Ik wil de game nog wel graag proberen maar dan moet die functie er echt wel in gaan komen. Lijkt me verder echt een goede vervanger van Project Cars, ben die game wel een beetje zat eigenlijk, heb me in die physics toch nog zo zeker gevoeld als in de forza competities ervoor.
En Porsche Pack 1 is er ook De Assetto Corsa Porsche Pack #1 DLC bevat zeven iconische auto's van de Duitse fabrikant Porsche, waaronder: - Porsche 911 Carrera S - Porsche 918 Spyder - Porsche 917/30 Spyder - Porsche 911 Carrera RSR 3.0 - Porsche Cayman GT4 Clubsport - Porsche 718 Cayman S - Porsche 935/78 Moby Dick Review DLC#1 EDIT en een cool filmpje van de mod-community van AC (pc)
Gisteren heb ik samen met @Racerblade01 ge-timetrialled in Assetto Corsa (allebei dezelfde auto/track in de singleplayer-hotlap-mode) en ik heb me echt vermaakt. Het 'rijden', het gevoel en de (force) feedback die je krijgt voelt heel erg lekker aan. Overstuur is makkelijker op te vangen dan in Project Cars is mijn ervaring, en het voelt allemaal wat annaloger, wat minder snappy en wat organischer en levendiger dan Project Cars was mijn ervaring. Het gevoel tussen geen grip en wel grip van je banden wordt goed doorgegeven in je stuur. Sommige auto's zijn best uitdagend om te rijden (Ferrari F40), maar het voelt wel 'rechtvaardig'. Als ik van de baan schuif is het gewoon omdat ik iets verprutste. Heel af en toe kakte de framerate bij een seconde eventjes in, maar Racerblade had daar geen last van. Waarom reden jullie niet samen online hoor ik jullie denken! Het lukte ons gisteren niet om de online (public) lobbies te joinen. We hopen dat het te maken heeft met de update die gisteren ook werd uitgerolld en ik ga binnenkort nog eens proberen een online lobby te joinen. Wanneer het de ontwikkelaar lukt om Private Lobbies toe te voegen, waar je de settings naar hartelust in kunt aapassen, zou dit wel eens een heel interessant online-cup-alternatief kunnen zijn voor PC! Zal binnenkort nog eens wat gameplay-fimpjes opnemen zodat je een indruk krijgt van de huidige stand van zaken in het spel! Klein detail nog.. Die cockpit-view waar je eigenlijk niet 'op de stoel' zit, maar ter hoogte van het stuur, dus wat verder naar voren, rijdt echt lekker!
Alle online sessies zijn ook altijd leeg.. Zal dan leuk zijn als we 5 a 6 man in een groepje hebben om een beetje online te klooien in de lobby's die er zijn.. Gister ook maar de japanse car pack ff gehaald en die mx5 cup car is ook wel leuk rijden.. Als jullie weer een keer online gaan proberen stuur maar een invite dan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Al is 'ie 10,- straks... Zonder private lobbies ga ik er geen cent aan uitgeven. Eerst maar eens zien wat er eerder is... die functie of Project Cars 2.
Was inderdaad erg leuk! Het filmpje zal er waarschijnlijk super saai uit zien, maar ik had een flink overstuurmoment met de F40 op Mugello, maar kon hem zowaar nog op het asfalt houden. Het verschil met Project Cars is dat als dit gebeurt, je weet dat het puur geluk was. Hier had ik het gevoel dat IK die auto onder controle hield door mijn epic skills. Geeft je een zoveel beter gevoel.
Een straatauto is in PCars ook erg goed op te vangen hoor! Ik durf zelfs te stellen dat een wegauto in PCars goed te driften is. De raceauto's daarentegen niet echt.
Stukje actie op Zandvoort in de Corvette GT3 @asjemenou75 zonder racelijn Ging hierboven nog niet perfect.. maar misschien wordt het nog eens wat met me Verbaasde me gisteren met Racerblade over (onze eigen) ghostst die telkens een eindje voor ons rijden.. Maar dat heeft misschien met 'ghost car advantage' te maken? Daarmee lijkt de ghost een voorsprongetje te krijgen (handige feature )
Misschien vraag ik deze voor de kerstdagen. Ziet er wel erg lekker uit! Het gebrek aan private lobbies, na al die tijd, is wel iets om je zorgen over te maken.
Er wordt volgens zeggen aan gewerkt... het team zal niet bijster groot zijn, maar ideaal is anders. Als ik jou was zou ik eventjes een mooie aanbieding afwachten (misschien wel tijdens de kerst)!