobbys komen wil ik dlc gaan kopen.. Het is maar een klein clubje devs dus ik geef ze nog ff de tijd en anders heb ik de game binnenkort wel uitgespeeld.. Ze zullen toch iets moeten bedenken om pcars nog verder te overtreffen.. Want kwa geluid en wagen gevoel is de game al goed en geen geplak aan elkaar.. Wat wel een nadeel is, is dat de AI net tanks op een spoorweg zijn.. Geef hun een tikje en jij staat anders om hahaha

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tjah, de game wordt geadverteerd als een reguliere volwaardige game, in ieder geval niet als iets beta- of early-acces-achtigs, terwijl het voor mij wel zo voelt zonder elementaire zaken als leaderboards en private lobbies. Na de eerste dag de game niet meer aangeraakt tot nu toe, al komt dat misschien ook omdat ik binnenkort het vooruitzicht heb om met stuur aan de slag te gaan in de game en daarom nu minder zin heb om te klooien met m'n controller(settings).

Of er 1000 top-devs aan hebben gewerkt of 3 amateurs maakt me niet uit, m'n verwachting is bij beide namelijk dat ik krijg wat geadverteerd wordt / cq. wat redelijkerwijs verwacht mag worden van een racesim.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Update 1.03 is uit op PS4 (en binnenkort op XB1)
    BRON: https://www.facebook.com/Assetto.Corsa
    Black Cat County ziet er trouwens erg tof uit! Wel een baantje dat ik leuk vind. Je lijkt er volle bak te kunnen hotlappen, maar ook te kunnen driften en gewoon mooi in touren.

Zullen we als A:C eigenaren binnenkort eens gezamenlijk het schijfje erin steken en online wat gaan rijden? Ferrari-owners-club door de Black Cat heuvels :) EDIT: Oja private servers bestaan niet dus het hangt een beetje af van wat er aan lobbies online is. Hoewel ik wel verwacht dat er genoeg lege lobbies klaarstaan voor ons.

Laatst bewerkt: 30 sep 2016
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Paar teasers vd Porsche Pack (waarschijnlijk op pc geschoten?).

Kunos Simulazioni's Marco Massarutto has been at it again, this time showing off a sneaky teaser of the 911 Carrera S from the upcoming Porsche DLC packs for Assetto Corsa.

With any fans left chomping at the bit to get their hands on a Porsche in Assetto Corsa, Massarutto and Co. haven't been shy posting the odd picture from the development build, often just giving a glimpse to fans of what can be expected in the near future. With a first of three Porsche DLC packs due to hit the sim this Autumn, fans can look forward to getting their hands on a first bunch of the total 24 cars from the German marque due to be recreated for the sim. Three of the 24 cars will be released without cost to owners of the title, as seen with the Maserati Levante and Audi A1 bonus content released recently. The full list of cars due to come into the game have yet to be completely finalised, however to help alleviate some of the costs of purchasing these three Porsche DLC's, Kunos are looking, subject to Steam issues, to introduce a "season pass" offer that will offer a reduced rate when purchasing all three Porsche DLC's. Details of availability and costs are not known at the current time.

Kunos have been rather good (cruel) at teasing Assetto Corsa fans with some cheeky images from the WIP Porsche cars due to be brought into the sim. Just in case you missed the earlier ones, here's a little recap below:

RemcoM vindt dit leuk.
  17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Oeeeh boy :D

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Enne, inmiddels al private lobbies??

19. RemcoM